Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 43 Guests are viewing this topic.

paulmare

^ Si eu m-am mirat de ce nu sudeaza - si la Balotesti A0 peste DN1 au exact acelasi tip de imbinare cu suruburi si eclise - nu ca e neaparat ceva rau, puteau sa si nituiasca la cald ca in 1850 daca voiau, dar de ce nu au sudat totusi, suntem in 2023/2024 ?
CFR nu e relevant, cum spunea cineva inainte, din pacate au fost o gramada de lucrari mari sudate cum si cu ce s-a putut in anii 80 care au cam fost chixuri, de exemplu podul nou de la Cernavoda dat in folosinta in 1987 uzinat la Pitesti, Bocsa, Moreni etc care a inceput sa se fisureze imediat si a fost cu restrictii de la inceput, si care a stat 4 ani in reparatii din 2014 pana in 2018, si asa sufland in iaurt, cfr are imbinarile cu suruburi de inalta rezistenta pretensionate, nu e ceva care sa fie facut de Dorel, trebuiesc sablate si metalizate piesele metalice ca sa nu se miste, trebuie etansata etc - oricum in 2024 mai bine le sudau, nu-mi dau seama ce avantaje or fi avand sa nu le sudeze, in afara ca le fac cu oamenii lor si nu externalizeaza la sudori cu tuv 

^^ Conectorii pentru conlucrarea dintre metal si platelajul de beton - eu cred ca o sa ii puna, sunt foarte usor de sudat in santier, probabil ca si-au dat seama ca e mai usor sa ii sudeze dupa, o sa vedem

Alexandru97

Ce se mai aude de viaductela de la Nădășel și Topa Mică?

montaniardul

Ce se mai aude de Chiribis - Biharia? Nu-s in stare sa semneze nici acum?

sboda1985

#34443
Am fost azi la Cluj, la 2 puncte in jurul satului Sancraiu Almasului la 2 viaducte lucrau vro 5-10 muncitori.

Am facut si 2 poze la Sancraiu Almasului
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Geri


Grindeanu dă asigurări că sunt bani pentru execuția Autostrăzii Ploiești-Brașov și promite din nou, lansarea ,,ciotului" Codlea-Cristian (5 km.)/CNAIR a aprobat o prelungire a contractului de proiectare până în ianuarie 2026.

Contractul pentru proiectarea la cheie (studiu de fezabilitate, proiect tehnic) a fost semnat la începutul anului 2021 cu Consitrans și avea termen de 30 de luni pentru Studiul de Fezabilitate și 6 luni pentru Proiect Tehnic. Termenul inițial era septembrie 2024, dar a fost prelungit pentru ianuarie 2026 (58 de luni de la ordinul de începere).

sursa:
economedia.ro

Cristian 74

Completare la ce spune sboda mai devreme. Se lucrează la km 4 și 7, între Mihăiești și Zimbor. La km 4, la Sâncrai, sunt muncitori UMB, montează grinzi metalice și o macara care le ridică. Mai e și o foreză de la Zublin acolo. La km 7, chiar lângă DN1F, sunt niște subcontractori (20 am numărat pe filmare, sboda nu putea să vadă mare lucru din drumul național) care asamblează și ei grinzile metalice. Video la ora 18.

Cristian 74

#34446
Și filmarea.



Johnny1711

13.03.2024
Ora estimata: 9:00
Complet: 10-Completul 1 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie:
Solutia pe scurt:
Document:   

14.02.2024
Ora estimata: 9:00
Complet: 10-Completul 1 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Amână cauza pentru a se lua cunoştinţă de întâmpinare.
Document: Încheiere de şedinţă    14.02.2024


Nu inteleg , de ce o luna diferență intre termene?

horatiu.cosma

Problema nu e aici, in general se dau 2-3 termene. Problema e că primul termen (azi) a fost la atâta timp după depunerea contestației.

Johnny1711

Sa înțelegem ca la următorul termen după întâmpinare ar urma și o decizie finală?

marinul

Nu se stie, poate fi o nouă amânare.Am urmărit si eu contestația Strabag pe Biharia-Chiribiș de m-am plictisit, personal consider ca e o pierdere de timp. Cand se dă verdictul o să apară si aici

GIV

cu nea beni ce mai facem ca l a suparat tare pe so :lol:  cat se poate astepta legal ca un constructor sa aduca actele pt semnare?

horatiu.cosma

Sunt aduse de mult. Altul e substratul.

oneLess

#34454
economica.net susține că ar fi mai informată:

Grindeanu, către câștigătorul lotului Chiribiș – Biharia din A3: De ce blochezi un proiect extrem de important?

QuoteMinistrul Transporturilor Sorin Grindeanu a răbufnit vineri cu privire la blocajul de pe lotul Chiribiș - Biharia (28,55 km) din Autostrada Transilvania.
În acest caz, bihorenii de la Precon au fost desemnați câștigători de anul trecut, dar contractul nu a fost încă semnat.

,,Situația de pe A3, Chiribiș – Biharia, trebuie să se deblocheze. Suntem într-o situație de Kafka.
Am cerut documentele celui care a câștigat și el contestă faptul că am cerut documentele.
În situația asta suntem. Avem un câștigător, îl știți, s-au cerut documentele de ce la CNAIR, să vină la semnat, ei contestă această chestiune.
Ei au câștigat prin instanță că, altfel, vă spun sincer că aș fi anulat, dar mi-au spus colegii că nu prea se poate juridic", a declarat vineri ministrul Transporturilor.

El a precizat că acest contract a fost câștigat după o luptă în instanță, la Curtea de Apel București.

,,Fac aceste lucruri (firme controlate de Beneamin Rus – n.r.) fiindcă spun că în momentul în care ar semna acest contract, ar pierde anumite procese pe care le au deja deschise cu noi în trecut.
Am înțeles, eu vreau să fac autostrada, pe mine nu mă interesează ce au semnat Orban pe repede înainte cu Bode aici, înainte de campanie.
Pe mine mă interesează să fac această autostradă de la Chiribiș la Biharia. Nu eu, nu Pistol i-a forțat să semneze acel contract (reziliat – n.r.). Dacă le-a promis cineva, ceva, să se ducă la instituții abilitate și să spună, dar nu să blocheze un proiect de tipul acesta.
Nu se poate așa ceva.
De doi ani și ceva, e șoarecele și pisica. De ce blochezi în acest moment un proiect extrem de important?", a întrebat pe un ton ridicat ministrul Transporturilor.

În noiembrie 2023, Curtea de Apel București a respins contestația Strabag la licitația pentru lotul Chiribiș – Biharia din Autostrada Transilvania (A3).
Pentru acest lot, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat câștigătoare oferta bihorenilor de la Precon.

Câştigătorul licitaţiei pentru construcţia subsecţiunii Chiribiş – Biharia a Autostrăzii Transilvania este o asociere de constructori români, care în 24 de luni va trebui să construiască cei 28,55 de kilometri, anunța pe 8 iunie 2023 ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu.

,,A fost desemnat câştigătorul licitaţiei pentru construcţia subsecţiunii Chiribiş – Biharia a Autostrăzii Transilvania! După semnarea contractului, asocierea de constructori români va avea la dispoziţie 785,21 milioane de lei (fără TVA) şi 24 de luni (6 luni proiectare şi 18 luni execuţie lucrări) pentru construcţia celor 28,55 km ai acestui proiect", a transmis atunci Grindeanu.

La rândul său, directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, a anunţat în iunie că asocierea de constructori şi proiectanţi români Precon Transilvania S.R.L. – Citadina 98 S.A. a fost desemnată câştigătoare pentru realizarea secţiunii de autostradă Chiribiş – Biharia, parte din Autostrada Transilvania.

^ substratul v2.0