Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Eu as intreba a cui este afacerea... "Strada" Cumpenei care este? E aia de vine in unghi cu rampa??? Pai aia e strada? Drumul ala de pamant???
Si care este ala cartierul Cumpenei???? Nu cumva are iesire la Bd Eroilor, langa bariera? Va zic eu ca are....
Deci, a cui spaga este, si de ce acum si nu cand s-au facut restul de expropieri????

panda_no 5

Mare parte dintre A3 pina la padurea Andronache este terenul lui Negoita - fratii Negoita.

horatiu.cosma

Am mai vorbit despre asta. E vorba despre accesul pentru acel cartier de case de ps langa CF, dinspre Voluntari. O strada noua care sa intepe in Popasului, aproape de padure.

danutzu_1069

Pai aia au acces pe unde zicem eu...

horatiu.cosma

Strada care vine in unghi va fi cu sens unic, iar cealalta strada pe langa CF nu e strada, e a CFR-ului, drum de acces. Daca vreodata cfr va dori sa faca ceva acolo, i-a blocat pe oameni.

Sorin62

#17735
Cartierul este la nord de CF, între pădure și cimitir. Are ieșire și în Bdul Eroilor, pe lângă calea ferată și exista și acel drum de pământ care făcea legătura cu Popasului. Nu știu care este proiectul, dar probabil vor face o ,,străpungere" în Popasului la est de autostradă, ,,lipită" de breteaua de ieșire de pe autostradă.  Pe hartă nu apare ca fiind o stradă cu sens unic, de aia probabil că au proiectat-o cu două benzi.
2400 mp la o lățime de 9 m (7 + 2 - adică trotuar de 2 m doar pe o latură) înseamnă 267 m lungime. Pe hartă cam atâta ar fi distanța.

Asta e, unde a mers mia, merge și suta, nu? Băieții din Voluntari au profitat de situație, mai ales că legal au dreptate. Strada există, este trecută în planuri, apare și pe Google Maps, autostrada o traversează. Bine că n-au vrut încă un pod...că la câte podețe au făcut peste A3 pentru drumuri agricole...
Nu prea mai contează povestea asta, 267 m de terasament se fac într-o zi (nici nu știu dacă vor asfalta ,,tronsonul" atâta vreme cât situația inițială era de drum nemodernizat!).

Și mai mult ca sigur că la recepție nu vor verifica planeitatea...

horatiu.cosma

Cateodata ma intreb daca mi-a facut Ionut vreo modificare la privacy astfel incat sa vad doar eu mesajele scrise de mine, ca altfel nu imi explic cum de pot fi ignorate complet, ba chiar sa se scrie la 180 de grade diferenta  :lol:.

paulmare

Ce mizerie e asta cu Cumpenei
Drumul exista - incepe la bariera de cale ferata de la Andronache paralel cu CF (se cheama Marin Dracea si tine de CL Voluntari nu de CFR), acum vreo doi ani au primit canalizare, nu e asfaltat pe motiv ca ar fi fost distrus de utilajele care au transportat materiale la santierul A3, apoi din spate de la Andronache in prelungirea Marin Dracea incepe Cumpenei si se continua cu un fost drum agricol pana la giratoriul cu popasului
Si racordarea aia a drumului agricol care vine dinspre Cumpenei la giratoriu era in proiectul initial ! Când e uscat, drumul e practicabil cu masina, multa lume il foloseste ca sa ajunga la cimiturul de langa CF

Sorin62

Quote from: paulmare on September 13, 2018, 09:21:59 AM
[...]
Si racordarea aia a drumului agricol care vine dinspre Cumpenei la giratoriu era in proiectul initial ! [...]

Dacă racordarea era în proiectul inițial, înseamnă că lucrarea este inclusă în AC inițială și nu mai este nevoie de altă AC (probabil la fel este și cu stâlpii LEA - dacă PT inițial prevedea relocarea rețelei, atunci activitatea respectivă este inclusă în AC inițială).
Din proiectul de HG înțeleg că soluția tehnică de racordare a fost ,,avizată prin Avizul C.T.E. - C.N.A.I.R. - S.A. nr. 4771/02.08.2018". Nu mi se pare exagerat de mult timp 41 de zile calendaristice de la avizarea soluției tehnice până la elaborarea proiectului de HG privind exproprierile.
Și chiar îmi este foarte greu de acceptat că trebuie să ne jucăm de-a hârtiile cu modificări de AC și eliberări de noi AC pentru fiecare soluție tehnică elaborată DUPĂ eliberarea unei AC inițiale care prevede construcția respectivă, mai ales că nu sunt modificări de substanță.

voicul

Stiu ca stalpii nu au fost inclusi in proiectul initial.
Mai mult sau mai putin asa retin: "s-a descoperit ca firele de inalta tensiune sunt prea joase". (probabil cand a luat foc basculanta).

Sorin62

^^
Cu tot respectul, dar nu există așa ceva. Proiectarea unei autostrăzi trebuie să țină cont de toate distanțele față de rețelele de utilități, indiferent că este vorba de rețele care intersectează traiectul autostrăzii sau doar sunt în vecinătatea acesteia.
Înțeleg că la ora actuală eliberarea AC se face în baza unui PAC, nemaifiind necesar PT complet (ceea ce mi se pare de bun-simț, mai ales la lucrări de asemenea anvergură), modificările sau completările Proiectului Tehnic având o procedură separată ce nu mai necesită modificarea Autorizației de Construcție inițiale.

zuma80

Conform legii DTAC-ul (PAC-ul sub denumirea veche) este extras din PT.
Deci legea obliga sa intocmesti PT-ul din care sa extragi DTAC-ul, tocmai sa nu mai apara surprize la executie si sa se ceara modificari asupra solutiei autorizate!
Pentru A6!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

^Eu as stiu/imi aduc aminte - info dintr-un reportaj TV (si reporterii este bumbastici ca sa socheze).

Cu siguranta se stia de problema de 1 an si ceva, dar au fost probleme cu exproprierile.
Dar eu inteleg ca se stia de aceasta problema din PT facut dupa 2006 (?!) si ei in 2018, la 85% din lucrare, abia fac relocarea?

Atat de serios este partenerul serios?


Tavi

Bun reportajul userului Shoppy@MU. Chiar imbucurator. Asfalt pe pod Saulei, pot sa inceapa hidro pe pot CF. Parca era asfalt si la pod Popasului...
Incep sa sper. ;)