Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

FRS


NGC

Quote from: horatiu.cosma on November 28, 2018, 09:41:44 PM
Nu cred, cel putin nu pentru muritori. Doar NGC poate afla asa ceva  :lol:.

Sa vedem ce pot afla vrabiutele, fara compromiterea lor. ;)

JUVENTUS_1

The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

ovideatza

#2193
Sova azi la A3 daca am inteles eu bine:
- 75% va fi autostrada
- intersectii nedenivelate

Imi doresc sa fi auzit stramb.
A mai ascultat cineva?

Se publica undeva inregistrari cu emisiunile de pe A3 oare?

ultrasbz

Sova despre A7 daca va fi A sau DX:
"Ce va iesi din SF, pentru ca se fac studii de trafic, etc. Este o artera importanta, pronosticul meu 75% este ca va fi autostrada"

Ionut

Pai ce nu e clar legat de Bacau... ai proiectul pe forum... in mare parte asa va ramane.




Ah stai ca vorbea de altceva. Probabil se referea la faptul ca sunt 75% sanse sa iasa A. Va fi A. Voi (si vom) lupta pentru asta.

cristi5

#2196
Ca informare (nu sunt nici pentru nici contra)

Intersectii nedenivelate pot fi acceptabile pt scaderea costurilor (inteleg ca A7 se finanteaza de la buget?), daca sunt intersectii putine (ceea ce e cazul la orice drum rapid) si daca drumul intersectat are trafic mic, iar cel principal e si el sub un anumit prag (25k MZA?)

Adica incetinesti la 50 si faci un giratoriu larg, apoi pleci mai departe.

Nu e ideal, dar daca faci asta de 5 ori pe Ploiesti-Suceava (restul fiind intersectii denivelate), nu e nici capat de tara.

Mai jos o intersectie mixta, unde drumul secundar e denivelat dar nu sunt bretele pt toate directiile ci giratii. MZA pe drumul principal 19,5k la vest de cel secundar (16k la est). Interesant ca intre cele 2 drumuri se poate ajunge in 2 feluri pe orice directie...
https://goo.gl/maps/CcboNRkJUh32

Cand creste traficul, oricare din solutii se poate transforma ulterior in nod complet denivelat.

Cum se vede si in exemplul de mai sus, MZA inainte si dupa nod pot fi foarte diferite. Din acest motiv la aceste intersectii standardul drumului se poate schimba (FP inainte de nod si HP dupa, etc) pt ca se schimba nevoile de trafic.

Sunt constient ca in Germania si vestul Europei nu prea exista asa ceva (in UK poate), asa ca nu m-ar mira niste reactii vehemente :)

ovideatza

#2197
Daca tot te astepti:

Cristi...am inteles cu 2+1 pe montan, etc...dar hai sa fim seriosi, acum vii si spui ca pt bani sa facem giratorii pe A7??? In conditiile in care s-a rasdiscutat ca nu are sens sa fie DX7 ci A7??

Pe principalul drum intre Moldova si Bucuresti??

Pt ce? Pt cateva zeci de milioane de euro pt cele "5" bucati enuntate de tine? Daca sunt 4-5, atunci nu e semnificativa economia. Chiar conteaza in 6-7 ani de executie bugetara pt Romania astfel incat sa fie determinanti pt societate vs  siguranta adusa de noduri??

Eu cred ca teoria asta cu reducerea de costuri nu isi are locul pe A7.

A7 se va finanta european. Asa cum e si Centura Bacau.

cristi5

#2198
Quote from: ovideatza on December 07, 2018, 07:53:25 AM
acum vii si spui ca pt bani sa facem giratorii pe A7??? In conditiile in care s-a rasdiscutat ca nu are sens sa fie DX7 ci A7??

Nu spun sa facem nici asa nici altfel. Eu informez. Ministrul a vorbit de intersectii nedenivelate si eu am spus care (cred ca) e rationamentul, ca nu e o solutie nemaivazuta, si ca nu e neaparat capat de tara asa cum ni se poate parea la prima vedere. Nu am spus nici ca e bun nici ca e prost. E important sa putem gandi mai multe solutii cu detasare.

Nu am studiat exact cuvintele ministrului dar e posibil ca profilul sa fie variabil. A unde este trafic si DX unde nu este. Traficul DN2 variaza mult, sunt zone de trafic mic chiar si "pe mijloc", nu numai in nord (se vede asta si pe harta din 2010). Deci cei 75% s-ar putea sa se refere la distanta, nu la probabilitati. Ar fi cred o atitudine matura sa nu mai vedem tot proiectul "ori A ori DX" ci sa intelegem poate fi diferit de la un tronson la altul, functie de trafic.

Important e ce discuta (intre ei si cu ministerul/CNAIR) cei care fac SF, si daca se poate sa avem si noi un input. Si daca vom avea un cuvant de spus cred ca e bine sa intelegem rationamentul solutiei propuse si sa venim cu contra-argumente documentate.

horatiu.cosma

Una e sa venim cu contraargumente, alta e sa justificam intersectiile la nivel pe A/DX 7. Nu poate fi si si.

carutasul

Eu cred că a fost o bâlbă a ministrului. Dar evident, dacă tot avem un proiectant, o să vedem ce propune el și după aia discutăm, că e normal ca ei să vină cu soluția, să nu mai facem SF-uri cu soluția deja aleasă dinainte...

ovideatza

#2201
Ar trebui sa gasim emisiunea integral si sa ascultam ce a zis cu exactitate ca sa nu ne aprindem degeaba, pt ca a treaba cu intersectiile nedenivelate a fost ceva ce mi-a trecut pe la urechi si nu sunt sigur, de asta am intrebat daca a mai ascultat cineva.

Are cineva cont de AntenaPlay? Ca sa nu inflamam degeaba.

In aceasta problematica pe mine trece-ma in tabara "totul A7".

Discutia cu combinare de profil si solutii aplicate diferit pe tronsoane, etc, pe A7 (campie) contrazice tot ce s-a discutat pe acest forum de 4-5 ani incoace ca nu are rost sa faci DX la campie cu prognoza de largire ulterioara la A, si discutia care e acum pe DX12 ca de ce nu e A direct...

dr4qul4

DX la noi implica intersectii denivelate. Acum ce facem? in loc sa upgradam de la DX la A, downgradam la DN?
@cristi5, cat de sigure sunt intersectiile la nivel? Pentru ca blocate vor fi cu siguranta. Facem si treceri la nivel cu CF? Tragem si cateva treceri de pietoni?
Pe cel mai aglomerat drum al Moldovei punem intersectii la nivel, iar pe trecerile montane, unde traficul lipseste cu desavarsire, denivelam totul?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

#2203
Daca e "blocata cu siguranta" atunci din SF nu trebuie sa iasa intersectie la nivel! Nu poti sa pui asa ceva unde e trafic foarte mare.

Un contraargument este ca avem cresteri de trafic f mari pe unele portiuni de DN2 intre 2010 si 2015.

Despre siguranta, buna intrebare, ne putem documenta. Dar daca n-ar fi suficient de sigur, nu s-ar pune giratie in Suedia pe drum rapid construit in 2008...

Nu e direct relevant fiind intersectie low-cost denivelata: intersectia cu 3 giratii si overpass din exemplul pe care l-am gasit duce trafic la drum HP 2+1 13k-20k MZA (construit in 2008) intersectat cu drum 1+1 de 15k-17k MZA. Asa arata harta de trafic. Se vad inclusiv fluxurile care se transfera intre cele 2 drumuri pe toate cele 4 directii (in jur de 6k pe doua, 13k pe alta). O singura giratie (in loc de 3 + overpass) ar fi blocata cel mai probabil.



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Hai sa va zic ceva. Daca pe A7 voi vedea intersectii la nivel, eu ma las de API. Faceti voi fara mine intersectii la nivel pe coridorul asta. Bai deci nu inteleg, noi strigam din toti plamanii si cerem intersectii denivelate pe DNCB, pe Centura Ploiesti si prin alte intersectii periculoase si ne gandim acum sa facem UN DRUM NOU cu intersectii la nivel pe un coridor super aglomerat?! Suntem IDIOTI?! Doar intreb.