Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 25 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Ma refeream in principal la Bacau, Iasi, Vaslui, Neamt, Suceava si Botosani.  Ei vor fi cei mai afectati. Dar linkul tau este bun.
Dar tot pe acolo se gasesc si adresele de e-mail ale deputatilor.
Nu au toti, dar sunt destule.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kek4la

#3841
La ce punct suntem acum? Traseul anuntat e rezultatul AMC1 sau acesta nu e finalizat? Unde putem gasi legislatia care reglementeaza pasii acestia?

NGC

Quote from: pentium10 on April 24, 2020, 03:58:07 PM
Quote
Totodată, s-au adus în discuție și modificările actuale și viitoare al limitelor intravilanului prin aprobarea viitorului Plan Urbanistic General cât și solicitarea de a nu segrega intravilanul municipiului Focsani, cu atât mai mult cu cât pe zona inițial rezervată infrastructurii rutiere în cadrul PUG au fost edificate două construcții în baza unor Autorizații de Construire.

Quote from: ciprebbe on April 24, 2020, 04:20:27 PM
^ daca au AC sunt intabulate si sunt in geoportal ne costa 20 lei sa aflam (momentan e jos site-ul)

Acum merge site-ul. Poate are cineva timp sa caute constructiile cu pricina. :D

ovidiuionut

#3843
Cam orice proiect de autostradă de până acum a presupus exproprierea și demolarea de clădiri și cred că marea lor majoritate au fost edificate în baza unor autorizații de construire. Astea două pot avea aceeași soartă fără nici o problemă. Scuza că nu pot respecta traseul inițial din cauză că între timp au apărut aceste clădiri este egală cu zero.

Extras de carte funciară dacă scoatem e la ghici pentru că CNAIR-ul nu a dat numerele cadastrale ale imobilelor, deci nu știm despre care construcții este vorba. Știm doar că sunt două.
Candidatele principale par a fi fabrica OLITEX și locuința din spatele acesteia, dar e posibil să nu fie astea.
Chiar dacă astea ar fi și statul nu ar vrea să le exproprieze, traseul putea fi mutat putin mai la est, nu dincolo de Mândrești. La est de acea fabrică este un culoar de aprox 400 m până la următoarele clădiri (cele de la sud de DN23A).

pelan87

Dar oare varianta de traseu desenata de mine mai jos, ce probleme o avea de nu au luat-o in calcul?

Se desprinde din varianta propusa de Consitrans de la nodul Bogza, iar lungimea ei este de 27 km fata de 30 km varianta "cocosata". Deci s-ar adauga cam 2 km fata de traseul direct printre Focsani si Mandresti, dar cu 2 km in plus, tot e mai bine decat cu 5 km. Si e si mai estetic.  :D

Nu trebuie demolate constructii, iar nodul cu DN23 este cam in aceeasi zona, cel mult cateva sute de metri mai departe de Focsani.



Powered by API/PUM imgur uploader

ciprebbe

Quote from: NGC on April 25, 2020, 02:43:51 PM
Acum merge site-ul. Poate are cineva timp sa caute constructiile cu pricina. :D
La mine tot nu merge geoportalul sa caut tarlaua si sa scot CF :(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

#3846
Mai exista o varianta, cea mai dreapta posibila, la distanta mai mare de Focsani.

Eu i-as ameninta pe cei de la Primaria Focsani ca mut traseul asa de departe SI NU FAC ABSOLUT NICI UN NOD LANGA FOCSANI (cel mai apropiat va fi la Tisita, cu DN24), in caz ca nu o lasa mai moale cu ocolul lor de doi lei:



Si daca Focsaniul vrea totusi acces la autostrada, n-au decat sa si-l finanteze singuri, cum a facut CJ Prahova la Gherghita.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


Allex

Mare articol... copy/paste la poziyia API si komunikatul CNAIR. Dar tot e bine ca a aparut prin media locala. Cu ocazia asta au fost informati si cei din zona Vrancea. Pe aici cam ducem lipa de membrii din zona Vrancei.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

In afara de cocoasa de la Focsani, am mai descoperit 2 chestii ilogice.
Avem nod trefla la intersectia cu DN1D si nod trompeta dubla la Bogza. In mod normal nu m-ar deranja prea mult.
Insa avem intersectii la nivel in nodurile cu DN2 de la sud de Aiud si la sud de Bacau, precum si la nodurile cu DN2B si DN22 (practic legaturile cu Braila - Galati).
Asadar ca nu inteleg gandirea asta... ori facem ieftin, ori facem cat mai bine. Ei fac exact pe dos. Cheltuim aiurea unde nu e nevoie si facem economie in alte parti unde nu e cazul.
Nodul trefla nu stiu cat de scump e (este totusi doar un pasaj), insa trompeta dubla inseamna un pasaj in plus (sau chiar 2 pentru ca se suprapune si cu canalul Siret-Baragan).
De bun simt ar fi sa faca rocada intre nodurile cu DN22 si cel cu DN2N.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#3850
@dr4qul4,
"...avem intersectii la nivel in nodurile cu DN2 de la sud de Aiud si la sud de Bacau"

Pai alea la nivel nu sunt intersectii cu A7, ci cu drumul care duce catre A7...
(Oricum, la Aiud in mod sigur nu ai nod cu A7. Poate la Adjud... :D )

Dar si asta este un adevarat model de gandire perversa marca CNAIR...
"Semicentura" de sud a Bacaului va intersecta DN2, NU un DNxC/D cu trafic firav.
(Tot giratoriu la nivel este si la intersectia DN2 cu centura de nord a Bacaului. Si este tot o prostie...)

Toate intersectiile cu DN2 ar fi trebuit proiectate din start ca intersectii denivelate, chiar daca nu sunt intersectii propriu-zise ale A7, ci ale unor centuri/drumuri de legatura.
(Cu exceptia Focsaniului, sa le treaca dragostea pentru "cocoase".... De fapt, si mai simplu, la Focsani nu ar mai trebui facut nici un nod...  >:( )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pelan87

Configuratia nodurilor sper ca nu este nici pe departe cea finala. Sunt multe bube, incepand chiar cu nodul A3-A7, care ar fi o prostie uriasa sa ramana asa.

Daca tot vorbim de Adjud, si nodul din nord e de rasul curcilor. E desenat ca nodul din Bucuresti de pe A3 - str. Popasului, cam ciudat pt ca o sa fie destul trafic acolo. Ca sa nu mai zic ca daca vrei sa iesi prin acel nod spre DN2 (cum o sa faca traficul spre/dinspre Onesti - Comanesti) ai o trecere la nivel cu CF si o intersectie in T cu DN2...

voicul

Deci e corect sa zic:
Invocand nodul Grind, nodul Adjud nu are cum sa fie deschis, pentru ca se blocheaza autostrada?

pelan87

@voicul, da, tare remarca ta. Pai comparand traficul local de la Grind cu cel de la Adjud Nord, inseamna ca pe A7 se va forma coada pana la Focsani, daca mergem pe logica de la Grind  :lol:

Sau, poate nodul va fi un giratoriu suspendat peste A7 si se va continua apoi cu pasaj nou peste CF, sper.

dr4qul4

#3854
Acum ca RobertH a adaugat A7 pe harta proiectelor (doar pana la Bacau), am putut studia mai amanuntit traseul si am inca 2 propuneri:
- Nodul Focsani Nord (drumul de legatura cu DN2D) ar trebui deplasat mai spre nord, aproape de raul Putna. In felul asta Focsani-ul s-ar putea dezvolta spre nord (deja avem case la nord de drumul propus acum) si s-ar scurta distanta Tg Secuiesc - Tecuci cu 18-19km.
- Nodul de la sud de Adjud, mutat mai spre nord si facut nod trefla la intersectia cu DN2 (sa scapam macar de un giratoriu pe DN2)

Dar astea sunt minore. Focusul trebuie sa ramana pe indreptarea cocoasei de la Focsani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist