Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 31 Guests are viewing this topic.

TibiV

Horațiu, multumim !
Super reportajul tău!
Cum te-ai descurcat cu noroiul ? Sau acolo nu a plouat prea rău ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

A plouat doar ieri dupamasa, azi a fost ok. Am mers pe drumurile facute de UMB unde pusesera si ceva pietris. Se poate merge lejer cu masina pe acolo.

nicolaem

felicitari pt reportaj.
din pacate UMB se chinuie degeaba sa finalizeze anul acesta ( din punctul nostru de vedere zic, nu al lor ). constructor pt podul peste somes nu cred ca vom avea prea curand.
nu inteleg daca UMB a inceput lucrul in aprilie, pe un contract semnat cu mult timp in urma, de ce le-a luat celor din minister atat de mult pana au licitat finalizarea lucrarilor pe Turda Gilau. Bine ca avem excedent......

adiarc

Multumim Horatiu....ai idee cum arată viaductele si cum se prezintă porțiunile cu deblee adânci dupa trecerea iernii ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Eu am fost doar pe partea dinspre Nadasel unde s-au apucat serios doar anul asta. Aici exista un singur viaduct, unde Zublinii si-au terminat treaba. Se lucreaza la piloni viaductului, chiar am vazut cateva betoniere mergand in directia aia. Deblee inca nu sunt, dar si cand o sa ajunga la nivel, debleele create o sa fie destul de mici. Ar trebui sa ne spuna Cipribbe, el a fost ultima oara inspre Gilau si a vazut mai bine cum se prezinta viaductele si debleele :).

M-Power

Multumim Horatiu pentru efort!...  :cheers:

danutzu_1069

Multumim pentru poze!
Si cu ocazia asta se observa o goanga pe panoul de identificare a constructiei (ultima poza)
Scrie acolo, ... (GILAU) - MIHAILESTI in loc de MIHAIESTI

Data viitoare poate ii tragi de maneca

alexV

mersi horatiu!
data viitoare incearca si pozele (si video) landscape in loc de portret. ai telefon bun.

rocklee

multumim lui horatiu pentru poze si efort ...frumos reportaj   :)....dar si lui mendez si bun venit pe forum ..junior  :D

laszlo.robert

Multumim de poze,cind mai treci pe acolo lipeste o bucatica de hirtie alba pe L din Mihailesti

horatiu.cosma

#5770
Daca am inceput o chestie, atunci ar fi bine sa o duc pana la capat, asa ca din lipsa de ocupatie(studiul pentru licenta spre exemplu) am dat o tura si de la Gilau pana la padure.

Viaduct 1, elevatiile aproape finalizate.


Zona viaduct 2, din mai multe pozitii, aici mai e destul de lucru la pilonii centrali.










Intre viaduct 2 si 3, cu fata spre 3.



Podet inainte de 3, cu fata spre 2, aproape gata.



Viaduct 3, cam acelasi stadiu ca si 1.




Viaduct 4, cu fata spre 3, cam acelasi stadiu ca si 1 si 3.


Podet imediat dupa 4 inspre 5, foarte avansat

Intre 4 si 5, cu fata spre 5



Aici a aparut un podet mic, sunt cu fata spre 4.

Din nou inspre 5


Inceput viaduct 5, aici sunt cu toti pilonii la nivelul primului pilon(din urmatoarea poza)



Din alta zona, tot viaduct 5, cu vedere spre 4

Am facut si cateva filmulete pe care le-am unit, pentru ca majoritatea aveau 10-15 secunde.
http://www.youtube.com/v/9Bm97xmluO0
Am avut parte de o surpriza, intalnind si un sofer care isi facea siesta prin zona, pe motiv ca e prea mare plictiseala in Gilau :). Mi-a spus aceeasi poveste cu finalizarea in acest an, a mai zis de ceva zid de beton pentru stabilizare chiar inainte de padure, unde am surprins eu ceva alunecari de teren. Paznicii spuneau ca nu e asa furnicar ca in toamna, pentru ca nu au venit inca toti, dar probabil e din cauza faptului ca au trimis multe masini spre Nadasel. Se minunau de cat de rapid s-a lucrat la piloni, ziceau de forari de peste 25 de metri sub pamant, precum si despre faptul ca se lucreaza si ziua si noaptea( nu prea pot sa doarma). Debleele sunt impresionante de la nivelul autostrazii, nu am vazut alunecari problematice decat aproape de padure. Sunt la nivel aproape peste tot, mai e ceva de lucru de la 5 spre padure, dar in rest in linii mari sunt gata cu debleele, rigolele si cam tot ce e inafara caii de rulare. Undeva in mai ma astept deja sa apara si grinzile pentru 1,3 si 4.

Ionut

Multumim de efort!

O singura precizare. Acele viaducte nu sunt nici pe departe "aproape finalizate". Nici macar elevatiile nu sunt finalizate. Dupa ce elevatiile (ce se vede deasupra solului) sunt finalizate, urmeaza instalarea grinzilor, apoi armarea, apoi suprabetonarea, apoi hidroizolatia, apoi stratul de asfalt inferior (binder), apoi stratul de asfalt superior (de uzura). Sper ca n-am uitat o etapa esentiala. In stadiul actual nu sunt nici pe departe "aproape finalizate", ca sa ne fie clar.

E mult inca pana departe si va fi foarte greu sa fie gata anul asta. Plus ca lotul este total inutil daca nu este gata si viaductul Gilau. Se mai aude ceva de viaduct?

alexV


horatiu.cosma

Scuze Ionut, ma refeream la finalizarea pilonilor(elevatiile), greseala mea. Intr-adevar pana la finalizare mai sunt multe etape, eu sunt foarte curios cum o sa reuseasca sa aduca grinzile pana sus la viaducte. Pentru viaductul de la Gilau am renuntat deja la sperante pentru anul asta. Acolo exista piloni neinceputi, adica nici macar nu s-au facut forajele pentru ei. Asta e, poate Gilau-Nadasel finalizat si necirculabil o sa fie cireasa de pe tort care o sa ii faca in sfarsit pe cei de la conducere sa lase locul altora mai capabili.

ciprebbe

Evolueaza lucrarile destul de bine. Deja incep umpluturile, se lucreaza la reazeme, bravo lor.
Calcaiul lui Ahile pt acest lot e viaduct V, unde sunt in urma cu lucrarile, e si cel mai lung si cel mai inalt.
La grinzi va fi interesanta solutia aleasa, dintr-o bucata sau merg pe ideea lu Porr si le asambleaza pe santier. Nu e problematic sa duca sus grinzile.
Alunecarea de langa padure e cunoscuta si studiata inca de anul trecut. Intentionat au "finalizat" in toamna asa terenul pentru a vedea cat va pleca la vale din deal pana in primavara. Nu au facut nici o consolidare desi e prima locatie unde au excavat.

Horatiu - m-ai scutit de un drum, merci, felicitari pt reportaje. A mai ramas neacoperita zona de la km 0 ( poate intru zilele astea sa vedem daca au ajuns la placa cu subtraversarea si daca s-au apucat de umplutura).
La viaduct II evolueaza cam incet si daca asta e ritmul de lucru la structuri nu le vad gata anul acesta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe