Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 3 Guests are viewing this topic.

carutasul

Bănuiesc că e vorba de Drum Asfalt, dar așa de cretine mi se par știrile astea în care se vorbește de "asocierea româno-bulgară" dar lipsește exact esențialul, cine a câștigat :) Mă rog, stilul e omul :)

pelan87

^
Drum Asfalt a fost desemnat castigator pe lotul 3. Aici (pe lotul 2) este vorba de asocierea dintre CONI (Romania) si Trace Group Hold (Bulgaria).

ijwtsh

@carutasul hai sa nu fim biased. Nici Drula nu spunea numele constructorilor, daca bine tin minte. Motivul nici eu nu-l cunosc, sincer.

Ionut

O prostie. Este cum v-am zis noi. Daca dadeam noi alti castigatori, va dati seama ca ziceau imediat ca facem fake news. Aici e vorba de Coni-Trace (RO-BG).

mirceaeliade

asta sugereaza ca probabil martea viitoare anunta si L1.  si ca mai sunt 3 zile de contestatii la L3?  sau 5 zile lucratoare?

carutasul

eu nu îmi aduc aminte ca "înainte" să nu se fi spus numele câștigătorului, și nu mă refer doar la mandatul lui Cătălin, poate că nu am remarcat, sau poate că am citit mai întâi în presă, dar până acum ( și e a doua oară) nu am sesizat asta, nici în timpul celorlalți miniștri :) Sau poate celelalte licitații le-am urmărit eu mai cu atenție și am aflat de aici din timp ...

NGC

#7251
Episode 2 / L2

"EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIESTI-BUZAU LOT 2 Mizil-Pietroasele km 21+000 – km 49+350"

Acesta este clasamentul din punctul de vedere al ofertelor financiare.

Valoare estimata                -> +/- 1475 milioane RON plus TVA
1) CONI + TRACE                 -> +/- 1250 milioane RON plus TVA
2) BOG ART + TANCRAD + COSEDIL  -> +/- 1331 milioane RON plus TVA
3) NUROL INSAAT + MAKYOL INSAAT -> +/- 1361 milioane RON plus TVA


Clasamentul general arata la fel. Vrabiutele spun ca mai sunt 2 ofertanti care au fost admisi (STRABAG si TEKFEN INSAAT), iar ceilalti ofertanti au fost descalificati, inclusiv MAPA INSAAT care ar fi in mod normal pe locul 1. Sunt curios daca depun contestatie.

Urmeaza zilele viitoare "Episode 1 / L1". Poate George Lucas ar fi invidios pe CNAIR. :lol:

dargauda

Valoare estimata                -> +/- 1475 milioane RON plus TVA
1) CONI + TRACE                 -> +/- 1250 milioane RON plus TVA

Este forte mare diferenta 225 milioane RON plus TVA.cum vor sa termina aceasta lucrare? Selina 2?

NGC

^

MAPA INSAAT are oferta financiara si mai mica. Daca erau ei in lista pe primul loc (si acolo trebuiau sa fie), s-ar fi schimbat situatia?

razvan96

Deci înțeleg ca exista lume care consideră ca un pret de un pic sub 10 milioane de euro/km ar fi prea mic pentru un lot asa ușor. Oook :D

horatiu.cosma

Nu a existat până acum pe vreun proiect de autostradă din Romania premise mai bune pentru pornire din plin a lucrărilor și avans cât se poate de predictibil pentru constructori. Lucrarea e banală, câmpie ca in palmă, obstacole minore intersectate, zero păduri, utilități sau cursuri de apă nesemnificative pe traseu.

Apoi avizele sunt obținute, proiectul aprobat, exproprierile făcute, săptămânile astea se expropriază și gropile de împrumut pentru terasamente și ies autorizațiile de construire (fază finală în MT).

Am avut grija sa modificam anul trecut și formula de ajustare a prețurilor, astfel încât să ia în considerare fidel creșterea de preturi din piață pe elementele cele mai relevante din contract (metal, bitum, combustibil etc).

Doar daca doamne ferește pățesc ceva nasol constructorii ar putea apărea surprize neplăcute, că în rest chiar ar trebui sa avanseze grozav lucrările.

Ionut

Repet și ce v-am zis legat de TRACE. Se pare ca sunt serioși iar în asocierea asta cam ei sunt cu experiența și sapa, românii par să fie cu mapa. Nu e aceeași discuție aici pe A7 ca pe PiSi2, PiSi3 sau LD2 ori chiar segmentele dificile din A3 (unde până acum am avut noroc cu UMB).

Așa cum a explicat Horațiu, trag și eu nădejde că până e gata PNRR merg acasă la Buzău pe autostradă.

Până la Pașcani e altă poveste. Dar până acasă merg în 2026, cel târziu.

ultrasbz

Astazi a fost publicat si pe site-ul ANPM draft-ul acordului de mediu pentru Bacau - Pascani, cu o zi mai tarziu decat ultima mea estimare.

sursa

Tracker update:


Ionut

Am redenumit acest thread Ploiești-Milișăuți, după modelul București-Nădlac. Vom discuta despre toate segmentele A7 pe un singur thread, aici. Știu că nu este opțiunea preferată de mulți, dar va trebui să vă obișnuiți. De la Milișăuți la Siret, vreo 15 km, va fi DEx. Și este normal să fie așa. Este și ceea ce am promovat eu și mulți oameni cu cap de-a lungul vremii. Sper să nu mai avem alte discuții pe tema asta (A sau DEx pe A7).

bogdymol

Chiar am cautat pe harta, sa vad unde e marele Milișăuți, ca nu am mai auzit de el.

Stiu ca nu postez prea des in ultima perioada, si e urat din partea mea sa vin direct cu o critica, dar... nu mi se pare potrivit sa punem in titlul thread-ului un sat uitat de lume. Asta se aseamana un pic cu indicatoarele noastre rutiere, toate drumurile duc spre satele sau oraselele Nădlac, Borș, Vărșand etc., care sunt cunoscute doar de cei ce tranziteaza zona mai des.

De cate ori ati vazut pe afara indicatoare spre Hegyeshalom, Nickelsdorf, Suben sau Wullowitz? Toate astea sunt localitati de frontiera pe axe majore de trafic, dar care sunt irelevante pentru cineva in tranzit prin zona.

Ploiești - Suceava nu ar fi mai potrivit? Sunt cele mai importante 2 localitati din zona de capat a lui A7. Că se continuă A7 mai cativa km si dupa Suceava pana intr-un sat, e irelevant in acest context (dacă e sa o luăm așa, am putea să-i spunem A7 Dumbrava - Milișăuți  :D ).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele