Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pasadia

Pe centura Brasov se toarna asfalt de zor.  Pozele nu sunt grozave caci sunt facute din mers, cu soarele in fata. Din cauza traficului nu poti opri pentru a urmari Viarom-ul la treaba.

La nodul cu DN13 si pasajul peste M300 inca mai lucreaza la terasament, dar gramezile de pietris sunt cu muuuuult mai mici:









Dinspre pasaj spre est, o portiune pe care tocmai turnau asfalt;





La nodul cu DJ103 se lucreaza la piloni: cei 2 din marginea nordica si sudica sunt mai avansati, la cei doi din interiorul sensului giratoriu mai au destul de mult de munca (din pacate inca nu avem nici un semn de activitate pe bretelele de acces si la sensurile giratorii din capetele pasajului):









Mai departe, intre benzinarie si strada Narciselor avem doar terasament, apoi de la strada Narciselor avem asfalt pana in capatul lotului:







In concluzie lucrurile stau bine daca ignoram zona pasajului peste DJ103. Insa inca cred ca vor putea inaugura anul asta lucrarile.

Pe lotul Chirulli,  la nord de DJ 103A spre podul peste Durbav, e asfalt cam pe 70% din latime, separatoarele sunt insirate dar nu sunt puse pe pozitie; spre podul peste Durbav se mai turna asfalt si ca atare nu am putut intra:





E asfalt si la sud de DJ103A pana-n intersectia cu vechea centura, pareau ca se pregatesc sa monteze separatoarele New Jersey la locul lor pe acea sectiune.







Dupa cum se vede, la sensul giratoriu cu DJ103A mai au de lucru destul.Insa lLa intersectia cu vechea centura au asfaltat toate bretelele:







La nodul cu DN11 lucrau la culeea dinspre est, acolo unde nu se putea lucra pana de curand din cauza LEA. Aici insa nu am apucat sa fac poze, erau multe masini si nu m-am oprit in zona.

cutter

#2806
La rampa lipsă de la pasajul de la Chitila de pe centura București nu se vede nici o mișcare. Nu îmi este foarte clar dacă mai trebuie făcută o deschidere sau e doar terasament ce mai trebuie făcut. EDITARE ULTERIOARĂ: e prea înalt, sigur mai trebuie o pilă și o deschidere.

Văzută din față:



Și din spate:


În locul acestui drum ar trebui să fie rampa de coborîre:


Aceasta este rampa paralelă:


alecu26

Ceva zvonuri privind centura Satu Mare?  Decizia cnsc confirma decizia cnadnr....și nu găsesc nimic la curtea de apel.
Sa înțeleg ca itinera a rămas câștigătoare?
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Quote from: alecu26 on September 03, 2015, 06:02:05 PM
Eu am mai zis ca mi se pare stupida aceasta solutie avand in vedere de fapt ce se urmareste.

Cea mai de bun simt, mi s-ar fi parut ca centura sa continue exact acolo de unde e acum, la Valcele, peste DN...aproape de drumul cel mais scurt spre A3. Inteparea in A3 se putea face ori unde era chiar organizat un mic nod rutier langa Organizarea Bechtel de la Savadisla, sau un pic mai in sud cu vreo 3-4 km, in dreptul localitatii Filea de sus.

Din ambele puncte (mai ales din al doilea) era foarta facil accesul spre Statiunea Baisoara...si asa aveai si inca un nod undeva la mijlocul acestui lung tronson fara noduri. (Singurul incovenient care il vad ca din acel punct...ori primul ori al doilea) dai de o padure.

Fara tunel nu poti continua aici iar terenul spre Micesti, Saliste , Ciurila e mai rau decat ce a fost pe centura de diamant. Ar rezulta costuri enorme.
Asa pui parapete continuu pe DN intre Valcele si Tureni si cu 6 mil te legi de A3 (poate si mai ieftin).

A ramas varianta cu albastru, dinspre DN, si mov spre A3. Punctat e viaductul, terenul in mare parte e pasune in administrarea primariei

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

#2809
Mi se pare că doar s-au zgârcit pentru 1,2 km...
Celălalt traseu mi se pare mult mai logic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Trece prin fata unor case si e ingust pe acolo. Largirea se putea face inspre lac dar cred ca "mediul " sarea in sus. Mai ai si ceva teava de gaze acolo plus stalpi de electrica....
Nodul in DN era greu de realizat acolo in curba pe DN.
Eu zic ca varianta aleasa se stia inca de dinaintea licitatiei dar "au cautat" si variante.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Partea bună este că fiind mai scurt ar trebui să meargă mai repede.
Există vreo dată aproximativă de începere/finalizare ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

#2812
Considerând direcția principal de deplasare Apahida Gilau acei kilometrii în plus înmulțit cu câteva sute  de mii de mașini pe an înmulțit totul cu vreo 10 ani....oare nu se compensează?  Într-adevăr. ...e mai mult decât nimic...e o legătură necesara...dar mai bine nu o făceau.  În afară de câteva tiruri mari nu văd cine ar folosi.
Pe nord e restricție de trafic? Apahida-bulevardul muncii? E clar o opțiune mai ales după ce se deschide Gilau Nadasel.
Plus ca pe aici a mai rămas în mașter plan și DX Turda Gherla Dej Halmeu.
Drumurile noastre POATE;

NGC

#2813
Noua VO Comarnic conform SF-ului actualizat in 2015.



Pentru rezolutie mai mare, vedeti aici.

alibaba

eu am sa o folosesc din plin. imi va salva 25 minute de fiecare data, scapandu-ma de un oras Turda extrem de aglomerat, cu o centura mereu sparta.

rocklee

si cum va fi centura comarnic ...1+1 sau 2+2  :o .....si inca o intrebare pe unde va fi autostrda  ???  :-[

Eurocopter

Quote from: alecu26 on September 05, 2015, 12:21:52 AM
Considerând direcția principal de deplasare Apahida Gilau acei kilometrii în plus înmulțit cu câteva sute  de mii de mașini pe an înmulțit totul cu vreo 10 ani....oare nu se compensează?  Într-adevăr. ...e mai mult decât nimic...e o legătură necesara...dar mai bine nu o făceau.  În afară de câteva tiruri mari nu văd cine ar folosi.
Pe nord e restricție de trafic? Apahida-bulevardul muncii? E clar o opțiune mai ales după ce se deschide Gilau Nadasel.
Plus ca pe aici a mai rămas în mașter plan și DX Turda Gherla Dej Halmeu.

Pe nord circuli practic prin oras si dai de tot ce inseamna acest lucru, adica semafoare, treceri de pietoni, transport in comun, deci nu este deloc o ruta pretabila traficului greu.

Varianta A3-Tureni este ultra-necesara mai ales dupa finalizarea A10. Fara aceasta varianta cred ca Turda s-ar bloca complet, iar drumurile prin oras sunt oricum in mare parte praf si pulbere, mai ales intrarea in oras cu cele 3 poduri care stau sa pice.

stangabriel

Varianta Comarnic ar fi usor de facut. Dar pentru ca are valoare mica si este in Prahova, nu-i vad nasterea facila...

TibiV

Quote from: stangabriel on September 05, 2015, 12:48:23 PM
pentru ca are valoare mica si este in Prahova, nu-i vad nasterea facila...
Neaga o vrea începută anul ăsta, sursă 101%.
Şi dacă Nega vrea, se face...

Quote from: stangabriel on September 05, 2015, 12:48:23 PM
Varianta Comarnic ar fi usor de facut.
3 km de drum îi faci uşor, dar subtraversarea proaspăt reabilitatei CF ?
Acolo vor da de naiba...
Dar experiența ne arată că dacă chiar vor foarte tare ceva, ceva-ul ăla are şanse mari...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Am inteles, dar eu sper sa nu fie adjudecata de firmele ce castiga obisnuit in Prahova...
Si da, doar pentru ca A3 va fi facuta peste foarte multi ani, centura asta va fi ca o basculanta de praf in ochii nostrii. Arata ca centura Domasnea, Dn 6. Foarte utila, de altfel, chiar si cu o banda pe sens. Asteptam solutia pentru Busteni.