Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Sa nu va suparati pe mine ca spun, dar: NU vad rostul de a incepe orice alt tronson pana nu terminam ce avem de facut.

Stiu ca tunelul Meses ajuta enorm (ca orice alt tunel care scuteste o serpentina) dar nu cred ca e timpul sa-l incepem acum.
De ce? Pentru ca nu avem bani sa-l terminam.

Iar traficul nu este chiar atat de mare ca in alte zone ale tarii. Acea lista de prioritati era doar pt A3. Daca vorbim la modul general, atunci prioritatile sunt A1, A10 si DNCB. Abia dupa putem vorbi de altceva.

NU poti sa ai 10 prioritati. Si 3 sunt destule la bugetul alocat.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

esendy

Eu doar am vrut sa completez postul f bun al lui dr4cul4 referitor la lista prioritatilor pe A3 si am argumentat completarile mele. Posibil vb de proiecte care se vor finaliza in 10 ani. Doar am vrut sa le specific si pe acestea avand in vedere ca el le-a omis.

horatiu.cosma

Suntem pe A3 si vorbim de A3 evident. E clar ca A1 si A10, as zice chiar A7/DX7 sunt mai importante in acest moment decat Suplacu-Nadasel.

esendy

#8103
^^deacord ca A1/A10/DNCB/DX7 sunt mai importante decat Nadasel-Bors

totusi legatura Martinesti-A3 de (ocolire Turda) 5 km mi se pare ca ar trebui inceputa in 2016 si nu e pe lista lui dr4cul4

horatiu.cosma

Da, trebuie inceputa, si poate chiar terminata, ca nu e o lucrare care sa necesite mai mult de 5-6 luni. Dar nu se incadreaza la autostrazi, ci drumuri de legatura. Si contribuie la decongestionarea traficului doar din Turda. C.Turzii are deja centura, 10 km din A3.

Europiu

^ @esendy vorbeste de legatura Martinesti-A3 al carei SF s-a facut deja (din cate stiu) si aflata acum in faza de proiectare. Daca este in grija CJ Cluj, nu stiu.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

E la CNADNR. Sau asa era, cel putin SF-ul.

TibiV

Adrian, ai aici licitația: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg61678;topicseen#msg61678

Licitația a fost câștigată în februarie de MAXI DESIGN
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

@Adrian: de fapt, a ramas varianta Tureni-A3, se pare. S-a discutat pe
threadul de centuri
, cu referire la acest articol.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

esendy

#8109
Aceasta legatura DN1/A3 la Turda Nord ar trebui discutata si pe threadul de A3 avand in vedere ca e intrarea/coborarea celor din Cluj pe A3/A10 pe directia Sibiu/Bucuresti.

Scuze .... dar eu nu am inteles care varianta s-a ales? Albastru deschis pt intrarea in Dn si mov pt intrarea pe A3? cu 2 noduri in DN?
Daca poate cineva sa ma lamureasca, merci

Eventual daca stie cineva daca e la CNADNR sau la CJ Cluj? si daca s-au bugetat cei 6 mil eur necesari in 2016 pt acest poiect?

alecu26

Despre tunelul Meses nimic? nu erau si acolo niste termene?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Quote from: alecu26 on December 17, 2015, 03:07:06 PM
Despre tunelul Meses nimic? nu erau si acolo niste termene?
Contractul s-a semnat pe 1.04.2015. E de 12 luni:6 luni elaborare SF + 6 luni asistenta acordata beneficiarului. Nicio plata in 2015, nici macar ceva emis de cei de la Tecnic.

horatiu.cosma

Intrebarea e: s-a facut ceva in ultimele 8 luni, de la semnare? Nu prea sunt in tema cu modul de facturare pentru proiectantii de SF, dar nu imi suna bine faptul ca Tecnic nu a emis nicio factura anul acesta.

bridge

Quote from: bridge on October 06, 2015, 09:51:20 PM
Deci si Tecnic se incadreaza,din pacate, la lipsa de experienta si experti in proiectare tuneluri de autostrada.

NGC

#8114
Quote from: NGC20 on November 02, 2015, 01:37:05 PM
Quote from: NGC20 on October 21, 2015, 04:19:05 PM
Quote from: horatiu.cosma on October 21, 2015, 03:26:59 PM
Autostrada a fost mutata in intregimepe finantare din POIM. Unul dintre sectoare a fost contestat, s-a finalizat contestatia si avem un castigator. Neaga, despre C.Turzii-Tg.Mures. Sti ceva despre asta, @NGC?
Pai acolo nu avem decat un lot contestat, adica Chetani - Iernut. Dar acolo mai avem contestatie la CAB care inca nu are termen !!!
Probabil se refera ca CNADNR a terminat de reevaluat ofertele in urma primei runde la CAB.

Quote from: ciprebbe on October 21, 2015, 08:20:38 PM
Muncitorii de la Astaldi ( ce au lucrat la Arad )au fost instiintati ca din martie se muta in jud.Mures.
E veche de vre-o luna stirea(pt urechile mele) insa nu am spus nimic public pana nu mai aparea o alta sursa. Parea un zvon...

Quote from: Eurocopter on October 21, 2015, 10:12:34 PM
^^ Idem si Strabag.  :)

Quote from: rin tin tin on October 22, 2015, 01:33:43 PM
Quote from: dan_c on October 21, 2015, 05:53:13 PM
Neoficial, Astaldi a primit incredintare pentru Contractul Iernut - Chețani (17,9 Km)

incredintare este oficiala

Eu zic sa mai asteptam, pentru ca procesul de care va ziceam in primul mesaj citat mai sus, tocmai a primit primul termen in 03.12.2015.
Asa ca poate STRABAG a contestat si acum la CNSC si apoi merg poate din nou la CAB.

Dupa cum ma asteptam, STRABAG a contestat la CNSC, dar contestatia a fost respinsa in 15.12.2015.
Sa vedem acum daca ataca si la CAB.

Momentan, in urma reevaluarii ofertelor dupa turul 1 de contestatii, ramane castigator ASTALDI.

L.E. STRABAG a pierdut Joi revizuirea la CAB a deciziei CAB (turul 1 de contestatii).

Quote17.12.2015

Tip solutie: Respinge revizuirea
Solutia pe scurt: Respinge cererea de revizuire ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 17.12.2015.

Asadar, de data aceasta probabil se poate semna deja cu ASTALDI pentru A3 Iernut - Chetani, pentru ca sansele la CAB ale lui STRABAG sunt virtual nule (turul 2 de contestatii).