News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

12 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Gendan

Slim to none. As fi bucuros sa fie semnate toate 3 pana in toamna.

slartibartfast

Nu aș fi chiar așa pesimist, măcar pe o parte mă aștept să înceapă anul ăsta. Dar vom avea mai multă vizibilitate după ce trece termenul pentru contestații, să vedem ce se adună.

GAC

Daca CNSC da reject pe banda rulanta la contestatii, putem vedea utilaje si in Aprilie. Daca in schimb le da apa la moara contestatarilor de serviciu, atunci o sa fie vai s-amar. Poate le intra mintile in cap celor de la CNSC si realizeaza ca infrastructura nu se face cu contestatii.
Pentru a facilita decizia, ar fi bine ca cei ce fac legi / regulamente pentru contestatii sa introduca si un prag de materialitate. Astfel, daca calculatia "refacuta" prezinta variatii mici (sub 2-3%) fata de acea calculatie "absolut corecta", sa ramana in vigoare vechea calculatie, deoarece interesul comunitatii este sa ia fondurile nerambursabile si sa aiba autostrada mai repede. Chiar daca exista un concurent care sa fi licitat la un pret mai mic cu 2-3% (care ar fi fost in mod normal castigator, dar care din x motive nu a ajuns sa castige), contestatia sa fie refuzata pe motiv ca taraganarea demararii constructiei va genera un cost de oportunitate pentru neterminarea proiectului (beneficiul pierdut al folosirii proiectului la timp), precum si expunerea la inflatie. Astfel, se poate argumenta ca cele 2 componente incrementale de cost ar fi mai mari decat beneficiul rezultat prin acceptarea contestatiei.

Pe scurt valoarea contestatiei trebuie vazuta pe "net", luand in calcul si costurile pe care le va suporta comunitatea pentru ca intra in jocul taraganarii. Daca castig 2% la pret, dar pierd 3% cu inflatia si inca cu 3% pentru nefolosirea proiectului, atunci inseamna ca per ansamblu pierd 4% (2-3-3).

hvm

#7218
@GAG ai dreptate, dar asta inseamna ca cineva poate sa directioneze anumite rezultaet in licitatie daca sunt foarte apropiate. Ceva de genul 1-2% urcand punctajul la cel de pe locul 2 si reducand punctajul la cel de pe locul 1 pentru o mita de vreo cateva zeci de E. Din punctul meu de vedere o astfel de "lacuna" ar genera mai multe probleme decat sa rezolve.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Nevrax18

@aqualung, care e termenul pentru contestații?

mirceaeliade

a fost anunt oficial pana la urma?  adica se pot depune contestatii?

razvan96

Nu, nu avem câștigător oficial încă si nu a început perioada de 10 zile.

NGC

Vrabiutele spun ca mai dureaza putin. O sa va zic si cum stam cu ofertele financiare.

IonutP

A fost desemnat câștigătorul contractului pentru construcția lotului 3 (Pietroasele – Municipiul Buzău) al autostrăzii Ploiești-Buzău (A7)!

Asocierea de constructori români, turci și spanioli trebuie să finalizeze în 20 de luni lucrările pe cei 13,9 km ai acestui lot, după semnarea contractului.

Printre lucrările pe care Asocierea trebuie să le execute se numără:
- 8 poduri
- 1 pasaj cu o lungime de 1.260 m.

Valoarea contractului finanțat prin PNRR este de 947,745 milioane de lei, fără TVA.

#A7 #PNRR #investitii #infrastructura #SorinGrindeanu

Sursa: pagina de fb a lui Sorin Grindeanu

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

razvan96


dr4qul4

Drum Asfalt-Ilgaz-OPR-Obras-Trameco
Stadiu actual licitatie lot 3: Evaluare oferte
    Valoare estimata lot 3:  1.160.449.112,46 RON fara TVA
Valoarea contractului  947,745 milioane de lei, fără TVA.
82% si au castigat? wow!!! ma asteptam sa fie licitat mult mai jos.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Allex

@IonutP multumim ca ai fost pe faza si ne-ai anuntat imediat. Presupun ca urmeaza cele 10 zile in care se pot depune contestatii. Poate reusim sa aflam (de la stiti voi cine) si sumele de la ceilalti ofertanti.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

Episode III / L3 :lol:

"EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIESTI-BUZAU LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzau km 49+350 – km 63+250"

Acesta este clasamentul din punctul de vedere al ofertelor financiare.

Valoare estimata                -> +/- 1160 milioane RON plus TVA
1) DRUM ASFALT + TRAMECO        -> +/-  948 milioane RON plus TVA
2) NUROL INSAAT + MAKYOL INSAAT -> +/- 1093 milioane RON plus TVA
3) TEFKEN INSAAT                -> +/- 1160 milioane RON plus TVA

Clasamentul general arata la fel. Vrabiutele spun ca ceilalti ofertanti au fost descalificati, inclusiv MAPA INSAAT care ar fi in mod normal pe locul 2. Poate mai vorbim despre ei, in functie de cum evolueaza situatia. Sunt curios daca depun contestatie.

Urmeaza zilele viitoare "Episode I / L1" si "Episode II / L2". ;)

mirceaeliade

~10 ofertanti au fost descalificati?  imposibil sa nu fie tergiversari cu contestatiile