Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 37 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Pe linia dreapta inainte de Chetani se face nodul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

spy_flo

Acolo am văzut alaltăieri un duster și niște persoane care se uitau prin câmp... Deci mișcări preliminare se fac.

ciprebbe

Sa se dea ordinul de incepere si o sa se vada miscari de trupe in 5 locatii ( din DN)  zona nod Chetani( sus pe platoul drept), la intrare in Chetani ( pe langa dezmembrarile auto, scule agricole...), inainte de intrarea in Hadareni, la iesire din Hadareni ( zona celor 2 poduri care mereu sunt  pline de gropi), si la Luna( legatura cu actuala A3).
Nu e lot usor datorita structurilor, avem si pod peste Aries, avem si zid de sprijin pe malul Ariesului la Hadareni...... dificil in 16 luni.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

spy_flo

Live....o mașină de Dâmbovița pe breteaua de ieșire de pe A3 la Câmpia Turzii. Băieții făceau ceva măsurători spre DN1(continuarea autostrăzii)

Ionut

Super veste!!!
Inseamna ca nu mai e mult pana sa vedem miscari in teren.

Poate aflam si noi in curand despre ordinele de incepere pe noile tronsoane.

horatiu.cosma

Ce mai zic sursele, se anunta castigatorul pe Suplacu-Bors saptamana asta?

nicolaem

#5706
http://www.gandul.info/financiar/poveste-romaneasca-autostrada-care-nu-exista-ar-putea-incepe-cu-o-groapa-13996556

Stire VINCI

"Approval of the mandate formed between VINCI and VINCI Concessions for the management of the
Comarnic Brasov motorway concession in Romania" , pe ordinea de zi in 14 aprilie.

Ar fi culmea ei sa vrea acum sa faca proiectul si noi sa ne chinuim sa scapam de el, dandu-ne seama ca e pagubos, exact cum am patit cu Bechtel.

panda_no 5

Fostul constructor de la intrarea A3 in Bucuresti isi facea de lucru astazi pe linga str Popasului cu o macara.
Am impresia ca isi stringea ultimele prefabricate ramase peste iarna.
va tin la current.

frunzaverde

Quote from: nicolaem on March 22, 2015, 03:52:48 PM
Ar fi culmea ei sa vrea acum sa faca proiectul si noi sa ne chinuim sa scapam de el, dandu-ne seama ca e pagubos, exact cum am patit cu Bechtel.

In clipa asta nu exista nici un fel de contract intre statul roman si Vinci. Adica, nu exista nici un fel de relatie care obliga vreo parte sa intreprinda ceva (Vinci sau statul roman). Daca nu se incheie licitatia pot sa ceara anumiti bani pentru livrarea partilor din proiectare care au fost livrate ca parte a dialogului competitiv (si despre asta e vorba in comunicat), dar vorbim de sume mici.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

NGC

#5709
A fost lansata astazi licitatia pentru "Proiectarea si Constructia Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sector 3A: Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, km 0+000 - km 25+500, tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500", deci tronsonul Nadaselu - Mihaiesti.

Deschidere oferte: 06.05.2015
Valoare estimata:  687.513.425,00 RON fara TVA
Fonduri: Bugetare
Durata: 6 luni proiectare, 12 luni executie, 48 luni garantie

Conform caietului de sarcini, tronsonul va avea o parcare de scurta durata la Km 17+800, in apropiere de Sanpaul.





ciprebbe

Ehe si uite cum se legaga lucrurile....deci urmeaza castigatorii de la Gilau si de la Suplacu - Bors.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

9 mil euro/km valoare estimata fara TVA? De la un buget pentru un tronson a carei urgenta nu o vad nicicum? De ce nu ai vrea sa rezolvi cu banii aia zone cu probleme, inclusiv de pe traseul Cluj - Zalau - Bors (ma refer la tunelul Meses si la centura Zalau)?
Sau sa-mi permit sa cred ca e un fel de cadou pentru UMB?

ciprebbe

#5712
E singura portiune unde mai avem SF valabil si unde poti canaliza in sfarsit acciza pe combustibil pe care o platim de un an.
Valoare licitata va fi mult mai jos(eu estimez maxim 6.5 mil/km) insa relieful se apropie de cel de la Gilau-Nadaselu.
Atata timp cat e licitatie deschisa nu vad de ce ar fi cadou sau dedicatie pt UMB. Faptul ca sunt in zona nu e chiar asa un avantaj si nu cred ca se risca nimeni sa faca cadouri in vremurile de azi.

Sa vedem CNADNR-ul ca se misca cu talent la intrarea in Bucuresti si ca se doreste finalizarea proiectului acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

StefanCelMare

Quote from: pasadia on March 24, 2015, 08:32:47 AM
9 mil euro/km valoare estimata fara TVA? De la un buget pentru un tronson a carei urgenta nu o vad nicicum? De ce nu ai vrea sa rezolvi cu banii aia zone cu probleme, inclusiv de pe traseul Cluj - Zalau - Bors (ma refer la tunelul Meses si la centura Zalau)?
Sau sa-mi permit sa cred ca e un fel de cadou pentru UMB?

Quick reminder: lotul Nădășel - Mihăiești este de fapt o parte din lotul 3A: 25 km Gilau-Mihaiesti...
Dacă vorbim despre Zalău, ceea la ce pot spera curând ar fi Suplacu - Borș + ceva prelungire spre Nușfalău (drumul Nușfalău - Suplacu este prost, mai ales spre Suplacu e groaznic.).
Tunelul Meseș nu are SF și cred că va costa suficient cât să facă tot tronsonul o problemă financiară (cred că vor fi alte priorități - sper să mă înșel dar asta este).
După cum văd însă județul Sălaj este cam ocolit din nefericire.
În jud. Cluj, o dată cu Nădășel-Mihăiești, cu lotul 2A Câmpia Turzii - Tg. Mureș (Luna - Chețani) și cu lotul 4 din A10 (Decea-Turda) se va pune punct la tot ce înseamnă km de autostradă.
La fel și în jud. Bihor, cu Suplacu - Borș. Suplacu este chiar pe granița jud. Bihor cu jud. Sălaj.
Sunt curios când vom vedea primul km pe teritoriul jud. Sălaj. Mi-e teamă că nu curând.

horatiu.cosma

Sper sa ai dreptate cipri si sa anunte saptamana asta castigatorii pe Suplacu si pe Bors. Cat priveste Nadasel-Mihaiesti, cred ca ar expira anul asta studiul de fezabilitate, si nu vor sa il mai amane. Nu e cel mai prioritar sector de autostrada, dar macar daca se gandesc sa il faca, atunci mai bine sa il inceapa acum si sa nu mai arunce banii pe alte studii. Relieful nu e foarte dificil, bat drumul spre Zalau destul de des si chiar am urmarit de cateva ori un traseu imaginar pentru acest sector si nu mi se parea ca ar fi lucruri complicate. Au multe structuri, dar chiar si asa preconizez ca o sa se castige licitatia la un procent de 60-70% din valoarea estimata. Daca se misca rapid, putem sa adaugam si acesti 16 km la sanse pentru 2016, fiindca nu e nevoie de 6 luni de proiectare.