Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 48 Guests are viewing this topic.

spy_flo

#5745
De 3-4 zile un camion și o foreza își fac de lucru pe linia dreapta dintre Hădăreni și Chețani unde viitoarea autostradă va intersecta DN15.foreza a făcut o probă în sol și altceva nu se vede. Firma e SC GEOSTUD SRL




adiarc

aceeasi firma am vazut-o si pe A10
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

laszlo.robert

Nu a mai trecut nimeni pe la UMB la Gilau? Oare se mentine acelasi ritm sustinut de munca de anul trecut?
PS:cind se va finaliza Tg. Mures-Mihaiesti 130 km~1 h , 8 ani in urma erau necesare 3 h,optim.Incep bucatiile mai lungi de autostrada se i-si faca rostul:mai putine accidente,poluare redusa in localitati,rapida circulatie a marfurilor etc.

alibaba

Am vazut eu saptamana aceasta tot traseul. Se lucreaza din plin, a fost atacat tot traseul, acum concentrarea e la portiunile dinainte de padure si au atacat puternic si partea dinspre Nadaselu unde va fi nodul. Acolo fac sapatura intens.

panda_no 5

Quote from: TibiV on February 05, 2015, 02:42:17 PM
Comunicat cald de la CNADNR... Dat la ora 14.36

Quote

COMUNICAT DE PRESĂ
-05.02.2015-

  Urmare solicitării Ministrului Transporturilor, Ioan Rus, adresată conducerii Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale de a identifica de urgență soluții pentru finalizarea construcției Autostrăzii București – Ploiești, CNADNR SA, împreună cu Antreprenorul şi Consultantul, a stabilit un calendar al măsurilor pentru rezolvarea actualului blocaj, astfel: 

1.         Depunerea la Primăria Municipiului Bucureşti a cererii de emitere a Certificatului de Urbanism pentru sectorul cuprins între km 0+000 şi km 0+750 până la data de 06.02.2015;

2.         Recepţia la Terminarea Lucrărilor pentru sectorul km 7+400 – km 19+500 până la data de 13.02.2015;

3.         Preluarea în administrare de către CNADNR SA a sectorului de autostradă cuprins între km 3+325 şi km 7+400 până la data de 13.02.2015;

4.         Notificarea Antreprenorului privind încetarea contractului până la data de 16.02.2015, de la 0+000 la 3+325;

5.         Inițierea procedurii de atribuire pentru contractarea lucrărilor pe sectorul de autostradă cuprins între km 0+000 şi km 3+325 până la sfârşitul lunii martie 2015;

6.         Primirea ofertelor pentru contractarea lucrărilor pe sectorul de autostradă cuprins între km 0+000 şi km 3+325 până la sfârşitul lunii aprilie 2015;

7.         Finalizarea procedurii de atribuire până la sfârşitul lunii iunie 2015.

  CNADNR SA

Vreo veste ca se va respecta termenul de la punctul 5?
Parca pina la punctul 3 s-au tinut de termenele asumate.
Nu stiu nimic de pct 4.

laszlo.robert

Alibaba,au defrisat bucata de padure,au deja acordul de mediu,silvic ?

alibaba

Din ce imi amintesc, nu.

E o portiune scurta in care inca mai este padure. Imediat dupa aceea lucreaza la rigole intens.

horatiu.cosma

Poate dau eu o tura maine pana acolo sa vad care e situatia(partea dinspre Nadasel).


mendez

#5754
Salut. Doua poze facute azi 27.03 de pe podul/pasarela de la iesire din Nadasel inspre Cluj. Dupa cum am mai vazut, azi a fost mare miscare de trupe pe coborarea spre Nadasel. Scuze pentru calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul ,din masina.




horatiu.cosma

Stai linistit Mendez, ma duc eu imediat pana acolo si incerc sa urc pana sus spre padure, sper sa nu ma innamolesc prea tare :).

cricric


horatiu.cosma

#5757
Tocmai ce m-am intors de pe santier. Se pare ca vestile sunt bune, toti cu care am discutat mi-au spus ca se doreste finalizarea Gilau-Nadaselu anul acesta, unul dintre muncitori, mai in gluma mai in serios a spus ca il dau afara de la cazare daca nu termina in 2015 :). Azi se lucra in regim de weekend, camioanele subcontractorilor erau parcate, doar cele UMB se mai miscau, dar nu toate. Erau in schimb multe escavatoare si betoniere, se lucra pana la padure din ce am vazut la decopertari, escavatii. Au aparut si cateva podete, si cel mai important, se vad deja la suprafata pilele viitorului viaduct. In padure inca nu au inceput, ziceau ca asteapta autorizatia si o sa intre imediat si acolo. Am vorbit cu un sofer de betoniera in timp ce umplea cu beton ceva groapa si mi-a explicat el ceva despre gropi speciale de spalat betonul, dar nu prea am inteles :). Un altul a zis ca lucreaza cel putin 16 ore pe zi si ca toti fac asa, de la 5-6 dimineata pana dupa 11-12. A fost cand a terminat la 4 dimineata si a inceput peste 3 ore, la 7 din nou. Adevarul e ca trebuie sa recupereze de undeva banii UMB pentru Lugoj-Deva lot 4 si se pare ca tot de pe muncitorii cinstiti o fac. Un altul mi-a spus ca au mult de lucru si in afara caii de rulare, pentru stabilizat terenul si alte chesti de genul. O sa pun ceva poze si filmari mai tarziu.

P.S. Pentru 2-3 ore am crezut ca nu mai sunt in Ardeal, acum eu eram cel care vorbea ciudat :).


horatiu.cosma