Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 37 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Stai sa vina delacroix cu randarea si ai sa vezi cat de bine sunt gandite structurile.
Chiar daca ochiometric sti foarte bine zona pe unde trece in realitate conditiile de proiectare iti impun niste restrictii care de pe DN nu le poti vedea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

De mine sa fie viaduct continuu pe tot lotul, atata timp cat merg la Zalau pe autostrada. Eu doar gasesc foarte multe similitudini cu caietele de sarcini ale Bechtelului unde cred ca sunteti de acord ca s-a cam exagerat cu structurile.

istvan78

Fara nod in preajma Mihaiesti? Cum poate fi dat in folosinta? :o

delacroix

@istvan78. Asteapta o saptamana
@horatiu.cosma. Nu, nu sunt de acord

NGC

Quote from: NGC20 on March 24, 2015, 01:50:42 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Proiectarea si Constructia Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sector 3A: Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, km 0+000 - km 25+500, tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500", deci tronsonul Nadaselu - Mihaiesti.

Conform caietului de sarcini, tronsonul va avea o parcare de scurta durata la Km 17+800, in apropiere de Sanpaul.

Ca sa fie clar, parcarea care trebuia initial (Bechtel) sa fie pe lotul Gilau - Nadaselu, este mutata pe lotul Nadaselu - Mihaiesti.


laszlo.robert

#5736
Cred ca singurele loturi deschise in 2017 vor fii Suplacul-Bors,Nadasel-Mihaiesti,A3 la Bucuresti si poate ceva ramasite la Lugoj- Deva

TibiV

Se vorbeste despre relocarea DN1F, dar e ceva ce nu inteleg.

Cu DN1F se intersecteaza doar de 2 ori: la sud de Mihaiesti si la nord de Mihaiesi (deci la intrarea si la iesirea din localitate.)
Singura relocare logica ca sa eviti intersectarea celor doua ar fi sa muti DN-ul in dreapta autostrazioi, adica sa cocoti DN1F pe deal sus de tot...
Alta relocare nu vad sa fie necesara, pentru ca in rest este distanta buna intre ele.

Cel putin asa interpretze eu harta, dar marturisesc ca nu am trecut niciodata pe acolo asa ca nu ma certati prea tare pentru nepricepere ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

La km 18+500, la intrarea dinspre Cluj, acolo e problema unde se intersecteaza cu DN-ul ( la sud de Mihaiesti)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Da, si inca o data la 21+500 (aprox), la iesirea spre Bors, se intersecteaza iarasi conform hartii.

Care este bucata care trebuie relocata si de ce?
Inteleg ca e lunga de peste 1 km, deci nu e doar o mica schimbare de traseu....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

spfgmo

http://www.sursazilei.ro/exclusiv-narcis-neaga-seful-cnadnr-legea-permite-ca-oricine-sa-conteste-orice/

"Autostrada București-Ploiești se termină anul viitor?
Conform calendarului, scoatem la licitație ultimii 3 km ai autostrăzii București-Ploiești. Porțiunea de autostradă care leagă Ploieștiul de Capitală costă circa 157 milioane de lei. Pe porțiune sunt anumite modificări, pod peste râul Colentina, pod peste calea ferată București-Constanța, plus anumite racordări. Sunt foarte multe utilități de relocat, iar construcția durează aproximativ doi ani."
deci va fi gata doar in 2017

horatiu.cosma

Se reloca 1F fiindca la intersectia cu autostrada unghiul este foarte Mic si ar fi o deschidere imensa.

adiarc

Quote from: spfgmo on March 24, 2015, 09:05:10 PM
http://www.sursazilei.ro/exclusiv-narcis-neaga-seful-cnadnr-legea-permite-ca-oricine-sa-conteste-orice/

"Autostrada București-Ploiești se termină anul viitor?
Conform calendarului, scoatem la licitație ultimii 3 km ai autostrăzii București-Ploiești. Porțiunea de autostradă care leagă Ploieștiul de Capitală costă circa 157 milioane de lei. Pe porțiune sunt anumite modificări, pod peste râul Colentina, pod peste calea ferată București-Constanța, plus anumite racordări. Sunt foarte multe utilități de relocat, iar construcția durează aproximativ doi ani."
deci va fi gata doar in 2017
Probabil e un tunel continuu si de asta durează doi ani construcția ......daca mai punem contestațiile si cele 8 luni necesare pt desemnarea câștigătorului , putem spera ca acest tronson f.f.f dificil , dar construit la campie,pe teren ca-n palma sa fie gata poate prin 2020...asta da reușită ......dupa ca nu s-a luat nici o decizie doi ani...încercam sa aruncam pisica in alta curte
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

criminal termenul de executie de 1 an. Doar din acest punct de vedere, preturile ofertate ar trebui sa fie mari de tot. Adica podurile trebuie practic atacate toate odata...cu mobilizare mare de resurse. Si terminate in catea luni...sa poti face asfaltarea cat de cat continuu.

Si proiectarea....poate dura 6 luni. Poate chiar mai mult. Asta daca vrei sa optimizezi...si sa scoti si ceva profit de acolo. Daca vom avea 7-8 oferte...va fi criminal. Se va castiga cu oferte la sange.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on March 24, 2015, 09:18:13 PM
Se reloca 1F fiindca la intersectia cu autostrada unghiul este foarte Mic si ar fi o deschidere imensa.

Acum am înţeles, mersi.

Quote

"Pe porțiune sunt anumite modificări, pod peste râul Colentina, pod peste calea ferată București-Constanța, plus anumite racordări."


Modificări?!... Păi de podurile alea s-a stiut de la început, modificare era dacă spuneau tunel pe sub CF...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)