Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 37 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

^^ Aveti mai sus imaginea cu tronsonul ce trebuie executat de UMB.
Aveam nelamuriri cu privire la nod Nadasel, deoarece in teren nu se ajungea cu marcajele in DJ si implicit nici dincolo de calea ferata.
Deci lotul licitat se termina inainte de un viitor viaduct peste DJ si calea ferata.
Mergand pe DN1F Cluj-Zalau inainte de Nadasel am surprins asta:



Si cu zoom-ul din dotare:



Motiv suficient sa o iau pe DJ si sa caut un acces spre zona.
Din pacate relieful nu e prietenos pt o masina clasica asa ca a ramas parianta" perpedes"
Sa incepem urcarea.Ordinea pozelor e dinspre Nadasel(nod km 8+700) spre Gilau(pana la km 6+ 100 aprox)
In dreapta se vede DN1F, drept in fata (in vale) e DJ-ul si ne aflam pe viitorul amplasament al A3, el va continua (candva) drept in fata, iar marcajele se vad tot in dreapta, fiind vorba de bretelele nodului.


Vedere din acelasi loc spre deal.


Vedere spre breteaua laterala


Mergem mai sus,


Primele semne


Si dovada ca sunt proaspete:



Mai departe pe traseu, printre marcaje, tot in sus (se vede exact traseul dupa marcaje)


Aproape in varf....mai e putin


Alte urme


Am ajuns in varf?...Da de unde




Urme de defrisare. In zonele apoase se da mare importanta structurii terenului.


In zona Km 8, imagine inspre viitorul nod Nadasel, de aici traseul merge pe cota asta de nivel ocolind dealul ( practic suntem pe la mijlocul lui.


Pe o terasa a dealului, pare drept, nu stiu cum se comporta dealul cand se va decoperta.


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

udar

multumim de poze !
pe cand si aici ca la Ilia ?

ciprebbe

#2987
Cam atat mai este din deal deasupra terasamentului:


In zona km 7+500 , unde se ocoleste dealul


Continuare, dupa deal, aici incepe un platou "mai drept"


Vedere in zona km 6+500, se vad urmele drumului folosit la studiul Geo si la marcaje.


Ca sa ajungi acolo probabil se va face un viaduct aici (din stanga in dreapta, si apoape de unde e fotograful  :p)


Da....mai drept :)  , Vedere cu padurea ce urmeaza a fi defrisata


Ca in palma traseul ( vedere de la Km 7 spre Km5)


Mai departe nu m-au tinut picioarele ,plamanii.....
La intoarcere am abordat cota de sus a marcajelor si am gasit cateva pante frumoase de nivelat:



Hop si muncitori:










E al III lea studiu pe care il fac.
Aici forau la 15m, in zona lucrarilor de arta la 40.
Erau in zona km 7+700m veneau dinspre Nadasel cu forajele. Din spusele lor pana aici nu au dat de pic de apa insa straturile sunt urate. Ziceu de ceva argila, "praf presat", lut....La padure au zis ca e cu dichis si acum fac un studiu geo mult mai amanuntit fata de precedentele.




Inca una de final sa vedem unde e cocotat traseul.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Dincolo la Gilau avem tot asa marcat traseul cu acele benzi, iar capatul lasat de Bechtel si nepazit a devenit groapa de gunoi


Viaductul lipsa, vazut de dincolo de Somes


Zeci de grinzi ce asteapta vremuri mai bune


Primaria Gilau a inceput amenajarea strazii din comuna ce pleaca din DN 1 si ajunge pana la inceputul lotului UMB.

S-au oprit cu amenajarea fix in zona unde va fi supratraversarea.

Uite cine munceste in Gilau la strada :))


Cam atat, de la Gilau am mers pe fostul drum de santier Bechtel pana la barajul de la Floresti. E greu de numit drum, iar toata zona de acolo de cativa km a devenit o groapa de gunoi cu sute de gramezi de moloz aruncate, unele chiar si in albia Somesului.
Ar fi frumos de facut o sesizare la garda de mediu
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vladb

Banuiesc ca baietii erau subcontractori, dar totusi nu ti-au dat ceva detalii de stadiul proiectarii?. Ca eu am "auzit" ca UMB-ul a lucrat cate ceva iarna asta pe proiect...

ciprebbe

@udar Probabil peste cateva luni o sa fie activitate si in teren. Acum dupa ce au primit ordinul sunt la faza de proiectare.
Dupa mine, daca au cerut inca un studiu Geo amanuntit, ori sunt probleme mari cu terenul, ori incearca optimizarea maxima sa compenseze minusul de pe lot 4.
Aici nici o sansa sa vezi desfasurarea de forte de la Ilia. Nu au loc fizic atatea basculante.
E un lot dificil.A fost gandit dupa metoda Bechtel(mutam dealul cu tot daca trebuie) nu e exclus sa vedem modificari si alte solutii tehnice la structurile de arta.
Terenuri agricole nu sunt decat la nodul de la Nadasel si putin in Gilau, (pe acolo e cam batut in cuie), in rest e pasune peste tot.
Sper sa nu-si rupa gatul aici, e mai dificil decat lot4 chiar daca e mult mai scurt.
Pozele sunt facute ieri.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

@ciprebbe
Mersi de reportaj. Chiar nasoale pantele alea.

ciprebbe

Quote from: vladb on April 13, 2014, 12:14:28 PM
Banuiesc ca baietii erau subcontractori, dar totusi nu ti-au dat ceva detalii de stadiul proiectarii?. Ca eu am "auzit" ca UMB-ul a lucrat cate ceva iarna asta pe proiect...

Firma e din Cluj, Geosearch . Ei erau sceptici cu privire la realizarea tronsonului si acum dupa darea ordinului.
Daca acum fac studiul Geo, nu cred ca au bagat mare lucru la proiectare si nu stiu daca nu cumva Bechtelul avea gata proiectarea pe acest tronson.
Dupa mine Gilau-Nadasel e strans legat de lot 4 Lugoj-Deva( financiar) desi teoretic nu au nici o treaba.

Si o informatie in premiera tot de pe A3 de data asta Bors- Suplacu !!!
Sunt probleme mari cu terenul dupa atata "conservare" se misca cu piloni cu tot.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

daca au iesit in teren e un inceput bun ...si eu spun ca e bine  :)....hai sa fim optimisti si sa le dam credit UMB-lui :D....multumesc de poze si pentrul efortul tau ciprebbe...o sa fi mesagrul nostru din zona !!....iti doresc succes si multa sanatate  :)

g.chris

Ieri s-a semnat ACORDUL PREALABIL emis de Direcția Tehnică din cadrul Consiliului Județean Mureș, necesar autorizației de construcție pentru secțiunea 2A Ogra-Câmpia Turzii din Autostrada Transilvania.

CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

doryan93

Guvernul a aprobat alocarea a 256,5 milioane de lei pentru continuarea Autostrăzii Transilvania, si anume a tronsonului Suplacu de Barcau- Bors. Banii sunt cuprinși în bugetul de venituri și cheltuieli ai Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR) pe anul 2014, aprobat în ședința de Guvern de miercuri, 16 aprilie.
Sursa

mariansb

Nu vad cum ar putea fi cheltuiti acesti bani in anul 2014 pe tronsonul Bors-Suplacu, pentru ca i va prinde iarna cu procedurile de atribuire , inclusiv cele judecatoresti.
Daca era un plan serios si chiar vroiau sa se faca ceva anul acesta, ar fi stabilit pana acum constructorii.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alecu26

http://www.salini-impregilo.com/en/press/press-releases/salini-impregilo-wins-bid-to-build-important-motorway-section-slovakia.html


Ionut poti sa muti articolul de mai sus...dar nu am stiut unde sa-l pun. Am zis ca aici e bine din pricina pretului si cumva a asemanarii cu A3.

Mai sunt si alte asemanari...din ce am reusit sa spicuiesc din presa internationala. Poate ne ajuta altcineva cu mai multe informatii...articole. Asemanarea e ca licitatia e inceputa prin 2011 si a fost castigata initial de Strabag-Skanska la un pret mult mai mic, dar au fost descalificati din cauza unor chestiuni de siguranta in tunel, dar care erau conform normativului Slovac, care la randul lui era gresit. Asa ca la un moment li s-a dat dreptate, dupa aia iar descalificati...si in final a castigat Impregilo de pe locul 3....cred.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vladb