News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Tavi

Era Pizzarotti si Tirrena Scavi la un moment dat. S-a retras TS din asociere?

MRS


^^^
La organizarea de santier se vede in continuare TS langa IP. Cel putin asa era acum 2 saptamani cand am trecut pe acolo


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

yuli 1

vremea trece ,  si nimeni nu ia o masura privind cei  6 km  , cei de la Cnadnr doarme sau nu au interes ca nu le iese malaiu , tot noi pierdem  Autostrada bucuresti ploiesti a fost o bataie de joc sa te chinui din 2007  pana 2014 pt 62 de km  care nu are iesiri noduri rutiere   si sa te ineci ca tiganul la mal pt 6 km .

disney

Quote from: iulius on April 07, 2014, 02:15:28 PM
are cineva vreo veste cu privire la contractul dintre Pizzaroti si CNADNR? se va rezilia sau vor continua si ei lucrarile, "stil IMpregilo"  ?
Au fost trimise intrebari si asteptam raspuns de la ei.

iulius

foarte bine, sper sa se fi ajuns la un acord pozitiv

g.chris

#2975
Super delacroix !

PS: are "legatura" si cu Autostrada ;)

https://www.youtube.com/v/61L2a7jN7dg
CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

dr4qul4

am si eu o intrebare: ce este mai ieftin si mai usor de facut: un nod trefla sau un nod dubla-trompeta?

la Ludus pare ca puteau alege si un nod trefla (cu 1 banda de iesire de pe A1 mai inghesuita si cu limitare dar mergea)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

daca mai pui si drumurile de legatura, si cele doua aproape semicercuri de la interior...se apropie ca si costuri...dar totusi un nod trifoi genereaza si o latime mai mare sub podul care va supratraversa. De exemplu la Cta, acum sunt 10 benzi de trafic (daca nu ma insel) si si podul respectiv mai lat.

In plus...ca sa cresti viteza de la 40 la 50-60 km/h in buclele respective se face un salt enorm.

Intradevar, cum zicea si Delacroix, trifoiul cu patru foi merge unde deja e viteza mica de trafic si ai un trafic relativ mare de schimbat. Se poate face si incomplet nodul....functie de necesitati...si poate fi foarte usor upgradat....astea mi se pare avantajele lui.

Dar, sincer dubla trompeta nu mi se pare chiar deloc o solutie necesara, si la noi folosirea ei a fost impinsa mult in fata de Iptana impinsi de cei de la Bechtel sa genereze costuri cat mai mari.

Nici peste 10-20 de ani cand A3 va fi mai lunga trompetele de la Turda si Gilau nu se vor justifica, mai ales ca se intind pe suprafete enorme.

PS; in plus trifoiul nu prea poate fi taxat, trompeta si dubla trompeta exact pentru asta e facut.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Multumesc de explicatii.
La taxare chiar nu ma gandisem.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

paulst

pe A1 care e coridor european si chiar in apropiere de orase mari (Timisoara de ex.) nu se fac conexiuni asa bune cu reteaua de dn-uri, chiar si  la conexiunile cu drumuri europene se trantesc sensuri giratorii...

alinuttt

Oare avem sanse sa facem Cluj-Targu Mures pana in 2018 pe autostrada?

g.chris

2016 as zice, chiar daca termenul e sfarsitul lui 2015.
CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

Ionut

Termenul este 2015? Este imposibil 2015. Imaginati-va ca trebuie sa se liciteze Campia Turzii-Tg Mures. Nici nu a fost lansata licitatia. Ce vorbim noi aici? Final de 2016 cel mai devreme. Daca nu 2017. Oricum vorbim vorbe... putem da un termen de finalizare, si acela aproximativ, abia cand INCEP efectiv lucrul! Pana atunci sunt doar declaratii politice si/sau vise umede. Iar pe acest forum nu prea isi au locul. Vedeti pe A10 de exemplu cat pot dura contestatiile. Nu mai zic de surprize gen Impregilo.

Hai sa fim ceva mai "profesionisti" decat presa.

ciprebbe

Care aveti la indemana plansele de pe Gilau-Nadasel? mai ales nodul Nadasel?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Merci, asta cautam :D .
Deci nodul va fi in coborare construit, iar dupa cum sunt desenate curbele de nivel merge pe mijlocul dealului acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe