News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

hvm

Eu zis sa mutam discutia aceasta cu VP inapoi pe Valea Prohovei, ca explodeaza A3-ul. Posteaza cineva o intrebare dimineatza despre Nadaselu-Zimbor pe o pagina si raspunsul vine pe seara 3 pagini mai tarziu...  Eu cred ca @Attreyu a vrut sa vada cate pagini in plus poate adauga la topicul asta in termen scurt.... si nu cred ca era varianta mai buna decat sa spuna ca nu e necesara A pe VP.

@bachus:
exceptional exemplu pentru a demonstra cat de "ineficienta" e o autostrada pentru blocajele in trafic. Cluj e blocat cu tot cu centura Gilau-Turda functionala, daca inchidem centura (ar trebui inchisa o saptamana ca sa se observe pe o perioada mai lunga efectul) o sa fie blocat tot. Am putea vedea cum a fost la Deva  cand au inchis autostrada pentru a conecta LD4 la tronsonul vechi si toata lumea s-a plans ca e jale si trebuie trecut inapoi pe A cat mai repede posibil ca a paralizat orasul...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

rt25

#26761
^ de acord
De aceea am dat referinta la inceput catre topicul dedicat legat se solutii de decongestionare.
Ideea e simpla, daca pe Valea Prahovei nu se justifica autostrada, nicaieri in RO nu se justifica.

Pana la urma culoarul respectiv e unul din cele mai dens populate din RO. BV+CV ~800k locuitori care este unita cu judetul PH 750k locuitori. Vorbim de o autostrada care uneste 2 zone care in 100-150km aduna 1.5 mil de locuitori!

Nu se construieste pentru turisti, ci pentru brasoveni si prahoveni.

NGC

Quote from: dorel_cu_lopata on February 10, 2021, 10:01:07 AM
Iata cum este avantajata Consitrans prin modificarea contractului DUPA depunerea ofertelor pentru completarea/revizuirea SF si elaborarea PT pentru Ploiesti-Brasov.

[...]



Fisa de date a achizitiei pentru aceasta licitatie precizeaza clar posibilitatea propunerii de amendamente.

Quote
6. OFERTA SI DOCUMENTELE INSOTITOARE
La intocmirea ofertelor, ofertantii trebuie sa respecte toate instructiunile mentionate in Documentatia de Atribuire, precum si sa completeze toate formularele puse la dispozitie de Autoritatea Contractanta.
In vederea participarii la procedura de achizitie publica, ofertantul are obligatia de a transmite Oferta si Documentul Unic de Achizitie European in format electronic numai pana la data si ora limita de depunere a ofertelor prevazute in Anuntul de participare sau, dupa caz, in Anuntul de tip erata.
Oferta va contine in mod obligatoriu:
a) Propunerea tehnica,
b) Propunerea financiara,
c) alte documente solicitate prin documentatia de atribuire, dupa cum urmeaza:
Formularul C "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60, alin. (1) din Legea 98/2016", completat si semnat conform modelului prezentat in Documentatia de Atribuire.
Formularul D "Declaraţia ofertantului", completat si semnat conform modelului prezentat in Documentatia de Atribuire. In situatia in care ofertantii doresc sa propuna amendamente la Contractul de Servicii, acestia vor completa punctul 2.2 din Formularul D;

Singura problema ar fi cea de legalitate a acceptarii modificarii Formularului D dupa depunerea ofertei. Cum la CNAIR comisiile de evaluare sunt formate din tot felul de "specialisti", probabil ca au cerut punctul de vedere de la directia de achizitii publice. Hai sa vedem cum au justificat ei asta.

elphax

atat va place sa justificati ca e bine sau nu sa se faca fiecare autostrada
da, stim ca nu sunt bani, dar la cat dureaza proiectele acestea, sumele de bani se vor da pe 8-10 ani, deci se vor gasi bani in buget.

chiar daca traficul de azi poate nu justifica fiecare tronson - daca am avea autostrada pe VP de ex., efectiv s-ar dubla numarul de turisti - garantat ! ar merge la munte multi care acum nu o fac tocmai din cauza ca nu au chef de aglomeratie si stat la coada

Speedy

#26764
 Autostrada e necesara. Discutia nu e despre "mitici","sudisti" sau "ciocoflenderi". Ajungem in derizoriu daca astea sunt argumentele.
Nu a fost facuta pana acum, pentru ca intodeauna decizia politica s-a luat in defavoarea deciziei economice. Ce era Clujul acum 20 de ani si ce e azi, ce era Brasovul sau Ploiestiul acum 20 de ani si ce au ajuns azi. Daca Emil Boc era din Iasi,primar cu 2 mandate,  probabil ca acum se lucra de zor la A8, asa s-a pus problema atunci; se face un parc industrial la Cluj, sa vina Nokia, si la Brasov se rade toata industria, cu toata infrastructura aferenta. 
Daca acolo s-a vrut prioritizata constructia de autostrazi, acolo s-a vrut sa se dezvolte si economic.
Nu mai are rost sa amestecam statiunile de pe VP cu A3, sunt 2 aspecte diferite. Aceste statiuni sunt ramase in urma cu 30 de ani, din multe puncte de vedere, social, cultural, etc..Nu autostrada le va readuce in secolul 21.
  A3 trebuie pentru ca Portul Constanta (al doilea ca marime din Europa), trebuie conectat la infrastructura Europei Centrale si de Est. Strategic, geopolitic, bineinteles ca sunt alte interese externe, si acest lucru a fost speculat pe deplin cand s-a putut.
  Dar s-a ajuns intr-un punct in care orice carpeala nu mai tine sandramaua.
 

perded

Ieri dimineata o bascula UMB ratacita in traficul dinspre Floresti spre Cluj-Napoca
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

La Nadaselu utilajele erau pregatite de munca, pacat ca a fost ieri o zi ploioasa, mohorata

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Apoi erau prezenti si la Sanpaul



(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

La Selina erau vreo 5/6 utilaje la lucru, acolo nu am mai apucat sa fac poze. Acolo deja cand am ajuns dupa amiaza, ningea/fulguia.

dorel_cu_lopata

#26766
@NGC
Poftim





Skynick

Advancing to Zalau, one hill at a time.

razvan96

Alocare bugetara pe 2021 conform proiectului de buget pentru A3: 894,519 milioane RON.

bacovia


Ionut

Pai la cum a inceput UMB... o sa faca niste productie. Incepe si Selina (sper ca au mai taiat din problemele alea gasite pe lot).

altr

...si Strabag va termina.

Cam atat pentru acest an la sectia A3 (ceea ce este mult mai mult decat in anii anteriori).
Se mai poate ca si Nurol va incepe lotul de 13.50 km. Si AMR 16 zile pana la "rezolvarea" problemei cu Straco.  :)

Sa speram pentru licitatii ramase.

luc

"... Încă încercăm să salvăm contractul.. " Cătălin Drulă acum la A3 referitor la contractul cu Straco

pentium10

ar fi trebuit sa fi zis, incercam sa salvam subcontractorii
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

kumar

Peste 60 de firme interesate de realizarea tunelului Meseş şi a autostrăzii Poarta Sălajului – Nuşfalău

Referindu-se la unul dintre cele mai lungi tronsoane, cel dintre Poarta Sălajului şi Nuşfalău, care include tunelul prin muntele Meseş şi are o lungime de 40 de kilometri, Lucian Bode a precizat că există un interes foarte mare din partea constructorilor pentru a participa la licitaţia pentru acest obiectiv.

,,Pentru Poarta Sălajului – Nuşfalău, pe data de 16 noiembrie 2020 am demarat licitaţia. Depunerea ofertelor cu precalificare pentru cei 41 de kilometri de la Poarta Sălajului la Nuşfalău, cu tunelul Meseş, va fi pe data de 19 februarie. Este foarte important că au fost solicitate informaţii, pentru a participa la această licitaţie cu precalificare, din partea a 62 de operatori. Deci interesul este enorm pentru realizarea acestei lucrări. Valoarea ei este de aproape un miliard de euro, cu TVA inclus, 800 de milioane de euro plus TVA. Dincolo de complexitate, interesul este enorm pentru acest tronson de autostradă. Probabil cei 62 de operatori economici care au cerut informaţii se vor asocia şi vom avea 10-15 oferte. Sunt convins că peste 10 oferte vom avea pentru acest obiectiv", a precizat fostul ministru al Transporturilor.

GraiulSalajului