Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 52 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Din filmare nu iti dai seama, dar luand la pas portiunea de la viaduct 2 pana la padure, iti dai seama cat de dificil e lotul, practic e debleu viaduct debleu viaduct si tot asa, si debleele sunt chiar adanci.

alecu26

ar trebui sa fie superfavoriti atunci pe Nadasel Mihaesti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

S-ar putea să nu mai fie. Prețurile de dumping practicate până acum s-ar putea să îi facă mai puțin darnici.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bridge

Pe surse:"altii" desemnati castigatori Suplacu-Bors

bridge


ciprebbe

#5795
Ce inseamna altii? chiar sunt curios.

CORSAN CORVIAM sunt loc 1(si tot pe surse ei au castigat) si nu cred ca e cazul sa ii numim "altii".
Faptul ca , comisia de evaluare a atras atentia CNADNR-ului ca nu e bine pe cine au desemnat initial castigatorii face ca telenovela ce va urma la CNSC si CAB sa se scurteze.
Din pacate sunt curios sa vedem daca se scoate la capat cu castigatorul de la Gilau sau se trece la recomandarea comisiei de anulare a licitatiei.
Spor la lucrari UMB o sa fim in toamna de rasul Europei cu un viaduct lipsa intre doua tronsoane de autostrada finalizate. (indiferent de decizia in cazul de mai sus).

LE:
Asocierea CORSAN SA – CORVIAM CONSTRUCCION SA & SC CONSINIT SRL & SC
ROAD CONSULTING & DESIGN SOLUTION SRL & SC VIA DESIGN SRL
Pret (lei fara T.V.A.) 701.000.000
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

#5796
Aceleasi "surse" spuneau ca avem castigator pe Bors-Suplacu acum 2 saptamani. Nu mai cred nimic pana nu vad comunicat de la CNADNR.

Ionut

Ai inteles gresit. Nimeni nu a zis ca se SEMNEAZA Bors-Suplacu. Nu s-au anuntat castigatorii, oficial. Urmeaza contestatii. Cum sa se semneze?!

adiarc

Pt mine rămâne in continuare , DE NEANTELES , de nu a fost introdus viaductul lipsa peste Someș , in lotul Gilau-Nadaselu....cum sa licitezi un lot , fara cei câțiva sute de m lipsa pana la conexiunea cu un lot aflat in exploatare , chiar daca avem nu știu ce viaduct lipsa , oricât de dificil ar fii acesta ????
O proba maxima a profesionalismului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Telvanni

Intr-adevar foarte dificil tronsonul. Sper doar ca acele dealuri sa fie stabile.
Pe la inceputul filmuletului se vede o zona de padure, mergea un tunel acolo sau nu se justifica?

NGC

Quote from: NGC20 on March 19, 2015, 06:59:36 PM
A fost acceptata contestatia pentru lotul 2 Campia Turzii - Ogra a lui ASTALDI si se vor reevalua ofertele.

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-311.pdf

Decizia CNSC a fost contestata la CAB. Inca nu avem termen de judecata.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000324270&id_inst=2

ciprebbe

In aceste conditii avem toate sansele sa mai vedem loturi finalizate si nefolosite.
Chetani - Iernut ( cel mai dificil si mai important lot) nu va fi finalizat mai devreme de 2017.  Parca ar fi aici un alt Timisoara - Lugoj lot 2 .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

Nu imi e clar, la CNSC a avut castig de cauza chiar Astaldi, anulandu-se atribuirea catre Strabag.

La CAB vad ca tot Astaldi ataca pe CNADNR si Strabag

ciprebbe

S-a admis partial la CNSC, iar Astaldi vrea tot.
Posibil prin noua decizie a CNADNR sa fie acelasi castigator desemnat si Astaldi simte asta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

medicul de garda

Quote from: adiarc on April 01, 2015, 09:53:09 AM
Pt mine rămâne in continuare , DE NEINTELES , de nu a fost introdus viaductul lipsa peste Someș , in lotul Gilau-Nadaselu....cum sa licitezi un lot , fara cei câțiva sute de m lipsa pana la conexiunea cu un lot aflat in exploatare , chiar daca avem nu știu ce viaduct lipsa , oricât de dificil ar fii acesta ????
O proba maxima a profesionalismului

Pentru ca in momentul pregatirii licitatiei, podul acela inca era in sarcina Bechtel si ar fi trebuit sa fie in curs de realizare. Doar ca Bechtel n-a mai lucrat mai nimic cat timp statul nu a mai platit pentru Autostrada Transilvania. Abia la cateva luni dupa s-a reusit convingerea Bechtel sa abandoneze totul si sa se care, dandu-le si o suma de bani semnificativa pentru ca au binevoit sa plece (o decizie absolut cretina dupa parerea mea, dar nu mai dezvolt subiectul). Chiar, nu mai tin minte, care ministru a reusit acordul asta? Sova?
Trust me, I'm an east-european doctor!