Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 39 Guests are viewing this topic.

Ciprianul

Pt Lotul 1 se gasesc ceva grinzi langa Viaductul de la Suplac.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Dan027



QuoteDirecția Generală Organismul Intermediar pentru Transport, denumită în continuare DGOIT – reprezintă direcția de specialitate din Ministerul Transporturilor ce îndeplineşte funcţiile de selecţie şi evaluare proiecte, monitorizare a implementării, verificare tehnică şi financiară, verificarea achiziţiilor publice pentru proiecte de transport, ale organismului intermediar pentru transport, în cadrul Programului operaţional Infrastructura Mare 2014-2020, potrivit prevederilor art. 123 din Regulamentul (UE) nr. 1.303/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de stabilire a unor dispoziţii comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european, Fondul de coeziune, Fondul european agricol pentru dezvoltare rurală şi Fondul european pentru pescuit şi afaceri maritime, precum şi de stabilire a unor dispoziţii generale privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european, Fondul de coeziune şi Fondul european pentru pescuit şi afaceri maritime şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului.

Morosanu

http://www.bihon.ro/concurenta-internationala-pentru-trameco-pe-autostrada-suplac-bors/1988895


Ofertele pentru Lotul 1 Suplac – Chiribiș

1. Asocierea CONSTRUCTII SA (Sibiu, România) – HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D. (Croația)
2. NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
3. Asocierea OLIVIERI COSTRUTTORI SRL – IMPRESA DI COSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.p.A – DE SANCTIS COSTRUZIONI S.p.A. (Italia)
4. Asocierea TRAMECO SA (Oradea, România) – VAHOSTAV -SK, a.s. (Slovacia) – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL (Paleu, Bihor) – EAST WATER DRILLINGS SRL (București)
5. VIAROAD SRL (Moinești, România)


Lotul 2 Chiribiș – Biharia

1. Asocierea CONSTRUCTII SA (Sibiu, România) – HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D. (Croația)
2. Asocierea IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia) – TANCRAD SRL (Galați, România)
3. NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
4. SBI INTERNATIONAL HOLDINGS AG (Elveția)
5. Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL (Umbrărescu – Bacău, România)
6. Asocierea STRABAG SRL (Austria, SRL înființat de grupul Strabag în România) – STRACO GRUP SRL (București)
7. Asocierea TRAMECO SA (Oradea, România) – VAHOSTAV -SK, a.s. (Slovacia) – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL (Paleu, Bihor) – EAST WATER DRILLINGS SRL (București)


Lotul 3 Biharia – Borș

1. ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ S.A.
2. Asocierea CONSTRUCTII SA (Sibiu – România) – HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D. (Croația)
3. Asocierea IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia) – TANCRAD SRL (Galați, România)
4. SBI INTERNATIONAL HOLDINGS AG (Elveția)
5. Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL (Umbrărescu – Bacău, România)
6. TIRRENA SCAVI S.p.A. (Italia)
7. Asocierea TRAMECO SA (Oradea, România) – VAHOSTAV -SK, a.s. (Slovacia) – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL (Paleu, Bihor) – EAST WATER DRILLINGS SRL (București)

Vedem de unde vine fiecare ofertant.
Politica distruge tot ce atinge.

Ionut


Ionut


horatiu.cosma

Quote from: bridge on February 20, 2018, 08:46:17 AM
Quote from: horatiu.cosma on February 19, 2018, 10:10:15 PM
care a fost logica pentru care lotul 1 a mers pana la kilometrul 30? ..., eu as fi tras limita cu lotul 2 la chiribis, trecand si nodul pe lotul vecin. Plus ca am impresia ca majoritatea grinzilor depozitate pe lotul 1 de la chiribis spre lotul 2 sunt necesare structurilor de pe lotul 2.
Pozitia/cantitatea stocurilor de materiale puse la dispozitie de beneficiar.La Abram(km 20 stoc pentru lot 1) si la Salard (km 50 stoc pt lot 2).Da,majoritatea grinzilor depozitate la Chiribis(pe lotul 1) sunt pentru lotul 2.
Așa cum am propus eu, organizarea de la Abram rămâne pe lotul 1 și cea de la Salard pe lotul 2. Însă grinzile de la km 25 aferente lotului 2 ar fi fost pe lotul 2 și în plus nodul de la Chiribiș ar fi fost tot pe lotul 2 și ar fi permis descărcarea traficului în caz că ceva s-ar întâmpla pe lotul 1, gen reziliere.

Ionut

Legat de SB (Suplacu-Bors). Am observat o chestiune destul de evidenta intre cele 3 loturi (SB1, SB2, SB3) si s-ar putea sa ma intrebe presa. Cred ca am inteles care e explicatia, dar as vrea sa ma ajutati sa inteleg mai bine si sa confirmati daca rationamentul meu e bun.

Lot 1 - cost estimat 378 mil RON + tva, adica 82,2 mil EUR pentru 26,35 km adica 3,11 mil EUR/km
Lot 2 - cost estimat 454 mil RON + tva, adica 98,7 mil EUR pentru 28,55 km adica 3,46 mil EUR/km
Lot 3 - cost estimat 159 mil RON + tva, adica 34,6 mil EUR pentru 5,35 km adica 6,46 mil EUR/km

SB3 are un cost/km mult peste SB1 si SB2. Explicatia mea este ca de fapt SB1 si SB2 au mult mai multe materiale disponibile (mult mai multe grinzi) pentru constructor. Deci de aici diferenta de pret. SB1 si SB2 par chiar ieftine (luate separat) si sunt la jumatate din costurile/km in comparatie cu SB3.

Spuneti-mi daca e corect rationamentul ca nu vreau sa dau dude in presa.

realfanady

Pot sa zic ca da, ai dreptate. Suplac-Chiribis e foarte avansat (de pe supratraversari in mare parte doar grinzile lipsesc, viaductul peste lacul Barcau are si grinzi + "fundatia" drumului este cam gata in afara celor 1,7-1,8km in zona sondelor), Chiribis-Biharia are destul de multe structuri (piloti la supratraversari) executate, iar pe Biharia-Santaul Mare (Bors) nici macar un ac nu s-a miscat. Ce s-a scris inainte probabil contribuie la fel la pret. Din informatiile mele cele doua "depozite" au "material".

Am si eu o intrebare ... lotul 3 e cu sau fara centura/dx Biharia Oradea?

Ionut

Merci. Lotul 3 nu are nicio centura sau drum de legatura. Are doar 5,35 km. Si nod Biharia. Vezi aici plansele.

dr4qul4

Si tocmai acel pret de 3,11 mil eur/km explica lipsa ofertelor serioase. Multe lucrari Bechtel care au 10 ani de "conservare"
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

marinul

Centura respectiva este un alt proiect, promovat de Primaria Oradea care a si predat un studiu de fezabilitate catre canir pe vremea lui Homor

NGC

MT a emis astazi autorizatia de construire restanta de care vorbea Horatiu zilele trecute, adica pentru lotul STRACO GRUP.

20.02.2018: "Tronson km 36+100 - km 37+191 şi punct de sprijin din investiţia "Autostrada Braşov - Târgu Mureş – Cluj – Oradea, Secţiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Cheţani – Câmpia Turzii, km 21+500 - km 37+191""

Ionut

Parca Staco avea nevoie de 3 autorizatii de construire. Asta e a treia? Am pierdut-o eu pe cea de-a doua?

horatiu.cosma

Asta e a doua autorizație de construire la Straco. E pentru kilometrul neautorizat dinspre C.Turzii. Mai există pe circuitul interministerial aceste exproprieri suplimentare (Luna și Chețani). Au fost cât pe ce să treacă de guvern și să se transforme anul trecut în HG, dar ghinionul a făcut să se schimbe guvernul și să trebuiască să își reia cursul lin de la 0.

Ionut

#15314
Aha. Am verificat cele doua AC, sunt OK, avem tot lotul de 15,691 km autorizat pentru coridorul initial. Mai trebuie aceasta AC pentru exproprierile suplimentare. Este la fel la Astaldi, si ei au tot lotul autorizat pe coridorul initial.