[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

NU se poate.

Merge doar in 3:10 to Yuma sau alte filme cu trenuri far-west. Doua trenuri in 24 de ore.
Nu cu +100 trenuri in 18 ore.

In acest caz, macazele NU au cum sa fie functionale in cazul in care sistemul automat NU este functional.
Este ca si cand ai cere ca la automobilul tau sa fie functionale servodirectia si servofrana, desi motorul este calat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

riciu

#586
In general, nu e in regula ca un sistem sa nu poata fi trecut si pe manual, in caz de nevoie. Indiferent ca e vorba de metrou sau nu.

Eu lucrez intr-o zona, in care pentru orice rahat, ma scuzati de expresie, trebuie sa existe un back-up manual sau cel putin un mod de inchidere, intrerupere care sa fie manual, mecanic, si care sa functioneze si fara electricitate la nevoie. Sunt cerinte standard... Ori mi se pare de bun simt chestia asta.

TibiV

Quote from: riciu on June 06, 2019, 04:27:27 PM
... trebuie sa existe un back-up manual sau cel putin un mod de inchidere, intrerupere care sa fie manual, mecanic, si care sa functioneze si fara electricitate la nevoie.
Pai am impresia ca asa si este...
Daca chiar este nevoie, se scot eclisele (manual, cu cheia de 45 sau cat o fi) si se "comuta" macazul...
Macazul este blocat cu eclise pe una din pozitii, nu este sudat...
Doar ca nu poti sa faci manevra asta din 5 in 5 minute, la fiecare tren(/fiecare al doilea tren) de metrou...
(Ca atunci revenim la acar... Doamne fereste sa fie acarul Paun.)

Dar deh, e o parere personala, cam la "common sense", dupa ce am citit sute de postari pe feroviar/metrou.
Recunosc, nu ma pricep, iau de bun ceea ce au spus altii mult mai bine pregatiti in domeniu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Pelicanul

Problema la Străulești este că  cetățeanul planetar al secolului XXI este mai  puțin responsabil decât  cetățeanul secolelor trecute. Cum s-or fi descurcat căile ferate destui ani numai cu semafoare și acari habar n-am. Îți spun sigur, acarii erau mult mai responsabili decât generația Z sau milenium sau blablabla. Ia să vedem dacă navele maritime mai nimeresc porturile de destinație fără GPS. Numai cu busola și sextantul. Cred că nici nu mai știe nimeni să  le folosească.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

riciu

Dupa ce am citit discutiile despre macazuri la M4, am ajuns la concluzia ca ori sunt blond, ori sunt blond... Nu am reusit inca sa inteleg niste lucruri, si vad ca fiecare are alta teorie. Una stiu insa: ca inainte de automatizarile astea, nu era nicio problema cu macazele si acum este... Si ok, nu inteleg asta, sunt eu mai batut in cap, dar faptul ca situatia treneaza si ca nu pare sa existe un orizont de timp real de rezolvare a situatiei este frustrant.

Ieri am stat la Jiului aproape 15 minute (fara cateva secunde)... asta ca tot aud ca vine metroul la 12 minute. De saptamani intregi nu vine mai des de 13 spre 14 minute. Cel putin la Jiului. Sigur ca la Laminorului, de pilda vine mai repede ca-i ia mai putin...

GDPR

Quote from: clf on June 05, 2019, 03:21:08 PM
^^^
Deci practic în loc de 13-15 minute între trenuri vom avea spre 10 minute. :) În 2014 frecvența de circulație era de aproximativ 7-8 minute.

La un moment dat Metrorex promitea un interval de 7-8 minute dupa finalizarea Dimetronicului

riciu

Eu ma refeream la ce aud prin presa. Scuze ca nu am precizat.

clf

^^
mai nou trenurile pe lângă că vin la 14-15 minute la jiului mai staționează și câte 1-2 minute pe la 1 mai/grivița și basarab.
m4 a ajuns efectiv o bătaie de joc. și asta comparând cu ce a fost înainte de darea în folosință dincolo de bazilescu.

subway

#593
Din moment ce pe jumatate din linie se circula <in pendula>...
Pana la Bazilescu aveai doar doua statii, acum ai patru.
Schema de circulatie actuala e:
Gara=Basarab=Grivita=x1Mai-Jiului-Bazilescu-Laminorului-Straulesti
In realitate se circula mai mult pe falsa...
:(


frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Goldmund

Misto raspunsul...
E ca raspunsul "verzilor" din Bundestag(parlamentul german)la intrebarea "democratilor " enervati pe tot felul de teorii absurde despre un  "curent verde 100%"(al verzilor) Intrebare: "Si? De unde va veni curentul?" la care raspunsul verzilor a fost "Din priza"....

subway

#597
E foarte misto raspunsul doar ca e 100% adevarat spre deosebire de al verzilor tai!...
Din pacate responsabili de situatie sunt nemtzalaua-spaniolii de la Siemens care sunt de nuantza verde-spalacit-spre ofilit...
>:(
Matale, rezident german fiind de ce n-o <interpelezi> pe coana Angela sa faca ceva sa spele rusinea si sa <repereze> onoarea bundes-reichului???...si daca pare prea mult si exagerat la asa nivel inalt macar o sezisare catre don ambasador la Bucuresti al republicii federale! (sau asta nu misca decat <stimulat> de rusi?)

Liviu M

Quote from: subway on June 10, 2019, 04:43:16 PM
pe coana Angela sa faca ceva sa spele rusinea si sa <repereze> onoarea bundes-reichului???
Ce treaba au Angela si Reichul cu un contract intre doo firme oarecare?  ???

subway

Nu sunt doua firme oarecar, e o firma romaneasca de importanta nationala si un concern german de cea mai mare anvergura internationala...