Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 50 Guests are viewing this topic.

luc

^Trist dar adevărat, valabil și pentru cei care suntem ceva mai tineri... Mulțumim tuturor guvernelor care s-au perindat, mai mult sau mai puțin, pe la putere în ultimii (aproape) 30 de ani!!

nenea_hartia

@cristi5: Teoretic e o veste bună, dar eu suflu și în iaurt, orice măsură proastă a fost înlocuită în ultimii ani cu o măsură și mai proastă, așa că mă aștept la ce e mai rău.

Ai dreptate, cred că orice guvern, inclusiv incapabilii ăștia, ar trebui să se concentreze urgent pe găsirea unei soluții punctuale și decente pentru Bușteni, principala gâtuire din zona montană a DN1. O soluție decentă însemnând altceva decât aberația care a fost propusă ca centură. Ar trebui studiată serios și rapid o centură demnă de deceniul ăsta și licitate SF/PT+DE cât mai repede, pentru că lucrările la A3 în zona montană, chiar și presupunând că se va ajunge la vreun contract, nu vor începe mulți ani de acum înainte.

danutzu_1069

@TbiV, @Ionut.
Subtopic pentru fiecare segment important. Pe ideea lui TibiV,
A3. 1 Bucuresti - Brasov
A3.2 Brasov - Tg. Mures
A3.3 Tg. Mutrs - Oradea
Este foarte adevarat ca ca inca nu prea avem ce scrie la A3. 1 si mai ales la A3. 2....
Singura problema o vad, este ca vor trebui mutate postarile catre cele  3 subtopice...

Ionut

Vă rog nu mai deschideți subiectul asta. Ramane un singur thread pentru A3.

alecu26

Quote from: ingWTG on July 19, 2019, 09:16:38 AM
  Mai trebuie asteptata atingerea rezistentei minime a betonului dupa turnare beton .Se fac incercari pe epruvete prelevate  la intervale de  7,14,28 zile, eventual mai repede (3zile)pentru betoane cu accelerator de priza .
Acceleratorul de priza nu prea te ajuta aici. Acceleratorul de priza e cam acelasi cu aditivul antiinghet (de fapt nu exista aditiv antiinghet)...dar asa e marketat. Acceleratorul de priza te ajuta exact la.ce zice...acclerarea intrarii in priza si a inceperii reactiei dintre ciment și apa. Iarna te ajuta ca fiind o reactie exoterma...nu lasa betonul sa fie afectat de frig...si sa ii scada temperatura pana la momentul in care nu se mai intampla nici o reactie. Pt atingerea de rezistente inalte rapid...sunt alte solutii...o alta clasăde ciment, alta clasa de beton, sau tratament cu abur...dar asta e mai ales valabil pentru prefabricate. Oare a fost betonata rigla accea?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SorinMS

Am trecut astăzi pe la ora 16.30 prin viitorul nod Iernut, erau ridicate grinzile pe o a treia deschidere, undeva lângă calea ferată. Într-o parcare cam la 1 km distanță așteptau alte 5 grinzi pe trailerele parcate acolo. Casa de demolat chiar era demolată cu totul, oamenii curățau și stivuiau cărămizile. Sper că se vede oarece pe pozele atașate.
De asemenea, ieri au așternut pamînt fertil pe terasamentul bretelei lungi care traversează autostrada și intră înspre Tîrnăveni.

dr4qul4

Referitor la CoBra...Parca Vistrada Nord a facut un nou SF. Unul care chiar poate fi construit.
Asa ca am o intrebare ( si posibila idee pt guvernanti ca se pare ca au mare nevoie): Nu pot hotari ceva in CSAT si mai apoi pe baza acestei decizii sa achizitioneze SF-ul?
Si pe baza acestui SF sa organizeze licitatii pt proiectare si executie. Asa ar putea fi ulterior bagata la decontare pe fonduri UE.

Bine, acelasi lucru l-ar fi putut face cu PT pt tunelele de pe LD2....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

In primul rand E A TREIA OARA CAND PPP PE COMARNIC BRASOV ESUEAZA LAMENTABIL.
Putem aprecia la CNADNR ca macar de data asta nu s-a implicat in aceasta mizerie.
Probabail ca partenerul chinez si-a dat seam ca nu este sustenabil un astfel de contract.
Parte a doua este mei interesanta. Fie madam PM are "obligatii" fata de chinezi si doreste sa para macar ca incearca sa le obtin contractul de executie, fie este doar o metoda de damage control de public relations. Incearca sa dea vina me Iohannis si sa fie crezuta macar de publicul propriu.
Realitatea e ca: acest contract si negocierile aferente sunt un manual despre cum sa nu inchei un contract public cinstit. Entitatea guvernametala nu avea expertiza necesara. "Negocierile" au fost total netransparente si neprofesioniste. Pana astazi nu au existat alocarile bugetare pentru acest proiect, si probabil nici maine nu vor exista. In acest context este imposibil ca presedintele sa aprobe un astfel de proiect.
Deci proiectul este din nou mort.   
Probabil ca o victima colaterala va fi autostrada Brasov Bacau, deoarece proiectele erau oarecum interconectate in mintea bolnava a unui fost consilier al PM.   
Vestea buna e ca probabil incepand cu 2020 ne vom concentra cu adevarat pe PiSi ca singura alternativa viabila de traversare a Carpatilor. Pentru ca in aceleasi minti bolnave PiSi era alternativa pentru CoBra si ii scadea atractivitatea pentru PPP.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

SorinMS


paulmare

#21084
^^^^^ marinul multumim pentru poze, macaralele turn de pe lotul lui trameco la pasajul peste cf402 - sunt ale slovacilor ? e prima oara cand vad asa ceva - e lot de campie si nu sunt lucrari inalte gen pile de viaduct - sa vedem cum le vor folosi

paulmare

Asta cu csat si cu atatia oameni de la stat care au taiat frunza la caini sa dea vezi doamne autostrada poporului - nici nu merita sa mai discutam, e a 3-a oara cand pica ppp-ul, se vor mai gasi dinozauri gen ghizdeanu si smecherasi ajunsi "oameni politici"  gen valcov ca sa mai incerce si a 4-a oara, atata timp pierdut si atatea salarii platite de la buget pentru niste ciorbe vechi re re reincalzite

teoneo

Video on-board cu Nodul Iernut (duminică).
Filmarea începe de pe E60 (DN15), de la ieșirea din Iernut. Pe stânga, în așteptare, camioanele cu grinzile (acolo sunt garate până primesc ordinul de la echipa de ridicare/montare; și sâmbătă erau în așteptare).


marinul

#21087
@paulmare nu stiu, dar pana acum la structuri din ce am vazut pare sa lucreze doar angajatii Selina. Nu am observat nimic de la slovaci, banere cu denumirea companiei sau masini cu nr de sk. Am impresia ca ei sunt mai mult pe hartie si poate au facut  proiectarea structurilor

LE: m-am uitat peste niste poze pe site-ul celor de la Vahostrar, cam peste tot au macarale fixe,sunt viaducte mai lungi si mai inalte  dar probabil ei sunt cu ideea











Powered by API/PUM imgur uploader

mai multe poze aici


SergiuSerj

Mergand in aceasta dimineata catre Bucuresti din directia Targu Mures, am observat un convoi de aproximativ 10 tiruri care duceau tablieri metalic + grinzi, catre Targu Mures. Sper sa fie cele de la Bogata sau de la Iernut. Avand in vedere ca printre tiruri erau si vreo 2 care transportau cele metalice, tind sa cred ca sunt cele de la Bogata!  :D Poate cineva din zona poate sa confirme.

paulmare

trameco - surpriza placuta, chiar lucreaza
^^^ accelerator de priza in luna iulie - cine a zis ? Cuc sau cineva din cnair ?