News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#525
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Drumurile noastre POATE;

dan_c

Despre ce notificare nr 425/ 06.08.2016 e vorba, cred ca au greșit anul.....

clau

Sigur e greseala de redactare... Stiu ei ce notificare... "Hartia" asta nu e pentru noi  :D

Allex

http://www.desteptarea.ro/oamenii-care-au-casele-pe-calea-centurii-refuza-sa-plece/

Quote
...
Sectoarele pentru care CNADNR detine Autorizatie de Construire reprezinta 90% din suprafata totala necesara
...
(...)avansul va fi acordat antreprenorului in conformitate cu contractul de lucrari, dupa ridicarea ordinului de suspendare. Ministerul Transporturilor a comunicat pentru anul 2016 un buget disponibil de 80 milioane de lei. Totodata, CNADNR a depus cererea de finantare in cadrul POIM 2014-2020 in vederea cofinantarii sumelor alocate de la bugetul de stat, urmând ca dupa lansarea apelului de proiecte aferent domeniului infrastructurii sa fie semnat si contractul de finantare.
...

Pana la urma tot vor primi un avans. Sa vedem si cat. Si mai ales cand.

Quote
Reprezentantii municipalitatii bacauane au confirmat pentru cotidianul Desteptarea ca turcii au cerut sapte hectare lânga cimitirul Sarata 2 tot pentru organizare de santier.

Sa inteleg ca vor avea mai multe organizari de santier? Sau pozele cu organizarea postate cateva pagini in urma erau la misto? Oricum am trecut pe acolo si azi si tot la fel, nu era nimic.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Horațiu 87

S-a emis ordinul de începere a lucrărilor la centura ocolitoare a municipiului Bacău * deşi finanţare există, constructorul, EKO INŞAAT VE TIC A.Ş., stă de anul trecut pe tuşă pentru că nu ar avea muncitori, respectiv subcontractori * perdanţii sunt băcăuanii care suportă efectele unui trafic sufocant şi plătesc cu propria sănătate emisiile de noxe
Prin târgul de pe Bistriţa circulă informaţia conform căreia turcii de la EKO INŞAAT VE TIC A.Ş. - după ce s-au luptat în instanţă cu marii asfaltatori români, întâmplător sau nu băcăuani, pentru a câştiga contractul, le-a propus firmelor româneşti să le subcontracteze lucrările pe care trebuiau să le execute conform contractului câştigat. Românii au refuzat, turcii au rămas cu lucrările de executat, dar fără oameni şi utilaje cu care să le execute.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/constructorul-soselei-de-centura-sta-pe-tusa--217299215.html

Allex

Ziarul Evenimentul nu prea mai prezinta credibilitate, si articolele lor nu reflecta tot timpul adevarul. Ca de exemplu articolul de anul trecut in care spunea ca "buldozerele au muşcat prima felie de pământ" -> articol. Din ce zvonuri am auzit, turcii chiar au de gand sa duca la capat contractul, nu prea s-ar da plecati.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

panda_no 5

Oricum, este o lipsa totala de comunicare si din partea lor.
Ar trebui sa declare:
Asta nu avem, asta avem, de asta nu ne apucam.
Nu sa stam noi sa cautam pe facebook vreun semn cat de mic sa aflam ce au de gand!

Bine, nici cu CNADNR nu mi-e rusine!
Si astia continua cu balbele!

clau

Ce sa comunice daca momentan nu au nimic... Niciun utilaj... Absolut nimic... Mai trag cate un chef deocamdata... Ei nu vor lucra decat pe banii Cnadnr de aceea asteapta avansul ...

NGC

Conform CNADNR, "Inginerul a notificat Antreprenorul cu privire la reluarea lucrarilor. Lucrarile urmeaza sa inceapa incepand cu 25.05.2016.".

ciprebbe

Quote from: Hory1987 on April 15, 2016, 09:36:49 PM
S-a emis ordinul de începere a lucrărilor la centura ocolitoare a municipiului Bacău * deşi finanţare există, constructorul, EKO INŞAAT VE TIC A.Ş., stă de anul trecut pe tuşă pentru că nu ar avea muncitori, respectiv subcontractori * perdanţii sunt băcăuanii care suportă efectele unui trafic sufocant şi plătesc cu propria sănătate emisiile de noxe
Prin târgul de pe Bistriţa circulă informaţia conform căreia turcii de la EKO INŞAAT VE TIC A.Ş. - după ce s-au luptat în instanţă cu marii asfaltatori români, întâmplător sau nu băcăuani, pentru a câştiga contractul, le-a propus firmelor româneşti să le subcontracteze lucrările pe care trebuiau să le execute conform contractului câştigat. Românii au refuzat, turcii au rămas cu lucrările de executat, dar fără oameni şi utilaje cu care să le execute.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/constructorul-soselei-de-centura-sta-pe-tusa--217299215.html

Confirm atat propunerea cat si refuzul firmelor Romanesti.  Turcii au intentionat sa ramana cu un profit in jurul sumei de 20 mil euro!!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

aditd

Quote from: NGC20 on April 21, 2016, 11:56:17 AM
Conform CNADNR, "Inginerul a notificat Antreprenorul cu privire la reluarea lucrarilor. Lucrarile urmeaza sa inceapa incepand cu 25.05.2016.".

Pai si intre timp au gasit oameni/utilaje sa inceapa din 26.05.2016?

dr4qul4

Le va fi foarte greu sa gaseasca ceva acolo, in conditiile lor.
PaCo si UMB au majoritatea utilajelor din zona. Si constructorii mai mici nu se vor baga, deoarece nu vor sa supere greii, care le dau si lor de munca din cand in cand.
Mai ales daca ne gandim ca in viitorul apropiat ar tb sa inceapa licitatiile pentru A7 si A8.
Si pentru ce s-ar baga? Pentru niste bani pe care aproape sigur nu-i vor primii?

Asadar, ori turcii aduc utilaje din alte parti, ori se va rezilia si acest contract.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Quote from: dr4qul4 on April 21, 2016, 06:05:10 PM

PaCo si UMB au majoritatea utilajelor din zona. Si constructorii mai mici nu se vor baga, deoarece nu vor sa supere greii, care le dau si lor de munca din cand in cand.


PaCo nu prea mai are utilaje, a vandut masiv din ele iar Umbrarescu, desi are cam tot ce trebuie, nu se baga.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

#539
Şi bine face... :D

Are de lucru până peste cap.
Mă rog, anul viitor nu prea mai are nimic serios... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)