[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

v.ghiorghica

#465
Da, problema e ca prin decembrie s-a ajuns in impas.

Testele se fac asa:
Noaptea se pune in functiune interlockingul de la Straulesti.
Se inchide bucla cu cele din Parc Bazilescu, 1 Mai si Gara de Nord 2.
Se testeaza macazurile si codurile de viteza prin circuitele de cale.
Dupa teste, se revine la configuratia initala: IPU de la STR se scoate din functia si bucla se reinchide la P BAZ.

La inceputul lui Dec, pe undeva pe la sf. Andrei tot nu mergeau probele cum trebuie.
Testele se desfasurau de luni de zile. Siemens a dat vina pe rame, ca ar fi foarte vechi, Mrex. a dat vina pe softul lor.
Si de atunci nu stiu cum au mai evoluat treburile, doar ca probe nu  am mai auzit sa se faca.

subway

Pai cum asa, pana acum erau rame noi? Ce s-a invechit intr-atat incat sa nu le mai mearga lor <jucaria>???

v.ghiorghica

Pai asta e intrebarea de 100 de puncte, care e cauza pt care pana la BAZ merge bine si de acolo opresc aiurea?
Si care e statusul in prezent, ca probe nu s-au mai facut si Sodolescu a zis ca prin Martie-Aprilie se face receptia  ???

Ionut

Am confirmarea de la Metrorex, maine dimineata avem intalnire. Vom discuta despre M4 GdN-Progresul. Ceva intrebari? Legate, va rog, de continuarea spre sud, nu de statiile actuale. Vreau sa fim eficienti.

TibiV

Se vor face - si daca da, cum anume - legaturi cu M5 si cu M1/3 in zona Hasdeu/Izvor?

Se va face - si daca da, cum anume - legatura cu M2 in zona Eroii Revolutiei?

Acestea sunt elementele critice.
Restul sunt "detalii"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

medicul de garda

Cum se va face impartirea pe loturi a extensiei spre sud?
Care este calendarul estimat pentru licitarea si inceperea lucrarilor?
Ce numar de garnituri estimeaza ca va fi necesar pentru extensia sudica?

A, si cel mai important dupa parerea mea: cum se doreste exploatarea comuna M4+M6? Ambele vor avea capat comun la Gara Progresul? Se face un capat intermediar pe traseu pentru a evita un M6 extrem de lung si dublarea celor 2 aproape in totalitate? Au de gand sa lase loc pentru o eventuale ramura sudica din M4 (ca tot se e noua moda la Metrorex)?
Trust me, I'm an east-european doctor!

Ionut

Debriefing de la intalnirea cu Metrorex de azi. Vedeti mai intai aici.

Pentru ca, asa cum am explicat pe linkul de mai sus (vedeti thread discutii generale), mare parte din intalnire a fost daca pot sau nu pot sa ne dea documente, daca legea ii obliga sau nu etc... despre M4 am discutat foarte putin.

Noutati:
- SF are termen de livrare august 2019
- analiza optiunilor/variantelor de traseu are termen 31 martie 2019

- vor ca trenurile de pe M6 sa nu se opreasca la GdN, ci sa mearga spre sud - nu am apucat sa discutam detalii (pana unde etc)
- legaturile cu M1/M3, M5, M7 si M2 nu sunt stabilite inca, trebuie SF-ul sa zica

^ Legat de ultimul lucru, am insistat ca tocmai ASTA este subiectul cel mai fierbinte acum. TRASEUL. Si ca e normal ca cetatenii sa stie ACUM (nu cand e constructorul cu buldozerul in teren) pe unde trece magistrala. Si sa avem input/feedback, sa ne dam cu parerea si sa cerem explicatii. Sa fim implicati. Inteleg ca treaba asta e noua pentru ei, dar am insistat ca sunt alte vremuri, alta societate.

In fine, discutii surde. Dar, cu jumatate de gura, au promis ca ne asculta. Nu le-am zis sa faca exact cum zicem. Poate suntem idioti, poate gresim. Dar le-am dat exemple (ultimul e cu licitatia pentru trenuri pe M5 care NU era anulata in SEAP) ca in trecut i-am ajutat si ideile noastre au devenit realitate. Dl Mustatea a recunoscut ca da, ca am dat feedback OK.

Deci o sa fim implicati pe M4. Atentie, e inca mult de construit aici... dar na, ce sa zic, pentru o prima intalnire "mai dura" (cerut acte pe Legea 544), ma declar multumit. Sa vedem exact ce vom primi pana la urma.

subway

Greu de crezut ca-ti vor da ceva ce este inca in lucru dar daca SPFul e finalizat nu prea au motiv de refuz.

Pelicanul

1) Evident că trenurile de metrou vor avea traseul Otopeni - Gara Progresu, nu înțeleg cum ți-ai închipuit că se vor oprii la gară. Da, știu, faci o confuzie între denumirea tronsonului în construcție și  denumirea tronsonului în exploatare. Așa, ca să știi, în acte tronsonul GdN 1 - Dristor 2 o să-l găsești ca M 3 iar Militariul este M 1. Între Crângași și GdN 1 este TL ( tronsonul de legătură ). Etc, etc.
Deci în exploatare M 4 și M 6 vor fi o singură magistrală, nu două !
2) Traseul lui M 4 spre Sud este ca și stabilit și este evident, nu mai trebuie dezvoltat subiectul, e pierdere de timp.
Singura dilemă este după ce va trece de stația Hașdeu pe unde o s-o ia, pe sub str Izvor sau pe la Piața de Flori ( Uranus ). În rest totul e limpede.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

subway

Nu e chiar asa de simplu, nu sunt doar doua variante ci minimum trei iar de acolo mai departe spre sud se duc <lupte grele>!

Pelicanul

Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

Ionut

@Pelicanul, daca ma mai iei la misto, ca sa stii tu, o sa primesti ban definitiv.

Ionut

@subway

Stii foarte bine ca SPF este finalizat. Mi l-au si pus in fata, pe masa, intr-o copie. I-am intrebat daca ala e exemplarul meu. Mi-au zis ca nu, ca doar mi l-au aratat asa. Pai ce dracu sa fac eu acum? Sa ii fac o poza mentala?

Chiar nu vreau sa insist mai mult acum. O sa vedem exact ce primesc si mai vedem dupa.

GDPR

Ar fi interesant de aflat daca pozitia noii statii de la Pieptanari afecteaza pasajul pietonal al PMB. Chiar daca lucrarile la pasaj sunt sistate de mult, el figureaza in lista de proiecte a primariei si este posibil ca PMB sa nu dea aviz pentru constructia statiei, cum s-a intamplat deja la M5 Iancului-Pantelimon.

subway

^ @Ionut
Macar ne-am convins ca <marfa> exista si nu discutam discutii!
;)