Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 64 Guests are viewing this topic.

cricric

Uitati-va pe gmaps. Gasiti acolo poze cu lucrarile efectuate. Terasamente avansate, poduri, pile ridicate, etc. Se va vedea in cat de curand in ce stadiu sunt.
Spre Ungaria nu prea e facut nimic. E destul de lucru.

Poate pune alecu 2-3 poze.

Ionut

Exista si o filmare din avion antica din 4 august 2012.
Link forum si discutiile de atunci.

Video:
http://www.youtube.com/v/gdJJWn1WYE4

Va rog NU reincepeti discutiile vechi, sunt inutile.

alecu26

Quote from: nicolaem on April 06, 2015, 12:15:35 PM
uitandu-ma pe gmaps nici vorba de 50%. e acel viaduc care trage la cost.
intrebare pt cei mai "vechi" de ce naiba au ales traseul ala prin mijlocul lacului? ai de ales un traseu nou din Zalau spre granita, chiar prin singurul lac din zona trebuia sa treaca? si asta nu e tot , il traverseaza si S-N adica pe lungime, desi autostrada e E-V.
ca sa creasca cantitatile. Asa se intampla când ai aberatia de contract....design&build combinat cu plati la cantitati efectiv lucrate.

La momentul respectiv, justificarea a fost ca proiectul si contractul si finantarea pentru lacul respectiv erau deja aprobate....

Bine inteles ca se puteau gasi cateva variante. Nu era simplu....toata zona fiind destul de accidentata...poate tunel, etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Oricum nu se mai poate schimba traseul, acum trebuie sa ne uitam inainte si sa vedem ce probleme pot aparea in continuare. Nu stie nimeni cam care mai e nivelul de activitate de la campul de sonde? Auzisem anul trecut ca e pe terminate activitatea in zona, e adevarat?

alecu26

cheia executiei la timp a întregului proiect, e campul de sonde.

Grinzile de 40 de metri sunt depozitate la viaductul mare, langa DN-u. Pot fi transportate doar in lungul santierului pe un traseu prin campul de sonde. Sunt vreo 2-3 viaducte din cate tin minte care au nevoie de grinzile de acolo.

Nu prea cred ca exista solutie de transport pe DN+alte drumuri, sau e foarte scumpa. La fel si asamblarea. Înlocuirea grinzilor...la fel as zice ca e prohibitiva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

pai si bechtelul cum a transportat grinzile de acolo pana la podete de genul celor de la minutele: 5:39, 6:27 ori 6: 50 ?

grinzile sunt tot in organizarea de la suplacu?

TibiV

#5886
astăzi, 22:19, Mediafax
Bugetul Capitalei pe 2015 a fost aprobat în Consiliul General cu unanimitate de voturi

Bugetul este de de 4,2 miliarde de lei, mai mic decât cel de anul trecut, când a fost votat un buget de 5,2 miliarde de lei.

De altfel, pasajul de la Piaţa Romană a fost subiecul cel mai disputat. În final, consilierii au ales să aloce suma de 100 de milioane de lei pentru acest proiect, care va beneficia însă de finanţare numai după modificarea hotărârii din 2007 prin care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici.

Edilul Capitalei, Sorin Oprescu, a precizat că investiţiile noi vizează proiectul de la Piaţa Romană şi Prelungirea Ghencea, şi vor începe şi lucrările de lărgire pe Şoseaua Fabrica de Glucoză.
"La Fabrica de Glucoză trebuie să începem pentru că începem odată cu CNADNR care termină autostrada Bucureşti-Ploieşti. Fabrica de Glucoză e împărţită în două etape: prima, pe care o începem, este de 17 milioane, restul sunt expropieri", a spus Oprescu.

În final, bugetul aprobat cuprinde, printre cele mai importante investiţii, sala multifuncţională "Lia Manoliu" (17,5 milioane de lei), reabilitarea Patinoarului Flamaropol (8,4 milioane de lei), supralărgierea Prelungirii Ghencea (70 de milioane de lei) şi pasajul de la Piaţa Presei (45,8 milioane de lei).
Pentru RADET, bugetul aprobat este de 570 de milioane de lei, plus 52 de milioane pentru investiţii, iar la RATB bugetul este de 545 de miioane de lei plus 34 de milioane de lei pentru investiţii.
În 2015 sunt programate să înceapă şase şantiere majore, inclusiv cel al drumului expres de la podul Ciurel la autostrada Bucureşti - Piteşti, proiect al cărui buget a fost scăzut de la 90 milioane de lei la 80 de milioane de lei.
Bugetul aprobat prevede şi sumele necesare închiderii mai multor şantiere. Este vorba de pasajele de la Piaţa Presei şi Piaţa Sudului, şoselele Iancului şi Pantelimon, bulevardul Rebreanu sau renovarea sediului vechi al Primăriei.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

#5887
Quote from: tonică on April 06, 2015, 10:30:48 PM
pai si bechtelul cum a transportat grinzile de acolo pana la podete de genul celor de la minutele: 5:39, 6:27 ori 6: 50 ?

grinzile sunt tot in organizarea de la suplacu?

Sunt 2 tipuri de grinzi U si T .
Cele de 40m sunt la Suplacu restul sunt la Chiribis (min 8.05 -8.22).
Toate grinzile sunt marcate cu pozitia exacta si locul unde vine montata in structura. E practic un LEGO.
La viaduct au folosit 2 macarale, (lansatorul era la Savadisla) si erau la inceputul lotului. Toate grinzile trebuie duse spre Bors si Bechtel a avut un plan pt transportul lor, acesta facandu-se direct pe aliniament ca si la tronsonul Gilau-Turda. Problema e cu acel camp de sonde din capatul viaductului prin care nu poti sa le treci pana nu ai terenul liber.

LE:
37.10m lungimea, e inscriptionata si asta pe ele (https://www.google.ro/maps/@47.234492,22.537142,3a,15y,268.4h,83.33t/data=!3m4!1e1!3m2!1stZOfitS5HDUGW73SKoxcfA!2e0)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

In mod normal se va lucra in prima faza la finalizarea tuturor elevatiilor si la umpluturi, iar ulterior, dupa ce se vor rezolva problemele administrative legate de campul cu sonde, vor duce si grinzile. Daca nu sunt contestatii si se semneaza cu actualii castigatori, la urmatoarea vizita prin Zalau o sa trec pe la sediul sc consinit si o sa ii intreb de autostrada, eventual le dau si o "carte de vizita" de-a noastra.

pasadia

Consinit, paerte din consortiu castigator pe Surplacu - Bors, este inculpata intr-un dosar DNA privind obtinerea fondurilor europene (nr. 4 in acest comunicat).

rocklee

ce se mai aude de comarnic brasov ...suntem in aprilie ..si domnul rus nu a venit cu nici un raspuns ...sau o fost o pacaleala ..de APRILIS  :(

POATE IL INTREABA CINEVA ??

iulius

Se asteapta aprobarea Master Planului de Transport de catre Comisia Europeana si in baza acesteia vom vedea, cum, cand si cine va face CoBra!

horatiu.cosma

Am de mers maine pana la Nusfalau. Are rost sa merg pana la Suplacu de Barcau sa fac cateva poze in zona viaductului?

danutzu_1069

Doar sa vedem ca inca e in picioare.

horatiu.cosma

S-ar fi auzit daca nu era, nu pot "unii" musamaliza chiar orice :).