Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

Loko

Mie imi scapa motivul pentru care nu se reziliaza acest contract (deja trebuia demult reziliat). E clar ca turcii nu vor sa lucreze.

Cu atat mai mult cu cat, in cazul unei rezilieri, exista posibilitatea ca lotul respectiv sa fie scos la licitatie ca autostrada full profile si nu half profile. Chestia asta cu half profile, ca mai apoi sa facem full-profile suna mai mult a ... "hai sa ne jucam", in conditiile in care vorbim despre centura unui oras destul de important si o zona cu valori de trafic considerabile.

alecu26

In raspunsul dat de CNADNR s-a spus ca nici una din parti nu are intentia de a rezilia contractul.

Probabil, si in acest caz, turcii au niste chestii pe care se bazeaza....tot felul de neclaritati in proiect, lipsa expropieri, lipsa proiecte utilitati...etc (chestiuni importante sau fleacuri....nu pot sa ma pronunt ca nu stiu situatia exacta), si CNADNR, chiar daca domnul Homor tot vorbeste de solutia chirurgicala (reziliere) nu are o atitudine mai in forta.

E un exemplu trist de lasa-ma sa te las.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

JUVENTUS_1

The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

clau

E fain ca au Facebook ... Si ca in sfarsit au poze cu utilaje nu cu restaurante  :)

Allex

Cu 3 utilaje nu se poate construi centura (atatea am numarat eu din poze: un escavator, un buldozer pe senile si stivuitorul care descarca prefabricatele). Sa vedem cand apar camioanele. Astept cu interes prima brazda.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alecu26

Se pare ca vor construi efectiv organizarea de șantier.  Probabil după eșuarea negocierilor cu firmele locale. Nu se vor baza 0 rea mult pe containere.....ci ceva chestii mai mari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ion59

Sper să le ajungă anul ăsta pentru organizarea de șantier! Că doar nu dau turcii!

Horațiu 87

Turcii care fac şoseaua de centură a Bacăului se apucă de treabă

Turcii de la Eko Insaat Ve Tic As fac primii paşi pentru mobilizare şi organizarea de şantier. Pe terenul închiriat la Letea Veche, de unde ar urma să fie coordonată construirea şoselei de centură a Bacăului se începe treaba.. Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat de CNADNR pe 7 aprilie, iar începerea efectivă a acestora nu poate depăşi 25 mai 2016.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/turcii-care-fac-soseaua-de-centura-a-bacaului-se-apuca-de-treaba--217302415.html

Horațiu 87

La şoseaua de centură a municipiului Bacău au apărut din nou probleme * deşi are ordin de începere a lucrărilor, firma turcă nu ar avea, încă, muncitori
Devenită un soi de Mecca la care băcăuanii nu mai reuşesc să ajungă, culmea, cu ajutorul turcilor, după un deceniu de călătorie într-un trafic de tranzit infernal, varianta de ocolire a municipiului Bacău are undă verde, ordin de începere, pentru execuţie de pe 7 aprilie. Aşa cum Evenimentul Regional al Moldovei v-a informat încă din 14 aprilie, deşi ordinul de începe a lucrărilor există, constructorul, firma Eko Inşaat Ve Tic  AS, stă de anul trecut pe tuşă pentru că nu ar avea muncitori, respectiv subcontractori. Perdanţii sunt băcăuanii care suportă efectele  unui trafic sufocat şi plătesc cu propria sănătate emisiile de noxe.

După o procedură sinuoasă de desemnare a  executantului proiectului ,,Varianta ocolitoare a municipiului Bacău", în care nu s-a ratat nicio contestaţie posibilă, firma câştigătoare- compania turcească Eko Inşaat Ve Tic  AS,  nu a dat o lopată pe şantierul centurii Bacăului.
Dacă de la semnarea contractului, până la emiterea ordinului de începere a lucrărilor, a trecut nu mai puţin de un an, până la începerea efectivă a lucrărilor ar mai dura cel mult o lună, potrivit autorităţilor judeţene lucrările trebuind să înceapă până pe 25 mai.

,,Societatea de consultanţă Primacons a scris explicit că lucrările vor începe obligatoriu cel mai târziu pe 25 mai 2016 .Din discuţiile purtate înţeleg că lucrările vor începe pe tronsonul N. Bălcescu – Luizi Călugăra, legătura dintre E85 şi DN11, în lungime de 7,5 km" , a susţinut preşedintele CJ Bacău.

În mod atipic pentru România, motivul neînceperii execuţiei lucrărilor la varianta ocolitoare a Bacăului nu îl constituie lipsa banilor, a finanţării. Ba dimpotrivă, finanţare a existat şi există şi pentru acest an. ,,Reamintim faptul că în bugetul pe 2016 suma alocată este de 80.000.000, iar obiectivul a beneficiat (POS-Transport) şi beneficiază de finanţare pe fonduri europene (POIM 2014 – 2020)", subliniază autorităţile judeţene. Ba mai mult, turcii ar fi primit deja un avans de la CNADR. ,,Am înţeles că deja li s-a acordat turcilor, de la CNADNR, un avans, deci există toate premisele pentru începerea lucrărilor",  a precizat Dragoş Benea.

Prin Bacău circulă informaţia conform căreia turcii de la Eko Inşaat Ve Tic AS, după ce s-au luptat în instanţă cu marii asfaltatori români, întâmplător sau nu, băcăuani, pentru a câştiga contractul, licitaţia, le-ar fi propus firmelor româneşti să le subcontracteze lucrările pe care trebuiau să le execute conform contractului câştigat. Românii au refuzat, turcii au rămas cu lucrările de executat, dar fără oameni şi utilaje.

Preşedintele Consiliului Judeţean nu a infirmat informaţia, precizând că nu este treaba administraţiei dacă firma executantă are sau nu muncitori şi utilaje. ,,Despre cum va evolua proiectul, ţine de capacitatea firmei, de subcontractori, nu de administraţia publică", a declarat Dragoş Benea, preşedintele CJ Bacău. Varianta rutieră ocolitoare a municipiului Bacău, cu o lungime de 30,7 km, trebuia să fie finalizată în 24 de luni de la data semnării contractului, 1 aprilie 2015.

PS: stie cineva (eventual NGC20) daca e adevarata informatia despre avansul acordat ?

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/dragos-benea-a-nu-e-treaba-administratiei-daca-turcii-nu-au-cu-cine-muncia--217303863.html

__dir

Pe pagina lor de Facebook multi turci cer informatii sau isi depun cv pentru diverse posturi (am dedus ca au facut un anunt pentru posturi in Turcia).

Quest

#550
Interesant. Deci dupa ce turcii s-au luptat la contestatii cu ofertanti de-ai nostri, acum au nevoie de ei ptr subcontractare. Si nu se inghesuie nimeni. S-ar putea sa asistam la un boicot tacit consimtit intre toti posibilii subcontractori romani impotriva turcilor de la Eko.
Eu nu sint drumar, asa incit nu stiu toate dedesubturile bransei, dar s-ar putea ca toti ai nostri sa fi ramas cu un dinte impotriva turcilor. N-au uitat ca Bechtel pe A3 n-a apelat in Romania la romani, ci la turci...
Common sense will get you far !

pasadia

Nu cred ca contractul Bechtel ar fi nascut aceste "suparari" caci pe vremea respectiva drumarii nostri inca nu putea avea pretentii la altceva decat subcontractare. Mai degraba este felul in care a fost acordat contractul in conditiile in care firmele locale venisera cu preturi considerabil mai mici si in conditiile prieteniei Ponta - Erdogan materializata si in operatia celebra. ;)

NGC

Quote from: Hory1987 on April 30, 2016, 10:50:10 AM
PS: stie cineva (eventual NGC20) daca e adevarata informatia despre avansul acordat ?

Din ce stiu eu, cel putin pana in 15 Aprilie 2016 nu era platit nici un avans, iar pana acum nu apare nimic in ROGOP.
Nu prea cred ca ne-a scapat, dar oricum, o sa ma mai interesez si va informez.

clau

Referitor la firma asta Eko nu pare a fi un no name... Eu zic ca se descurca ei pana la urma...

esendy

Pe A7/DX7 nu este lansata licitatie pt SF pe nici o sectiune. Daca nu se lanseaza si nu se face acest SF nu vom putea incadra pe POIM acest proiect. Daca calculam 12 luni licitatie + 12 luni executia SF-ului ne ducem deja in 2018 cu finalizare SF.

Lansarea licitatiei de executie care mai dureaza 12 luni  + 12 luni atribuire/semnare contract, deci 2020 incepere executie, realist.