Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

Allex

Pe lotul 1 (cel cu sondele petroliere) aproape ca nu s-a aruncat nimeni. Oricum nimeni cunoscut din pacate.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Deci in concluzie avem cam asa.

Lotul 1 - Am incurcat-o. :lol:

Lotul 2 - UMB, STRABAG

Lotul 3 - UMB, TIRRENA

NGC

#15287
Quote from: dr4qul4 on February 19, 2018, 09:37:20 PM
Totusi, am o intrebare: cine e VIAROAD SRL de a depus oferta de una singura?

Mai degraba acolo lipseste un "-" pentru ca sa faca parte din asocierea chiar de deasupra.

dr4qul4

asa am crezut si eu, dar in comunicat apar la pozitia 5...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorin62

Quote from: TibiV on February 19, 2018, 07:01:16 PM
Intamplator am auzit live.

Andrev McDowell, vicepresedinte BEI, despre A3 Ploiesti-Comarnic:
"Despre pregatirea proiectului autostrazii Ploiesti-Brasov am aratat ca suntem dispusi sa o sprijinim, indiferent sub ce forma. "
... dar cand este vorba de PPP pe A3 spune ca este un proiect mult prea complex pentru asa ceva:
"Pentru a dezvolta reputatia Romaniei ca o piata buna pentru Parteneriate Public Private, hai sa ne gandim la ceva mai usor de administrat (easier to manage), ceva mai usor in termeni de pregatire a proiectului."

Cred că mai degrabă este un proiect prea ,,fierbinte". Orice evaluare civilizată a acestui proiect ajunge tot la sumele vehiculate anterior (care erau costuri de construcție și operare pe 26 ani!). Adică să vină BEI și să ajungă la concluzia că varianta anterioară a PPP era rezonabilă?

Cine de la BEI e nebun să se vâre în gura lupului?

cutter

Cel puțin pe lotul 1 (dar și pe celelalte în funcție de cine cîștigă) prevăd ceva de genul VO Bacău-firma turcă/Suplacu-Corsan/Nădășelu-Maltauro și alte modele de succes ale infrastructurii românești.

Înțeleg că în condițiile contractuale, riscul pentru defectele lucrărilor deja existente (și implicit demolarea/remedierea) e pasat constructorului. Way to go. Rețetă de eșec.



Dominik

Poate si-au facut si CNAIR o firma fantoma sa aibe la licitatii, ca sa poata depune contestatii si amanari  :p
You're in Steelers Country

Ionut

Daca trebuie refacut din ce a facut Bechtel... va fi distractie maxima. Ce riscuri enorme isi asuma constructorii astia. Cred ca s-a licitat foarte sus ca pret. Sunt extrem de curios sa vad sumele castigatoare. Oare vor fi pe la 90% din estimat? :) Sau mai mult? :D Traiasca OMT 600! Ah ba nu, va fi simplu. La primele semne nasoale se va renunta la contract (vezi Corsan si Eko).

horatiu.cosma

Bridge, care a fost logica pentru care lotul 1 a mers pana la kilometrul 30? Avand in vedere riscurile imense de pe acest lot cu OMT 600, sondele, o gramada de lucrari executate de expertizat, eu as fi tras limita cu lotul 2 la chiribis, trecand si nodul pe lotul vecin. Plus ca am impresia ca majoritatea grinzilor depozitate pe lotul 1 de la chiribis spre lotul 2 sunt necesare structurilor de pe lotul 2.

Europiu

Quote from: Ionut on February 19, 2018, 09:53:53 PM
Daca trebuie refacut din ce a facut Bechtel... va fi distractie maxima. Ce riscuri enorme isi asuma constructorii astia.

Eu zic că Tirrena sunt cei mai în măsură să ne spună cum arată lucrările Bechtel după N ani. :)
Poate de-aia s-or fi băgat doar pe lotul 3?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

#15295
Deci oficial "Game Over" - H ajung cu M4 inainte noastra
"Pentru Lotul 3 durata contractului este de 79 de luni și cuprinde: 4 luni perioada de proiectare, 15 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție."

Teoretic daca s-ar misca lucrurile, nu am ajunge prea penibili, dar se vor misca?

SI daca se face autostrada pana la Suplacu (mare minune - probabil 2023) stau sa ma intreb cate masini vor merge mai departe de Biharia?
(desigur poate vom avea si licitatii mai departe spre Zalau, dar totul pare asa 2025)

realfanady

In primul rand suplac-nusfalau e in pregatire. In al doilea rand permite-mi sa-l citez pe Ionut "fiecare kilometru de autostrada conteaza". In al treilea rand A3 trebuie cat urgent sa ajunga la Cluj, pentru ca DN1 nu mai face fata de mult, parcurgand aproape saptamanal BH-MS (mai precis Marghita-Targu Mures) crede ma, stiu ce vorbesc.

dumbravaandrei

Asta cu Suplac-Nusfalau e presupunere / dorinta sau inside info?
Ca de la Suplac la Topa ...

realfanady


pbh

Este normal. Sunt firme noi care nu stiu in ce se baga. Important este ca apare Trameco in toate cele 3 licitatii, in concluzie avem asigurate contestatiile.