Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

alecu26

Horatiu & others: tehnic acel acostament se numeste acostament consolidat. E in fond o procedura tehnica de a evita burdusirile de la marginea partii carosabile, care in cele mai multe cazuri se produc din pricina ca nu exista nimic care sa tina contra.

In alta ordine de idei, compara Cluj-Bistrita...unde acel acostament este cu linie continua (cu exceptia, logic, a localitatilor ca sa poata intra oamenii in curte fara sa incalce legea), cu DN 2, unde este linie discontinua.

Eu ii injuram pe cei care mergeau incet si fara sa se traga pe dreapta pe Dej-Bistrita...dar le si dadeam dreptate in gand, ca nu le pot cere sa incalce legea.

Ce sa intelegem din acel marcaj?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Deci, hai s-o lasam mai moale cu carnagiile. Avem statistica. Pe 2013:

DN * accidente grave * decedati * raniti grav
DN1   * 276 * 98 * 250
DN2   * 132 * 39 * 112
DN1B * 45 * 16 * 41
DN5   * 31 * 7 * 30
DN65 * 20 * 6 * 19
Sursa: http://jurnalul.ro/media/PUNCTE%20NEGRE%202014%20BUCURESTI%20DN.pdf

Dar drumurile au lungimi diferite. Hai sa raportam la lungime, sa facem per 100km:

DN / lungime / accidente grave la 100km  * decedati la 100km * raniti grav la 100km
DN1   / 643km / 43 * 15 * 39
DN2   / 482km / 27 * 8 * 23
DN1B /   67km / 67 * 24 * 61
DN5   /   67km / 46 * 10 * 45
DN65 / 122km / 16 * 5 * 15

Deeeci, ce vedem de aici. Adevaratul drum al mortii este DN1B, cu 24 de morti pe 100 km in 2013. Mai vedem ca DN1 este mult mai periculos decat DN2, desi exista si zone in care in 2013 era deja dublat de autostrada: centura Sibiu sau A3 Turda - Gilau. DN5 cu 2 benzi pe sens, de asemenea mai periculos. DN65, care este muuuult mai liber decat DN2, si totusi destul de multe accidente.


Asa ca nu mai laudati DN1 ca fiind un drum model, pe care mergeti voi bine-mersi in siguranta si criticati DN2, ca fiind carnagiu. Este exact invers !
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Va rog mutati discutia pe thread-ul de siguranta rutiera. Deja discutam cu totul altceva pe thread-ul A7.
Multumesc!

Allex

"Organizarea de santier" s-a mutat la restaurantul de pe centru :)

sursa poza


"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

usiabc

Toate proiectele incep in jurul unei mese..... :lol:

Ionut

M-am linistit. E clar ca incep in curand lucrul la centura.

FRS

imi pare rau, dar nu cunosc pe nimeni din poza  :)

__dir

#517
Da, au pus bazele, incep cu un rachiu :)

Ultimul din dreapta pare a fi Osman Saraçoğlu

De urmarit si site-ul lor cu proiectele in lucru

nirolf

De acum un an. Poate a fost o păcălelă totuși?  :o

Primii kilometri de autostrada in Moldova: Contractul pentru centura ocolitoare a Bacaului, parte din proiectul autostrazii A7, semnat cu o firma turceasca, la peste un an si patru luni de la finalizarea licitatiei


QuoteContractul pentru constructia variantei ocolitoare a Municipiului Bacau a fost semnat cu firma turceasca EKO INSAAT VE TIC A.S., la peste un an si patru luni de la finalizarea initiala a licitatiei publice, a anuntat miercuri Compania de Drumuri si autostrazi (CNADNR). Contractul prevede realizarea unei centuri ocolitoare in lungime de peste 30 de km si care sa uneasca DN 11 (in Vest), DN2 (In Sud), DN2 (in Nord) si DN 15 (in Nord). Din total, aproape 16 km se suprapun peste traseul proiectului autostrazii Moldova (A7), insa acestia vor fi construiti, in prima etapa de executie, doar pe un sens de autostrada, in regim de 2+1 benzi din doi in doi kilometri.

Ionut

Nu se stie ce a patit Victor. Contractul e semnat de mult, s-a dat si ordinul de incepere acum o mie de ani, vedeti semnatura mea...

nirolf

Articolul este de acum fix un an, l-am pus ca "reamintire".

Ionut


Horațiu 87

În urmă cu fix un an, pe 1 aprilie 2015, Victor Ponta (atunci încă premier), Dragoș Benea (președintele CJ Bacău), Ioan Rus (ex-ministru al Transporturilor), Narcis Neaga (ex-director CNADNR), respectiv turcii Halim Balkaya și Cengiz Koksal de la Eko Insaat Ve Tic As s-au întâlnit în Sala mare a Consiliului Județean ca să făcă cea mai bună și totodată tristă farsă de 1 aprilie din toate timpurile: au semnat contractul de execuție a șoselei de centură a municipiului Bacău, fără a avea certitudinea finanțării europene. Drept dovadă, lucrările nu au început.

http://www.kristofer.ro/cea-mai-buna-farsa-1-aprilie-centura-bacau/


ultrasbz

Quoteoctavian.m [utilizator]
[...]
2. Are in vedere Compania analizarea posibilitatii constructiei drumului Ploiesti-Buzau-Bacau-Pascani la nivel de autostrada (A7) si nu la nivel de drum express, dat fiind ca valorile de trafic sunt mari pe acest segment iar relieful de campie/dealuri ar face ca diferenta de costuri intre autostrada si drum expres sa fie mica, deci nu prohibitiva pentru constructia unei autostrazi.

Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 16:02)
Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui octavian.m
[...]
2. Se vor analiza toate variantele posibile si va fi adoptata varianta care va satisface cel mai bine necesitatile din zone.