Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 46 Guests are viewing this topic.

olea10

daca nu ma insel, asta e penultima filmare pe tot lotul.
Din cate imi amintesc erocopter zicea ca trebuie sa o luam ca referinta intre ce au lasat unii si vor prelua altii.
Sper sa nu ma insele memoria.


numai bine.

marinul

#11221
merci, da cred ca de asta imi aduceam aminte, am crezut totusi ca e din 2013 sau 2014. Se poate observa ce mici diferente sunt intre cele 2 filmari :(

yetiman

QuoteComunicat de presă 25.10.2016

Demarare licitaţii pentru Finalizarea lucrarilor la Nodul Gilau si conexiunea dintre Sectiunea 2B cu Subsectiunea 3A1, Autostrada Brasov – Targu Mures – Cluj Oradea" şi

Realizarea Autostrazii Brasov- Targu Mures - Cluj- Oradea, Lotul 1: Targu Mures- Ungheni si Drum de legatura relicitare

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere informează demararea licitaţiilor deschise pentru:

    "Finalizarea lucrarilor la Nodul Gilau si conexiunea dintre Sectiunea 2B cu Subsectiunea 3A1, Autostrada Brasov – Targu Mures – Cluj Oradea";
    "Realizarea Autostrazii Brasov- Targu Mures - Cluj- Oradea, Lotul 1: Targu Mures- Ungheni si Drum de legatura relicitare".

Astfel, precizăm că a fost demarată licitaţia deschisă pentru achiziţia contractului de lucrări "Finalizarea lucrărilor la Nodul Gilău şi conexiunea dintre Secţiunea 2B cu Subsecţiunea 3A1, Autostrada Braşov – Târgu Mureş – Cluj Oradea", prin publicarea în SEAP a Anunţului de participare numărul 170794/21.10.2016. Acest contract prevede finalizarea lucrărilor la Nodul Gilău şi conexiunea dintre Secţiunea 2B cu Subsecţiunea 3A1, Autostrada Braşov – Târgu Mureş – Cluj Oradea.

Valoarea estimată a contractului este de 48.566.561,23 Ron fără TVA. Durata contractului este de minim 70 de luni şi cuprinde: 10 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi minim 60 de luni perioada de notificare a defecţiunilor. Durata contractului de lucrări poate varia în funcţie de perioada de notificare a defecţiunilor, suplimentar ofertată de operatorul economic desemnat câştigător.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este data 05.12.2016, ora: 16:00. Procedura este în desfăşurare, ea aflându-se în perioada de solicitare a clarificărilor.

Pentru achiziţia contractului de lucrări "Realizarea Autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj- Oradea, Lotul 1: Târgu Mureş - Ungheni şi Drum de legătură- relicitare", a fost lansat Anunţul de participare numarul 170795/21.10.2016, prin publicarea în SEAP. Contractul prevede execuţia lucrărilor pentru următorul tronson de autostrada: Lot 1: Târgu Mureş–Ungheni (4,5 km) + drum de legătura (4,7 km).

Valoarea estimată a contractului este de 284.915.969,74 Ron fără TVA. Durata contractului este de minim 78 de luni şi cuprinde: 18 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi minim 60 de luni perioada de notificare a defecţiunilor. Durata contractului de lucrări poate varia în funcţie de perioada de notificare a defecţiunilor, suplimentar ofertată de operatorul economic desemnat câştigător.

Termenul limita pentru primirea ofertelor: 07.12.2016, ora: 16:00. Procedura este în desfăşurare, aflându-se în perioada de solicitare a clarificărilor.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Hercule

Quote from: yetiman on October 25, 2016, 08:02:43 PM
Pentru achiziţia contractului de lucrări "Realizarea Autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj- Oradea, Lotul 1: Târgu Mureş - Ungheni şi Drum de legătură- relicitare", a fost lansat Anunţul de participare numarul 170795/21.10.2016, prin publicarea în SEAP. Contractul prevede execuţia lucrărilor pentru următorul tronson de autostrada: Lot 1: Târgu Mureş–Ungheni (4,5 km) + drum de legătura (4,7 km).

Go Strabag! In mod normal ar trebui sa castige prin prisma unui pret imbatabil avand in vedere ca sunt deja bine infipti in zona. Asta daca nu ne incurcam iar cu firme de apartament sau asocieri "no name".
Deșteaptă-te române!

FRS

Trebuie avut in vedere si faptul ca autostrada va trece si foarte aproape de sediul Geiger.

florin74

Sau poate se imprietenesc si pun de o asociere.  :lol:

panda_no 5

Astazi la intersectia A3 cu Popasului.
Vreme urata, a plouat usor toata ziua.
Primele doua poze sunt de pe partea dinspre Bucuresti.Au mai asternut si compactat un strat de agregate.

21 (1) by florin_apo,

21 (2) by florin_apo,

Pe partea dinspre CB la fel, au mai asternut si compactat un strat.

21 (3) by florin_apo,

21 (4) by florin_apo,

Excavatoarele erau in miscare.
Mormanul de agregate este impresionant.Autobasculante veneau pe camp dinspre Bucuresti si descarcau agregate.

21 (5) by florin_apo,

Ca si element de noutate am observant ca pe linga breteaua care pare a avea doua benzi pe sens ( ceea ce ar fi un lucru pozitiv) au mai decopertat o portiune de vreo 2 metri latime.E putin probabil sa fie banda de urgenta pentru ca A3 de la CB spre Bucuresti are trei benzi pe sens fara banda de urgenta.Exista doar niste alveole din loc in loc.

21 (6) by florin_apo,

Uite si o poza mai veche cu cele 3 benzi fara banda de urgenta.

DSC09736 by florin_apo,

O poza cu zoom maxim spre capatul gata al A3 care se termina in camp. Se pare ca au inceput sa astearna agregatele si pentru ridicarea terasamentului?

21 (7) by florin_apo,



fuscobal

Daca nu este banda de urgenta, presupun ca limita de viteza va fi mult mai mica (gen 100-110km/h) pentru ca altfel ar fi foarte periculos sa te intalnesti pe prima banda cu o masina oprita din varii motive !

vancouver

Limita este prevazuta deocamdata la 100km/h pe zona fara banda de urgenta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Proiectele tehnice pentru autostrada Transilvania, Ogra- Câmpia Turzii
vor fi aprobate în perioada următoare


Oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere s-au întâlnit cu antreprenorii celor trei loturi de autostradă, între Ogra şi Câmpia Turzii, pentru a stabilii ultimele detalii privind proiectele tehnice în vederea construcţiei celor aproximativ 37 km de autostradă.

Constructorii a circa 37 de kilometri din autostrada Transilvania, Câmpia Turzii - Ogra, angajează sute de muncitori pentru a finaliza cele trei loturi în termenul stabilit la încheierea contractelor. Oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere ne-au declarat că documentaţia tehincă pentru construcţia celor trei loturi de autostradă sunt verificate de proiectacţi şi specialiştii CNAIR. ,,Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere a avizat proiectul tehnic pentru lotul 1 din autostrada Ogra-Câmpia Turzii. Documentaţia tehnică pentru lotul 2 va fi aprobată în următorul Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR. Proiectantul încă nu a predat documentaţia pentru lotul 3. După avizarea proiectelor tehnice urmeză obţinerea autorizaţiei de construcţie", ne-au declarat oficiali din cadrul CNAIR. Conform termenelor stabilite, lucrările de construcţie a celor 37 km de autostradă se vor finaliza la sfârşitul lunii septembrie 2017.

Între timp, procesul diagnostic arheologic intruziv pe traseul întregii porţiunii de autostradă între Ogra şi Câmpia Turzii s-a finalizat. Pe aliniamentul acestei porţiuni de autostradă au fost mai multe situri arheologice descoperite. Descărcarea arheologică a fost realizată doar de anumite instituţii publice abilitate (muzeu, institut de arheologie, universitate) cu echipe formate din mai mulţi muncitori şi utilaje. Constructorii au pus la dispoziţie tot ce înseamnă logictică, muncitori necalificaţi, utilaje şi materiale. Firmele de construcţii nu pot demara lucrările pentru cei 37 km de autostradă până termina descărcarea arheologică.

Conform termenelor contractuale stabilite cu oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, asocierea Astaldi SPA - Max Boegl Romania SRL - Astalrom SA - Consitrans SRL, constructorul lotului de autostradă Iernut - Cheţani (17,9 km), începe lucrările pe primii şapte km. ,,Am început să negociem contractele pentru achiziţia materialelor de construcţie necesari celor 17,9 km de autostradă, între Iernut şi Cheţani. Cumpărăm nisip, pietriş, cribluri, agregate pentru betoane, balast pentru fundaţie, ciment şi grinzi pentru poduri", preciza reprezentantul antreprenorului italian Astaldi SPA, Cristian Becheru. Totodată, constructorii autostrăzii Transilvania, porţiunea aflată între Ogra şi Câmpia Turzii, au demarat procedurile de relocare a utilităţilor. Oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale ne-au precizat că nu se lucrează fără autorizaţie de construcţie pe loturile din autostrada Transilvania. Tronsonul Târgu Mureş-Ogra, lot 2 în lungime de 10,1 km este în execuţie, iar stadiul fizic în acest moment este de aproximativ 10%.

Capital

ion59

Ce îmi plac mie formulări de genul:

Proiectele tehnice pentru autostrada Transilvania, Ogra- Câmpia Turzii vor fi aprobate în perioada următoare.

Nu este nimic sigur, nu se știe nimic precis, nu se poate previziona nimic etc. Doar, perioada următoare! Frumos!

bridge

#11231
corsan din 10.10 "nu avea puls" deloc,avea o cotatie fixa de 15.5%.Azi "a miscat" ,a scazut la 14.44%, adica daca"investesti"in ei 100.000 pierzi instant 85.600.I-o fi  taxat CNAIR'u cu vreo 17 mil. si s'o aflat deja?  :hm:

ciprebbe

Fi sigur.
E prima măsură luată de beneficiar pe un contract de care noi ne tot plângem. Oare cât a cântărit filmarea în decizie?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bridge

#11233
Daca asa arata inceputul sfarsitului a cantarit ceva si merita  :cheers:

Iceman

Corsan daca vroia sa lucreze cu adevarat sigur se  vedea astazi in ziua de azi.....Oare de ce a licitat pentru acest tronson...?...De ce liciteaza o firma  pentru un tronson unde se apuca superficial de lucrare si nu este sigura de finalizarea ei?