Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

GDPR

^La pasajul peste CF mai au sa toarne grinzile de parapet inainte de a face hidroizolatia.

perfidus

Tot de la Shoppy@MU aflam ca groapa de canal cu palplanse din mijlocul racordarii A3 la Str. Petricani nu s-a astupat inca pentru ca e posibil sa se mareasca spre banda 1.
@Ionut, relocarile de utilitati nu sunt terminate asa cum sperai.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pentium10

#17747
Daca tot am la indemana linkurile ca m-am straduit sa compar cum se progreseaza pe Loturile Straco,Astaldi, Geiger folosinda-ma de imaginiile de satelit
si am ajuns la concluzia ca nu fac capturi ca nu prea s-a lucrat, dar macar postez linkurile fara imagini

puteti da click pe ele, si daca nu faceti zoom atunci nu va cere logarea
slider-ul puteti misca, si pan se poate face, daca cere login, reincarcati linkul

comparatia e setata pe 1-6 septembrie

1. Straco lucreaza la ceva zone de 200 metrii din terasament aici si aici

2. Astaldi a mai pus ceva asfalt aici si la nodul Iernut parca au trasat ceva peste breteau din iesire, sau au sapat pentru un tub, sau pentru o relocare, e ciudata din satelit link aici

3. Geiger a asfaltat pana la capatul lotului aici
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

BREAKING, pe surse, evident.

Luni si/sau marti (17-18 septembrie), pre-receptie la Gilau. Receptia finala teoretic ar putea fi imediat dupa, undeva pe 27-28 septembrie (si se doreste si deschiderea tot atunci). Deci tot mai multe semnale ca lucrurile merg bine si sunt sanse reale sa se deschida chiar la finalul lunii... vom vedea. Cert este ca informatiile indica un mers normal al lucrurilor, nu ca in episodul A10 ST3 si 4.

Ionut

API pe Facebook

În ultima perioadă ministrul Transporturilor Lucian Șova și conducerea CNAIR au afirmat în repetate rânduri, ca răspuns la semnalele de alarmă trase de asociația noastră, că nu mai există niciun fel de blocaj administrativ pe cei 3,3 kilometri ai Autostrăzii A3 București-Ploiești, intrarea în București, urmând ca lucrările să se gata în această lună, cel târziu în octombrie.

Realitatea însă ne dă din nou dreptate. Ieri, 12.09.2018, Ministerul Transporturilor a publicat un nou proiect de exproprieri (al șaptelea) necesare construirii unui drum de acces în zona afectată de apariția autostrăzii, deci un nou set de proceduri birocratice!

Rezultatul? În condițiile actuale de recepție a lucrărilor, este imposibilă deschiderea circulației între Petricani și DNCB în 2018 pentru că birocrația aferentă exproprierilor va împinge în anul viitor finalizarea 100% a șantierului.

Chiar dacă astăzi Guvernul a adoptat ordonanța de urgență care reglementează deschiderea pe tronsoane/părți independente, mai trebuie trecut un pas: hotărârea de guvern care va modifica, într-un final, regulamentul de recepție! Abia atunci se vor putea inaugura autostrăzile fără să fie gata 100%.

Mai mult, ritmul de execuție al celor de la Aktor este în continuare nesatisfăcător. Ca inaugurarea să fie posibilă în acest an, trebuie neapărat ca Guvernul să adopte (prin HG) noul regulament de recepție, iar constructorul grec să se mobilizeze exemplar pentru a putea termina în mod substanțial lucrările astfel încât să se dea drumul la trafic anul acesta, chiar dacă șantierul va fi 100% finalizat abia în 2019.

Solicităm oficialilor din Ministerul Transporturilor România și Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să fie responsabili în declarații și mai ales în acțiuni. Promisiunile sforăitoare și manipulările aruncate spre cetățenii neinformați nu au nicio legătură cu un management de proiect profesionist necesar dezvoltării infrastructurii rutiere.

NGC

Quote from: Sorin62 on September 13, 2018, 09:53:26 AM
Dacă racordarea era în proiectul inițial, înseamnă că lucrarea este inclusă în AC inițială și nu mai este nevoie de altă AC (probabil la fel este și cu stâlpii LEA - dacă PT inițial prevedea relocarea rețelei, atunci activitatea respectivă este inclusă în AC inițială).

Si cam cum arata un astfel de AC pentru zonele neexpropriate initial, dar unde sunt prevazute totusi lucrari in PT? Ceva de genul "se autorizeaza lucrarile de pe terenurile neexpropriate si se vor executa cand vor fi expropriate"? :lol:
Care ar mai fi atunci rostul sa emiti ulterior AC pentru zonele expropriate suplimentar?

teoneo

Cam tarziu pun pozele astea, făcute marți, 11.09, pe lot 2 Astaldi/Max Boegl, sectiunea 2A-2, la Sud de Luduș, în zona viitoarelor parcări (de unde se spera că se va injgheba un nod rutier de interes local pt degrevarea orașului de traficul greu și nu numai).
Am încercat să pun pozele de la Est către Vest, deplasându-mă spre Vest.
În primele două poze am încercat să arăt nivelul A3 față de DJ107G. În față e Gheja/Chețani/Straco/Turda. Dreapta/Nord Ludușul. Stânga/Sud Ațintișul. Dacă măriți am încercat să fotografiez și autovehicule trecând pe DJ-ul. (DJ încă funcțional pe traseul vechi, actual).





Partea sudică a terasamentului (pe sensul, care vine dinspre Turda). Pe aici se intră în parcare. Ca idee, DJ-ul nu e unde se văd plopii, ci e mai aproape, unde sunt nucii din stânga și dreapta imaginii.


Și parcarea de pe sensul celălalt, cel care vine dinspre Târgu-Mureș. Vedere spre Est. Ieșirea din parcarea nordică.




Din același loc, spre Vest:


Depărtându-mă de parcări mă apropii de DJ.



De lângă DJ, vedere către terasament, partea ce o ia spre Est (spre parcări).


Idem, dar am trecut pe marginea sudică, dinspre Ațintiș, a terasamentului.


Aici se vede mai bine partea cea mai de jos a terenului unde, cred, se va face acel podeț/pasaj mic.


De pe DJ, cu spatele la terasament. Unde e excavatorul va fi capătul estic a devierii DJ107G.



În sens invers, față de poza anterioară. Pe unde se văd autoturismele va trece doar autostrada. DJ-ul va fi întrerupt pe aici. Dacă se va realiza nodul ludușenilor, de pe acest segment de DJ se va racorda breteaua către parcarea sudică (in dreapta).


Pun câteva poze cu lucrările incipiente ale devierii amintite în thread-ul Noduri noi pe autostrazile din Romania.

horatiu.cosma

^^
E o enormitate, nu se poate AC pentru lucrari pe un teren neexpropriat.

alexandruduma

#17754
Mai este destul la Gilău... dar in doua saptamani se poate termina. Azi erau la uzura pe sensul spre Nadasel, in mod normal maine ar trebui sa fie gata uzura peste tot. In rest se lucra in toate punctele, s-au apucat inclusiv de pus gardul de protectie. Video spre seara.

(GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

Sorin62

Quote from: NGC on September 13, 2018, 09:22:05 PM
[...]
Si cam cum arata un astfel de AC pentru zonele neexpropriate initial, dar unde sunt prevazute totusi lucrari in PT? Ceva de genul "se autorizeaza lucrarile de pe terenurile neexpropriate si se vor executa cand vor fi expropriate"? :lol:
Care ar mai fi atunci rostul sa emiti ulterior AC pentru zonele expropriate suplimentar?

Quote from: zuma80 on September 13, 2018, 10:39:43 AM
Conform legii DTAC-ul (PAC-ul sub denumirea veche) este extras din PT.
Deci legea obliga sa intocmesti PT-ul din care sa extragi DTAC-ul, tocmai sa nu mai apara surprize la executie si sa se ceara modificari asupra solutiei autorizate!

Da, așa este, nu se poate emite o AC pentru terenuri ne-expropiate, dar există posibilitatea autorizării ULTERIOARE a lucrărilor efectuate cu avizul MT, lucrări neincluse în AC inițială, lucrări efectuate după aprobarea de către MT a modificării Proiectului Tehnic.

Ca precedent, vă rog să studiați această AC emisă de Ministerul Transporturilor ULTERIOR executării unor lucrări de relocare utilități pe autostrada Sebeș-Turda lot 4, Autorizație emisă pentru lucrări executate deja.




Vă reamintesc că modificarea proiectului tehnic pentru subiectul discuției noastre a fost ,,avizată prin Avizul C.T.E. - C.N.A.I.R. - S.A. nr. 4771/02.08.2018"

StefanCelMare

#17756
^ Referitor la deschidere Gilău, ar fi ideal pentru orașul Cluj să fie înainte de începerea școlii orelor la universități.
Iar pentru restul, ar duce totalul circulabil de la Aiud la Nădășelu la 86,54 km.
Adică cca. 40 de minute cu viteza legală.
Alternativa pe DN avea cam 100 de km, și era parcursă în 1h 40 de minute.

vladb

^Oricand ar fi ok deschiderea. Cei din comuna Baciu...de abia asteapta! Sper doar sa fie putini care sa se pacaleasca sa se urce la Nadasel si sa coboare la Gilau...pentru a ajunge in Cluj. Scapa de dracu' (aglomeratia din Baciu) si dau de muma-sa (mega-aglomeratia din Floresti).

dragos76

Nu cred că acel segment afectează foarte mult traficul din interiorul Clujului sau din zona imediat adiacentă. Eventual doar pentru traficul dintre Florești și Zalău/Satu Mare, care acuma trebuie să meargă ori prin Cluj, ori pe DN1J (ambele la fel de neplăcute).

Earthchild

Revenind la CoBra, ministrul de finante declara ca exista un investitor privat interesat de PPP. Exceptand afirmatia putin credibila ca ar semna pana la sfarsitul anului, oare cine ar putea fi, vreun 中国通讯建筑集团 ?
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22697175-teodorovici-lucr-rile-podul-peste-dun-tulcea-vor-ncepe-finalul-anului-2018.htm