Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 42 Guests are viewing this topic.

Ciprianul

Anul asta nu cred ca vor reancepe lucrarile la Suplac-Bors din cate vad,cand te uiti asa la cum sunt lasate in paragina multe santiere ai impresia ca cineva nu vrea sa se faca ceva in tara asta. E jenant...
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

nenea_hartia

Quote from: TibiV on June 19, 2015, 01:08:38 AM
Traficul greu se descurcă bine si acum pe DN 1A, si nu îmi aduc aminte de ultima ştire cu morţi în accidente pe ruta aia.
Traficul greu nu se descurcă deloc bine, pentru că drumul e lung și cumplit de sinuos. Nu vedem morți pentru că viteza de deplasare e foarte mică, iar TIR-iștii nu depășesc în curbele fără vizibilitate așa cum fac mulți demenți pe DN1 :).

Quote from: TibiV on June 19, 2015, 01:08:38 AM
PS Valea Doftanei ? Poate... Aici nu mă pronunţ, nu am trecut niciodată de Lacul Paltinu...
Eu am lucrat câteva luni pe Valea Doftanei, pe tot traseul dintre Câmpina-Valea Doftanei-Săcele. Este cu siguranță mult mai abordabil decât Valea Prahovei. Bun, mai complicat ar fi Câmpina-Valea Doftanei, cu valea râului îngustă și populată, plus perimetrul barajului și lacului Paltinu, care trebuie ocolite. Dar după satul Trăisteni exproprierile sunt minimale, infrastructura e aproape zero (3-4 vile la Valea Neagră+un culoar Transelectrica), e spațiu de lucru destul, iar zona cu adevărat montană - Pasul Predeluș - începe după fosta unitate militară și nu cred că are mai mult de 1 km în linie dreaptă. A fost singura porțiune pe care nu am putut să intru cu o Dacia 1310 cu motor cu injecție (mai țineți minte modelul?) O problemă ar fi că între Trăisteni și Săcele dai doar de Regia Națională a Pădurilor, și vedem ce efect are asta pentru UMB, care nu au încă scoaterea din circuitul forestier pe bucățica de pădure de la Gilău-Nadașelu. Dar problema cu adevărat mare e că tot nu s-ar asigura o descărcare către stațiunile de pe Valea Prahovei.

TibiV

Quote from: nenea_hartia on June 20, 2015, 08:07:25 PM
Traficul greu nu se descurcă deloc bine, pentru că drumul e lung și cumplit de sinuos.
Cand am zis ca "traficul greu se descurcă bine si acum pe DN 1A" ma refeream strict la partea cu mortii. Ca de fapt se circula greu stiu si eu, caci am facut drumul ala - este drept, o singura data, din curiozitate. Curiozitatea a fost satisfacuta, nu am mai incercat si a doua oara.
Quote from: nenea_hartia on June 20, 2015, 08:07:25 PM
A fost singura porțiune pe care nu am putut să intru cu o Dacia 1310 cu motor cu injecție (mai țineți minte modelul?)
nenea_hartia, ai condus "zambetul lui Iliescu"!... :)
Quote from: nenea_hartia on June 20, 2015, 08:07:25 PM
problema cu adevărat mare e că tot nu s-ar asigura o descărcare către stațiunile de pe Valea Prahovei.
Asta e marea buba.
De fapt ai ambuteiaje nu doar 2 zile pe saptamana, pentru ca mai trebuie puse la socoteala si celelalte sarbatori legale, cand da bucuresteanul (si nu numai) navala pe VP. De fapt sunt probleme de trafic turistic cam 130 de zile pe an.
Si pur si simplu nu poti sa ignori proiblema, sa zici ca faci A in alta parte, mai ieftin, si sa ii lasi pe turistii aia sa faca 6 ore sau mai mult pe nici 200 de kilometri pe VP, si la dus si la intors. Ca sa nu mai spunem ce reactii ar produce in public si in presa o asemenea idee.
Si ar fi de-a dreptul prostesc sa faci A pe DN1A sau pe V.Doftanei si dupa aia sa faci alta sosea pe VP pentru turisti, pentru ca DN1 nu ai cum sa il dublezi pe tot traseul si sa il scoti din localitati....
Adica te-ai ieftini la tarate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

A3 sens Turda-Gilau  inchis in acest moment datorita unui accident (tir plin cu combustibil). Traficul se deviaza pe DN.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

S-a rasturnat pe contrasens dupa ce a rupt parapetele....



Hai sa vedem in cat timp DRDP-ul repara acolo :D

sursa
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

marisRO

Autostrada A3 Campia Turzii - Ogra - Tg. Mures - De la afacerea Bechtel, la fondurile europene ce se pierd

Sursa: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-20249457-autostrada-a3-campia-turzii-ogra-mures-afacerea-bechtel-fondurile-europene-pierd.htm

Cocluzia - 20 iunie 2015 - Informatii din Comitetul de Monitorizare al AM POS-T: Autostrada A3 Campia Turzii - Tg Mures a fost fazata pentru urmatorul ciclu financiar cu circa 233 de milioane de euro dint otalul de 260 de milioane. Cu alte cuvinte, desi era menita sa "salveze" din actualele fonduri, proiectul abia daca ciupeste 25,5 milioane de euro.

radutm

Traseul A3 Gilau - Nadaselu se vede si din satelit:

Sursa: digitalglobe.com, data 7 iunie 2015
cont inchis

TibiV

ciprebbe, nu ai ajuns in week-end pe santier ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

A plouat sambata toata dimineata. Si a plouat bine. Cred ca acolo ramanea.  :D
Poate in week-endul asta.

horatiu.cosma

Weekend-ul asta ma duc eu, daca vrea cineva sa se alature, cu mare drag :).

ciprebbe

Pai grinzile de la III sunt sus, se muta monstrul la IV , padurea e tot acolo, de lucrat se lucreaza si o sa avem in final prin decembrie doua cioturi asfaltate de nicaieri pana nicaieri.

Asta trebuie sa ne doara cel mai tare ca pe CNADNR ii doare fix in ....
 
[155614] / 18.11.2014: "PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU FINALIZAREA AUTOSTRAZII BRASOV – TARGU MURES – CLUJ – ORADEA, SECTIUNEA 2B: CAMPIA TURZII – GILAU"
    Oferte deschise in 16.01.2015 -> 3 oferte
    Stadiu actual licitatie: Evaluare oferte
    Valoare estimata:  76.917.479,57 RON fara TVA
    Valoare atribuire: -

Deja peste 5 luni cu 3 oferte inca in procedura de evaluare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

istvan78

Si podul peste Somes? Niciun progres? S-a lansat macar licitatie?

vladb

^
De ala e vorba in licitatia de mai sus. Sau mai exact, si de ala e vorba. Restul lucrarilor sunt finisaje + spatii de servicii pe tronsonul Gilau - Campia Turzii.

vladb

Culmea infrastructurii romanesti ar fi sa se apuce de lucru pe tronsonul Nadasel - Mihaiesti inainte de constructia podului peste Somes. Atunci le-am vazut pe toate...si pot conchide ca adevaratele "bottle-neck-uri" nu sunt cunoscute deloc, dar deloc de catre cei de la centru. Sincer, [cu tot off-topicul inserat acum], eu ii banui de prostie pe cei de la CNADNR si nu de indolenta.

dr4qul4

prostie e ca au licitat viaductul la pachet cu finisajele si spatiile de servicii....

Bomboana de pe coliva ar fi ca atunci cand vor incepe, sa inceapa cu finisajele si sa lase viaductul la sfarsit.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist