Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 46 Guests are viewing this topic.

cfdp

Si totusi de ce nu se incearca o solutie pe amplasamentul existent, care nu ar fi mai costisitoare decat viaductele cu totate implicatiile: timp avizari proiectare, costuri executie?
Sunt atatia oameni "destepti" si atatea tehnologii...
Sunt solutii si pe amplasamentul existent: pereti mulati pt impermeabilizari, injectari cu suspensii de ciment, coloane, coloane ancorate sau chiar descarcarea taluzului prin excavare cu pante mici de 1:10 sau 1:20. sau sub suprafata impermeabila (de alunecare/ a se vedea pe centura Zalau.)  Volumul mare de terasamente nu cred ca ar fi mai costisitor decat viaductele.
toate acestea concomitent cu reproiectarea liniei rosii. Cu profilul in lung, neavand proiectul nu cunosc rezervele de cota.
In plus desi s-ar putea sa gresesc cred ca se poat  suplimenta contractele cu pina la 25%, marja care, cred ca ar acoperi costurile.

hefaistos

Initial s-a incercat gasirea unei solutii in cadrul contractului. S-a pierdut un an cu asta. Pana la urma au rupt pisica si au venit cu aceste solutii in oglinda care intr-adevar par a fi pe pricipiul "cele mai sigure si oricum nu ne pasa cat costa ca nu-s in contractul nostru".
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Cristian 74

O informație de pe șantierul dintre Zimbor și Poarta Sălajului, dar luați cu circumspecție, e de la cineva care nu știa cine sunt cei de la Marcu și ce căutau pe dealul de la Zimbor  :lol: : 4 pile de la km 21 ar fi afectate de alunecări de teren. Se fac măsurători, să se vadă deplasarea lor până în primăvară, când se va veni cu o soluție tehnică, probabil foraje suplimentare și întăriri. Again, din auzite la fața locului.

GIV


Ionut

Bună dimineața! Ce frumoasă este viața... cică.

Filmare completă A3 Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului, 27 octombrie 2023, UMB.


PS: Am cumpărat două baterii noi de dronă, le-am tocit și tot tocim. :D Nu strică niște susținere financiară direct în cont, mulțumim mult! Orice sumă ajută, oricât de mică. Mulțumim!!!

ionescu63

Nu știu alții cum sunt :), dar eu nu mi-am pierdut încrederea în UMB. 

Kimi

Pai arata bine de tot. Nu ar putea finaliza pana la sfarsit de 2024? Fara zonele deviate, bineinteles.

Cristian 74

Confirm partea cu viața e frumoasă. Vin și cu detalii relevante care să sugereze asta de pe înălțimile dintre Zimbor și Poarta Sălajului.


survola

Bine că au depistat problema la pile în acest stadiu incipient.

pasa_andrei

Pare ca s-a intors increderea in UMB. Nu va inteleg, daca trag tare pe tot lotul de la Nadaselu la Zimbor, ca sa ce, care e scopul? Fara acele 2 viaducte o sa avem un superb muzeu. Sa aloce resursele pe alte loturi, unde slava domnului, au nevoie.

ijwtsh

#33685
Dau cu presupusul aici, dar ce conteaza daca va fi muzeu sau nu? Contractul tot trebuie terminat pana la data x, nu?

alexV


Ionutcatalin

^ în filmarea de la Cristi (de mai sus) la minutul 9:00.

raulbogdan23

min 25:20 in filmarea API

StefanCelMare

#33689
@pasa_andrei
Pe A3 Nușfalău Nădășelu - Poarta Sălajului, UMB e destul de aproape de etapa asfaltărilor.
Din ce s-a spus pe forum, nu încep acum iarna cu asta, dar în 2024 ar cam trebui (se degradează și balastrul ăla dacă-l lași ne-protejat).
Pe parte de asfaltări, pe A7, UMB nu cred că are în 2024 de lucru.
Oarecum, ce spui tu, că au de lucru în alte părți, nu contrazice ce fac ei (pregătesc să termine cât mai mult minus asfaltare, ca să poată duce în 2024 din echipe în alte părți).