News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 32 Guests are viewing this topic.

JUVENTUS_1

The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

Horațiu 87

ce sa zic ???? felicitari "stimabililor" de la CNADNR pentru aceasta "reusita"  >:( . In loc sa acorde macar avansul pentru a mai "salva" ce se poate din POS T (Programul Operational Sectorial Transport 2007 – 2013) si pentru a creste fff putin rata de absorbtie, pe ei nu ii doare nici in cot. Daca era de unde sa "mulga " ceva spagi sa vedeti cum terminau centura de acum 10 ani  :(( .

alecu26

nu se poate pe 2007-2013. Cam asta e discutia. La fel si cu tronsoanele de la Targu Mures.

Cutter stie mai multe detalii. E ceva legat de chetuirea avansului.
Drumurile noastre POATE;

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

steda

Mda... din păcate MĂREAȚA centură a Bacăului va începe după 2016 să fie contruită din surse secrete, pentru că turcii inca nu si-au primit avansul de la CNADNR, deși, în contract era scris clar că avansul se va achita de către beneficiar, CNADNR , doar dacă acesta doreste deci ei nu au nicio vină că nu au plătit... Mă apucă rasul, se chinuie de 10 ani cu această centură amarata iar ei zic că fac Bacău-Pașcani sau drum expres Bacău-Ploiești... Prost să fii să îi mai crezi..

Allex

Martie 2016, în cel mai bun caz

Mai multe detalii in articolul de mai jos:

Ziarul De Bacau
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

JUVENTUS_1

The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

Allex

^^
QuoteDacă s-ar da acum avansul - 15% înseamnă peste 10.000.000 euro care nu pot fi consumați până la sfârșitul lui decembrie - ar exista posibilitatea pierderii finanțării pe PO IM.

Cred ca se referea la POS-T. Totusi nu inteleg un lucru: de ce nu poate (s-a putut) da avansul pe POIM? Suntem in 2015, teoretic programul a inceput de aproape 2 ani. E musai sa se inchida tot pe POS-T pentru a incepe POIM?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

pasadia

Cel mai probabil din cauza ca nu sunt puse la punct lucrurile pe POIM. Cat a durat aprobarea MPGT-ului nu s-a putut lucra la reglementarile de pe POIM (si in plus cred ca nici Autoritatea de Managment nu exista inca).

Ionut


JUVENTUS_1

The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

Europiu

Astazi, pe hotnews, Neaga a dat un raspuns la o intrebare vis-a-vis de startarea SF-ului DX Ploiesti-Bacau.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

raresc

Si a mai fost o intrebare legata de centura Bacaului:

2) Stim ca exista un contract de lucrari la centura Bacaului care include o portiune de autostrada de 16 km (parte a viitoarei autostrazi A7), lucrari care au tot fost amanate mai bine de un an de la semnare si nici macar acum nu au inceput, desi exista un constructor desemnat. Ce se intampla cu aceasta lucrare?!

Raspuns Narcis Neaga:
2. Dupa semnarea contractului constructorul a suferit reorganizari interne. A fost foarte greu sa ne convingem ca avem un partener serios de dialog, neraspunzand nimeni la vreun telefon. Constructorul a cerut un avans conform contractului de 15%, el neoferind nici o justificare pentru acest avans. Pana de curand constructorul nu avea nici macar organizarea de santier sau un sediu unde sa putem discuta cu el. Am mutat finantarea de pe POS-T pe POIM ca sa nu relicitam contractul. Am trimis invitatii catre actualul management al companiei sa vina la Bucuresti pentru discutii astfel incat incepand de anul viitor sa inceapa lucrarile.

Allex

#313
http://www.youtube.com/v/U4BM-7VcGkU

Ce se intampla cu Drumul Expres spre Moldova

Puteti urmari interviul intreg aici: Hotnews.ro
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

Am vazut interviul integral, dar ma mai uit odata la partea asta, cu A7. E un maestru in manipulare domnul Neaga. Prin gesticulatie, eye contact, incet, dar sigur, il duce pe jurnalist departe de intrebarea capcana: de ce dureaza asa de mult relicitarea SF-ului in forma de drum expres?