Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

pasadia

Asta imi pare a fi, juridic vorbind, o situatie interesanta - adica licitatia a fost initiata de CNAIR. Beneficiar fiind CNAIR. Castigatorul licitatiei a fost desemnat de CNAIR. Prin urmare imi pare problematic cum justifici legal ca acum contractul va fi semnat de alta entitate juridica (adica CNIR), caci aceasta NU a derulat procedura de licitatie, nu a evaluat ofertele, nu a fost mentionata ca fiind parte din procesul de achizitie publica.

horatiu.cosma

Contractul e semnat de un an.

florin74

Ordinul de Incepere nu a fost emis, acum teoretic se poate emite. Ala ramasese in aer, pana la finalizarea procesului cu CNAIR. Acum se poate emite de catre CNIR.

piXel

E foarte plauzibil ca și Bolojan să fi contribuit la deblocarea situației. E județul lui și e destul de familiar cu infrastructura rutieră.
Nu am nicio dovadă în sensul ăsta dar e ceva în conformitate cu felul lui de a fi și de a face.

zol21

#36484
https://economedia.ro/breaking-turcii-de-la-makyol-vor-construi-cel-mai-scump-si-cel-mai-lung-lot-de-autostrada-din-romania-lotul-meses-de-pe-autostrada-transilvania-cab-a-respins-contestatia-webuild.html

QuoteCompania de Drumuri poate semna cu turcii de la Makyol contractul pentru Lotul Meseș de pe Autostrada Transilvania, cel mai scump lot de autostradă din România, cu o valoare de 6,8 miliarde de lei fără TVA, după ce Curtea de Apel București a respins o contestație a constructorului italian WeBuild.

tom_sawyer


GIV

doar vesti bune in ultima vreme..

cosminn

Autostrada A3 Chiribis - Suplacu de Barcau -- subsectiunea C3 LOT 1 | 20.03.2025


Ionut

Mda, lucrează câte ceva dar în ritmul ăsta își depășesc termenul contractual. Ne ducem la final de 2026, nu vara 2026.

2025, adio minune.

M_Z

m-am uitat cam in viteza la video dar nu am vazut decat un buldozer?! greder lipsa? sa ii anunte cineva ca a iesit soarele.  :lol:

la cum arata santierul cred ca inca mai asteapta sa agate ceva subcontractori. daca vor preturi mici e nasol ca nu iti vine nimeni sa lucreze cu plata la cantitate pe rest de executat iar la regie se lasa cu paruieli.

GIV

nu mai stiu unde am lasat comentariu, aici sau la un clip de pe yt, dar de la jumatatea lotului (daca nu mai mult) spre chiribis nu se poate asfalta? adica nu mai trebuie nicio lucrare la fundatia terasamentului..

marinul

Trebuie balast stabilizat înainte de asfalt. Probabil la vara o sa înceapă asfaltările

voicul

^E totusi Erbasu ... cat sa trage si ei (si cu ce de unde)?
Dar eu zic ca termina (important), ceea ce e bine.
Acum daca le UMB se pot extensii de ce nu si aici.

reed

Grinzile alea intinse pe langa nod ma gandesc ca sunt si pentru lotul Selinei.

Konter

Pe șantierul autostrăzii A3 Transilvania, Secțiunea Zimbor – Poarta Sălajului, constructorul UMB sustine un ritm bun de lucru, după cum afirmă Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.
Pe cei aproximativ 13 de km ai acestei secțiuni, sunt mobilizați 354 de muncitori și 126 de utilaje, care execută lucrări la: terasamante, sistemele de colectarea și evacuarea apelor, consolidări, poduri, pasaje și viaducte.
În prezent, stadiul fizic înregistrat în șantier este de aproximativ 70%.
Valoarea contractului este de 836,89 milioane lei (fără TVA), finanțarea fiind prin PNRR.
Tot asocierea UMB construiește și o altă secțiune a acestei autostrăzi, și anume Nădășelu și Zimbor. Aici stadiul fizic al lucrărilor executate este de peste 82%, potrivit ultimelor informații puse la dispoziție de CNAIR.
Sursa