Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

pasadia

#18675
Si asta - armaturile pentru viitorul pasaj

ciprebbe

Quote from: pasadia on November 13, 2018, 01:45:34 PM

Aici vedeti coada de la bariera si trenul trecand. Nu cred ca a stat bariera jos mai mult de 2 minute. (GPS)



Probabil trebul era dinspre Iernut spre TgMures dar tot ar trebui sa faca spre 4-5 min din gara pana la bariera. Nu cred in minuni la CFR :)

Multumim pasadia de update.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pentium10

Este un semicerc din giratie gata?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Este clar, chiar se doreste deschiderea. :) Sunt tare curios sa stiu timpii de asteptare la bariera aia. Merci de update!

pasadia

Da, se trage tare pentru deschidere. La est de DN14A era zeci de utilaje si de oameni, la vest era pustiu complet, la fel ca si pe bretelele nodului.
Pe la Cuci se vedea spre sud ceva nor ridicat din terasament, dar nu stiu cat se lucra acolo...

@pentium: .: nu stiu despre ce giratie vorbesti. Pusesem poze de vineri - DN14A are un traseu nou, in arc de cerc, la vest de vechiul traseu. Dar nu cred ca construiesc efectiv un sens giratoriu - cred ca construiesc corpul autostrazii si vor trasa un sens giratoriu din balize si bidoane. Cel putin mie asa mi s-ar parea logic sa faca.

La Straco era o singura echipa (3-4 oameni) urcati sus pe pila cea mai nordica de la viitoarea supratraversare a A3 peste DN15 dinainte de Chetani. Ideea e ca era doar acei oameni, doar pe acea pila. Nimic altceva, nicaieri - nici terasamente, nici la alte supratraversari, nici in organizarea de santier


horatiu.cosma

^
A încetinit serios de tot avansul la Astaldi, deși vremea a fost perfectă toată luna octombrie. Tind să cred că singura soluție de ieșire din acest blocaj cu furnizorii și subcontractorii este să treacă toată partea financiară pe Max Boegl, așa cum a trecut de la Euroconstruct la Aktor pe ST 2 în primăvară.

paulmare

Prefabricate Aiud dixit
http://bvb.ro/infocont/infocont18/PREB_20181114072000_Raport-trim-3-2018.pdf

La ora actuala societatea noastra deruleaza contracte cu firme ( asocieri de firme :
Asocierea ASTALDI SPA MAX-BOEG; FCC ASTALDI ), care prezinta posibile riscuri de neplata.
Pentru contracararea acestui factor de risc societatea a aplicat si aplica politici restrictive de livrare a
produselor catre clienti incerti , conditionate de plata de catre acestia in avans a produselor livrate

alexbb

De dimineata era agitatie mare la intersectia A3-Petricani. Pe sensul spre Tei se asternea deja un al doilea strat de asfalt, cam pe toata lungimea bretelelor A3. S-au ridicat destul de mult cu aceasta parte, ceea ce o aduce mai aproape de nivelul de pe FdG.

horatiu.cosma

^^
Da, cam aici e esența problemei. O companie stabilă din punct de vedere financiar primește încrederea băncilor pentru a contracta credite avantajoase, dar și încrederea furnizorilor/subcontractorilor pentru plăți la 60-90 de zile. O companie instabilă (insolvență sau alte probleme financiare) nu mai primește nimic nici de la bancă și nici de la furnizori. Și atunci ajunge să lucreze din aproape în aproape din banii primiți de la beneficiari. Dar și ăia ajung să fie puțini, fiindcă nu poate executa lucrări semnificative ACUM cu subcontractori/furnizori care cer banii ACUM pentru lucrări ce vor fi plătite de beneficiar în VIITOR, iar firma nu are de unde să plătească din surse proprii ACUM fiindcă are probleme financiare. Un cerc vicios din care nu se prea poate ieși, atâta timp cât nu sunt asumate niște riscuri, așa cum spune Prefabricate Aiud.

florin74

Hai sa dau si un inceput de veste buna. :) Astaldi e in discutii avansate sa obtina un bridge loan de 150 mil euro pentru sustinerea proiectelor curente. Termenul ar fi mijlocul lui decembrie. Poate ajunge si ceva maruntis pe A3. In alta ordine de idei, am observat o crestere a termenului de plata a facturilor. Factura Astaldi din 19.10 e in continuare neachitata. La fel si Pizzarotti si Aktor pe A10.  Pana in octombrie se plateau la 7-10 zile.

Dagda

"O inițiativă legislativă care vizează construirea autostrăzii București – Brașov până la finalul anului 2021 a fost înregistrată marți la Senat"

Si mai zice lumea ca parlamentarii nu sunt bine intentionati  :thumbsup:

Totusi e de apreciat ca am avansat de la liniute pe harta la legi...

http://www.bizbrasov.ro/2018/11/14/un-proiect-de-lege-care-vizeaza-constructia-autostrazii-brasov-bucuresti-pana-2021-fost-inregistrat-ieri-la-senat/

paulmare

Aseara la 21.00 straco lucra la A3 la petricani la asfaltat inspre Pipera, la 18.00 inca lucrau la borduri la breteaua spre cf unde au intarziat din cauza caminelor

pasadia

Ieri la 13 (dupa ce se inseninase in zona), am trecut inca odata pe Nadaselu - Gilau. Cu atentia ca sa vad acel prag despre care vorbiti voi... Ca sa zic asa, presupun ca mi-am dat seama despre ce vorbiti. La 100km/h se simte o usoara tasare, dar sincer sa fiu mi s-a parut lejera. Adica deh, am simtit mai tare rosturile de dilatare de pe podul peste Somes.
In continuare am impresia ca fie sunt un nesimtit, fie sunt unii pe aici extrem de pretentiosi cu privire la asfaltul de pe noile sectoare de drum.

Ionut

^ Pragul acela este mai puternic pe sensul Gilau->Nadaselu (spre Nadaselu, adica), inainte de padure (intrarea in debleu). Pe sensul opus deformarea e foarte mica (sau inexistenta? nu-mi este clar).