Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Kitz

^
Da, din ce am văzut nu vom avea parte de o nouă suspendare și cel mai probabil spre seară vom afla și ofertanții.

hefaistos

Nu definitiv ci provizoriu, pana la soluționarea cererii de suspendare a procedurii de faliment.
Și nu Sabin și.... ci instanta. Greu cu munca de ziarist.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alecu26

Pai e articol platit, reclama acela.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hvm

Stai sa inteleg, ca nu prea inteleg....... Oi fi eu obosit acum dar nu inteleg nimic. S-a obtinut suspendarea temporara a declaratiei falimentului, dar lumea se asteapta la oferte.... Deci cum stam?

E suspendat falimentul? Asta inseamna ca nu mai are valoare rezilierea? Asta inseamna ca nu se poate continua licitatia? sau doar ca nu se poate executa scrisoarea de garantie? Care este scopul si rezultatul acestei suspendari?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alexV

Ministrul anunta pe facebook depunerea de oferte pe Chetani - C. Turzii:

S-AU DEPUS OFERTELE PENTRU A3 C.TURZII - CHEȚANI, SECTORUL BLOCAT UNDE AM RUPT PISICA
Astăzi au fost depuse ofertele pentru finalizarea celor 15,6 km din Autostrada A3 Transilvania între localitățile C. Turzii și Chețani.

Segmentul este singurul care lipsește ca să circulăm neîntrerupt pe autostradă între Tg. Mureș și Cluj Napoca/Alba Iulia/Sibiu/Deva.
La începutul anului am găsit acest sector de drum rapid complet blocat, cu 1% avans în ultimele 5 luni, aflat la un stadiu de sub 40% după 4 ani de lucrări, în condițiile unui termen contractul de 16 luni.

Constructorul era în insolvență, iar subcontractorii și furnizorii erau neplătiți de luni de zile.
Am spus atunci că nu mai pot tolera această situație și am susținut 100% decizia Companiei de Drumuri de a rezilia contractul și de a relicita finalizarea lucrărilor pe baze mult mai solide, cu un nou constructor profesionist, care să termine proiectul la timp.
Lucrările au fost relicitate în iulie, iar astăzi au fost depuse ofertele.

Voi monitoriza îndeaproape și acest proiect deosebit de important de pe rețeaua principală de transport, astfel încât să avem un câștigător desemnat până la finalul anului.
În anul 2022 trebuie ca cei 15,6 km de autostradă să fie finalizați

altr

Nu mai e ministru... (din pacate)

Kimi

1.  Asocierea DIMEX 2000 COMPANY SRL – ALPENSIDE SRL – EXPLAN SRL

2.  Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA – TRAMECO SA – DRUMURI BIHOR SA

3.  Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA  SRL

DarkFranck

#28897
Să sperăm că iese varianta ultimă
Fluctuat Nec Mergitur

Bachus01

Veste buna , macar nu avem multi ofertanti si speram sa mearga mai repede evaluarea/contestatiile.

Cred ca sunt capabile toate cele 3 asocieri , chiar daca a 2 a provoaca unele efecte adverse  :o

Una peste alta , Strabag - Geiger cred ca au cele mai mari sanse. Sunt deja in zona ,

tom_sawyer

#28899
Să punem întreg comunicatul, pentru posteritate:

3 oferte pentru proiectarea și execuția Lotului 3: Chețani – Câmpia Turzii – Relicitare

Joi, 30.09.2021, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și execuție Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii – Relicitare.

Până la termenul limită au depus oferte următorii agenți economici:

1.  Asocierea DIMEX 2000 COMPANY SRL – ALPENSIDE SRL – EXPLAN SRL

2. Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA – TRAMECO SA – DRUMURI BIHOR SA

3.  Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA  SRL

Valoarea estimată a contractului este de 383.438.056,05 lei fără TVA pentru cei aproximativ 15,7 km, iar durata de realizare este de 21 de luni, din care 3 luni pentru perioada de proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.

CNAIR

GIV

mi se pare total nepotrivit ca va doriti  sa castige x "ca tot sunt in zona" si am tot vazut ca o tot folositi pe aici. Pana la urma in foarte putine cazuri constructorul dicteaza ritmul de lucru. daca birocratic santierul e deblocat s-au vazut progrese (un exemplu - ALPENSIDE la Cristian, dar si acolo au fost impinsi de la spate ca veneau alegerile)

In cazul de fata, fiecare constructor a demonstrat ca se poate misca decent in teren.  dar ce ziceti de un castigator aici pe TRAMECO SA  care sa santajeze cu mobilizarea in functie de ce primesc (sau nu) pe A3?

vancouver

Cine este deja in zona are deja spatii inchiriate, oameni, cunoaste unele detalii, cunoaste subantreprenorii din zona. Ca atare poate sa faca un pret mai mic. De aceea "ca tot sunt in zona" poate fi un avantaj si o sansa mai mare sa castige lucrarea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Ideal varianta 3, dar si 1 merge.
Si 2 e posibil sa faca miscare buna (daca dau un pret corect  :lol: ).

Acum sa vedem mai repede castigatorul.

pbh

Si totusi termenul de executie este din nou lejer.
21 de luni din care 3 de proiectare in care de fapt sa isi dea seama constructorul ca a gresit pretul, proiectul fiind deja facut si executat 40%.
Dar la final putem spune ca a fost inaugurat cu 6 luni mai devreme, deci se poate...

tigrel58

^
Termenul, nu cumva e factor de evaluare ? Oferi timp mai scurt, castigi puncte mai multe.
Dupa mine, in 6 luni (din martie) s-ar putea termina acolo.