Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 63 Guests are viewing this topic.

adiarc

Strabag este deja prezent cu ce a prezentat Vancouver iar Geiger la fel plus ca stau f.bine si pe agregate ( au balastiere in zona )

cred ca si Dimex pt ca lucreaza la un DJ in zona..probabil de asta au depus...
Locul 2...dupa telenovela cealalta...sa-,si vada de treaba lor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

punktnet

Alpenside....era de așteptat :)
Sunt șanse mari să continue telenovela.
Just kidding.

sm33

Alpineside nu sunt nepotii defunctei  Straco?

hvm

^
Eu as spunea ca sunt fii vitregi. :D
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

bacovia

Macar n-avem tikareti si chinezi.

tom_sawyer

Quote from: tigrel58 on September 30, 2021, 06:30:06 PM
Termenul, nu cumva e factor de evaluare ? Oferi timp mai scurt, castigi puncte mai multe.

Lista factori evaluare

Experienta detinuta de INGINERUL PROIECTANT DE DRUMURI  5 (5,00 %)
Metodologia de realizare a contractului si planificarea resurselor tehnice si umane in corelare cu specificul si complexitatea activitatilor 15 (15,00 %)
Perioada de garantie a lucrarilor 12 (12,00 %)
Experienta detinuta de MANAGERUL DE PROIECT 7 (7,00 %)
Experienta detinuta de SEFUL ECHIPEI DE PROIECTARE 6 (6,00 %)
Pretul ofertei 55 (55,00 %)

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100162446/

Kimi

Eu ma bucur ca avem doar 3 oferte si nu 30. Evaluarea ar trebui sa mearga repede. Singurele emotii pe care le am sunt cu nea beni care ar putea sa faca ce stie mai bine: sa conteste orice.

Legat de alpenside, sa nu uitam ca si selina a facut o figura frumoasa pe Biharia - Bors, toti i-au laudat ca apoi sa le para rau. Ce-i drept, faptul ca ii vedem pe Dimex in asociere le da un plus de incredere. Dar raman la speranta ca oferta strabag + geiger va castiga pentru ca lucreaza sustinut si constant, spre deosebire de majoritatea.

In schimb termenul de evaluare mi se pare imens. Probabil ca se asteptau la mai multe oferte. Normal ar trebui sa avem contractul semnat pana la sfarsitul anului fara contestatii si din ianuarie sa vedem ceva utilaje in teren. Cu un constructor serios nu ar trebui sa dureze mai mult de 6 luni executia.

alecu26

Ideal ar fi sa se smeneze contractual maine. Ar fi in acest fel o sansa foarte mica sa se termina tronsonul la anul. In rest, cel mai probabil scenariu e jumatatea a doua a lui 2023.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bacovia

Nu se poate semna nimic cat timp STRACO nu e in faliment printr-o decizie definitiva a Instantei. 

alexandru_m

Eu ma bucur sa vad Geiger din nou printre ofertanti. Si mi-ar placea sa ii vad si la alte lucrari, din alte zone din tara. Concurenta nu poate face decat bine.

cristi5

@bacovia am verificat, cica nu e asa. Se poate semma indiferent de statutul Straco. Nu sunt jurist, poate explica alti colegi

SorinMS

Din câte îmi amintesc, contractul a fost denunțat de CNAIR pe motiv că Straco a lipsit de la serviciu prea mult timp, deci nu pe motiv de faliment sau alte alea.

SorinMS

Prin urmare, dacă nu mai avem cu cine lucra, că nu vine la serviciu, căutăm pe altcineva. Punct.

ciprebbe

Straco e out de pe contract oricat ar contesta. Se poate semna cu un alt constructor si finaliza lotul. Oricum Straco cerea despagubiri nu continuarea lucrarilor :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bacovia

^ Ok multumesc de clarificari. O veste buna vineri seara. Sper sa se atribuie rapid.