Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

bridge

Quote from: horatiu.cosma on August 31, 2015, 08:55:54 PM
La viaduct, debutul lucrarilor peste un an e o ipoteza extrem de optimista.
De unde concluzia asta?

bridge

Quote from: horatiu.cosma on August 31, 2015, 08:55:54 PM
Legat de Gilau Nadaselu, chiar ar fi imposibil de realizat o descarcare temporara pentru masini mici la Gilau?
Si pe unde sa ajungi in Dn1?da masinile mari?

ciprebbe

^ Exact acolo e buba. Nu ai unde scoate traficul in DN iar acolo unde zici Horatiu nu va mai fi acces peste max 2 sapt.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

@horatiu
E la fel d greu precum nu s-a putut face o descarcare la Sanovita, pe A1. Acolo ar fi fost mult mai simplu.

horatiu.cosma

Vorbeam strict de masini mici. Anul acesta s-a facut canalizarea completa si s-au asfaltat majoritatea strazilor din Gilau. Aceasta este una dintre ele. @cutter a anuntat la ZF zilele trecute ca licitatia pentru podul peste Somes s-a anulat(si tind sa il cred), deci da, 12 luni incepand de azi pentru inceperea lucrarilor e un termen optimist. Evident @cipribbe ca acolo nu va mai fi acces peste 2 saptamani, deoarece constructorul nu va mai avea nevoie. Dar dupa o vorba buna din partea CNADNR(care gandeste pe termen lung) ar putea sa mai pastreze acea descarcare o vreme. Uitati cum arata actuala centura a Clujului intre DN1 si DN1F(varianta albastra). Drumul e foarte prost, valurit(de la atatea TIR-uri), mult mai lung, ingust, cu serpentine. Cu putin ghinion(mie mi s-a intamplat), se poate sta in spatele unui TIR pe aproape toata distanta. 30 de minute facute, versus 5 pe autostrada. Pentru eliminarea traficului greu, se pot pune bariere de inaltime. Acest tronson aduce un castig enorm, si ar fi mare pacat sa stam sa il admiram de pe "margine" cat binevoieste CNADNR sa mai amane viaductul.

ciprebbe

Nu are rost sa mai insistam pe subiect. Nu se poate face nici o descarcare la Gilau. Terasamentul acolo va avea spre 11m, rampe de coborare( urcare ) necesita teren intravilan expropriat suplimentar (ce vezi tu acum acolo ca si acces e pe teren inchiriat de UMB). Primaria Gilau(si riveranii) nu va permite in veci acces si trafic suplimentar pe strazile proaspat reabilitate (maxim 20cm umplutura si 2 straturi de asfalt).
Avem exemple unde se putea face mult mai usor si nu s-a facut nimic(Sanovita si chiar Popasului).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Am inteles. Sper atunci ca se va relicita viaductul in cel mai scurt timp.

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

istvan78


NGC

#7269
Quote from: NGC20 on July 16, 2015, 04:35:48 PM
Quote from: cutter on July 16, 2015, 11:04:36 AM
Un nod temporar către ce? Trebuie și un pod, nu? Fac alt contract pentru un pod nou (temporar!) peste Prahova?

Uite ca s-au gandit unii la viaduct ca si "legatura provizorie", chiar la inceputul lui 2015 (14.01.2015).  :lol:

http://www.cnadnr.ro/autostrazi/ProiectConcesiuneAutostradaComarnicBrasov.pdf



Extras din anexa din 12.06.2014 la acordul de mediu.



Extras din memoriul pentru revizuirea acordului de mediu.


Quote from: NGC20 on July 17, 2015, 04:25:25 PM
La rezolutie mare se vede clar ca vor sa treaca rampele printre benzile DN1 si se pare ca ar fi loc acolo.

Intre timp au venit si clarificarile si in zona Comarnic Nord se va face legatura cu noua VO Comarnic.



Quote from: NGC20 on July 16, 2015, 01:32:52 PM
Lotul 1 din autostrada se termina undeva mai jos, undeva in dreptul acelei statii de autobuz de pe DN1 din coltul dreapta jos, iar drumul local ce ar urma sa fie relocat este de fapt strada Ghiosesti.



Noua VO Comarnic se prezinta astfel in acea zona.



TibiV

#7270
Corect...
Iar VO va fi gata înaintea A, cel puţin aşa doreste CNADNR...
Deci CF va fi subtraversat cu pasaj...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Hai, Horatiu, mă dor deştele de atâta Refresh... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Stati ca e doar asa, de gust, live de pe santier, cam in 2 ore vine grosul.