Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

GAC

Ideea cu consultantii trebuie intarita. Vor fi sute de oferte pe tot A7.
Mai bine mai cheltuim niste bani de la buget pe consultanti, decat sa pierdem banii de la PNRR... nu trebuie sa ne scumpim la tarate... daca ne vom calici la lucrurile importante in ideea sa facem "ieconomie", garantat se vor gasi niste destepti care sa arunce acei bani pe borduri si panselute.
Avand in vedere noua ordonanta cu licitatiiile publice, este timp de licitatii pentru consultanta.
In ceea ce priveste confidentialitatea, consultantii vor semna un "non disclosure agreement", ca de altfel la orice proiect la care lucreaza consultantii (pentru ei nu va fi nimic nou sub soare)... si am convingerea ca de la firmele de consultanta nu vor fi vrabiute si nici amanari de termene.

rota

fb post al lui Irinel Ionel Scriosteanu:

"În ședința de Guvern de astăzi am aprobat exproprierile pentru imobilele proprietate privată, care constituie coridorul lucrării de utilitate publică de interes național 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗣𝗟𝗢𝗜𝗘𝗦𝗧𝗜 – 𝗕𝗨𝗭𝗔𝗨, aflate în localitățile Săhăteni, Ulmeni, Movila Banului, Pietroasele, Stâlpu, Buzău, Țintești, din județul Buzău. Este vorba despre o suprafață de expropriat de 5.286.269 mp, pentru un număr de 2.389 de imobile. ""
sursa

ultrasbz

Acum se poate trece direct la obtinerea AC nu? Parca nu trebuie sa astepte dupa semnarea contractelor.

GAC

Asta a fost si idea: constructorul sa intre pe santier de-a doua zi dupa semnarea contractului.
Asta implica ca toate autorizatiile sa fie emise la timp (anticipat) si sa avem in 2 ani autostrada.

MCI

🟪 CNAIR analizează studiile de fezabilitate necesare construcției sectoarelor de autostradă Buzău – Focșani și Focșani - Bacău
🔵 Vineri, 08.10.2021, Proiectantul a transmis către CNAIR Studiul de Fezabilitate pentru obiectivul "Autostrada Buzău – Focșani". Studiul Geotehnic, parte a acestuia, a fost verificat de experții din cadrul companiei, în concordanță cu cerințele de calitate impuse, fiind aprobat în data de 13.10.2021.
🔵 Studiul de Fezabilitate pentru acest obiectiv de investiții se află în prezent în procesul de analiză și verificare la nivelul Companiei, conform prevederilor și termenelor contractuale, urmând ca ulterior să fie prezentat, în vederea aprobării, în cadrul Consiliului Tehnico Economic al CNAIR. De asemenea, la acest moment sunt parcurse ultimele etape în vederea obținerii  Acordului de Mediu.
🔵 Referitor la obiectivul "Autostrada Focșani – Bacău", Proiectantul a înaintat luni, 11.10.2021, Studiul de Fezabilitate, varianta "draft", în vederea analizării de către experții din cadrul CNAIR. Pentru operativitate, documentul a fost înaintat sub acestă formă, în vederea emiterii de observații/recomandări, astfel încât documentația finală să fie conformă cu standardele de calitate proprii unui proiect matur, pregătit pentru etapa de execuție a lucrărilor.

Sursa: FB Cnair
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-analizeaz%C4%83-studiile-de-fezabilitate-necesare?fbclid=IwAR3HNYYMwrUfqwvKuAKaX-F_bNYI0zNi0-I8nOBZjmvFilHGhYgSF27aEsY

ovideatza

^^
Consultantul iti asigura ASISTENTA in derularea procedurii.
Adica verifica si el mai mult administrativ, zice ca uite aia poate nu e ok, ailalta e asa.

Insa nu suplineste Comisia de Evaluare si responsabilitatea legala pe care aceasta o are.
Decizia ramane la Client, Beneficiar, etc.

Daca s-ar fi putut Comisii de Evaluare din experti externalizati, adicatelea sa semneze "altul" cu siguranta s-ar fi intamplat de multa vreme asa, nu s-ar fi impiedicat de derularea unei proceduri de achizitie pentru consultanta in achizitii (pozitie existenta in devizul General si decontabila din POIM de exemplu). Ar fi fost probabil bucurosi sa scape de responsabilitatea juridica asociata evaluarii ofertelor.

Dar de obicei se merge mixt: angajati ai beneficiarului care semneaza efectiv documentele si isi asuma evaluarea ofertelor + experti externi care suplinesc mai mult volumul de munca, redacteaza, asigura respectarea procedurilor si pasilor legali etc.
De asemenea cred ca era necesar/ oportun ca respectivele persoane sa fie declarate de la licitatie pentru a se evita conflictul de interese.

Mascarpone


MCI

"‼️ 𝐀𝐔𝐓𝐎𝐒𝐓𝐑𝐀̆𝐙𝐈𝐋𝐄 𝐌𝐎𝐋𝐃𝐎𝐕𝐄𝐈, 𝐈̂𝐍𝐂𝐎𝐓𝐑𝐎? ‼️
Sedinta tehnica pe proiectele de infrastructură mare din Moldova!
Azi, 25.10.2021, la CNAIR în format videoconferință a avut loc ședința săptămânală la care participă proiectanții, CNAIR, membrii societății civile și diverși politicieni.

🚦𝐈. 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐀𝟕 𝐏𝐥𝐨𝐢𝐞𝐬̦𝐭𝐢-𝐏𝐚𝐬̦𝐜𝐚𝐧𝐢🚦
🚧𝑎) 𝑃𝑙𝑜𝑖𝑒𝑠̦𝑡𝑖-𝐵𝑢𝑧𝑎̆𝑢 (63,25 𝑘𝑚)🚧
Stadiu: Licitație de EXECUȚIE lansată
În continuare suntem în etapa de evaluare a celor 39 de oferte depuse pentru cele 3 loturi. A fost emis H..G pentru exproprieri pe județul Prahova și urmează procedurile de expropriere și cât de curând Autorizația de Construire.

🚧𝑏) 𝐵𝑢𝑧𝑎̆𝑢-𝐹𝑜𝑐𝑠̦𝑎𝑛𝑖 (82,44 𝑘𝑚)🚧
Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic în desfășurare
Studiul de Fezabilitate+Studiu geotehnic predate la CNAIR.
S-a obținut acordul A.B.A. Siret și urmează pe 27.10.2021 să se avizeze protocolul in Comitetul Central al ANAR. S-a predat Raportul de Impact asupra Mediului (RIM) + Studiul de Evaluare Adecvată (SEA) către CNAIR. Pe 26.10.2021 se depune la Agenția de Mediu și se continuă procedura. Consider că dacă accelerăm etapele anterior enunțate, în noiembrie se poate obține Acordul de Mediu.

🚧𝑐) 𝐹𝑜𝑐𝑠̦𝑎𝑛𝑖-𝐵𝑎𝑐𝑎̆𝑢 (96,05 𝑘𝑚)🚧
Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic în desfășurare
Calitatea studiului de Fezabilitate lasă de dorit. Deși discutăm de același proiectant de la Ploiești până la Bacău, pe măsură ce se avansează cu proiectele înspre și în interiorul regiunii moldave calitatea scade!
Este o coincidență nefericită că pe măsură ce ne îndepărtăm de capitală și intrăm în Moldova calitatea proiectelor scade?

Din perspectiva procedurilor de mediu, încă se menține termenul de 27.10.2021 pentru depunerea Raportului de Impact asupra Mediului (RIM) + Studiul de Evaluare Adecvată (SEA).
Obținerea Acordului de mediu este condiționată atât de calitatea și dezbaterile din jurul documentelor mai sus menționate cât și de parafarea protocolului cu Administrația Națională Apele Române.
Cu un efort suplimentar si conjugat la finele lunii noiembrie 2021 putem avea Acordul de Mediu. 
Ulterior într-o manieră extrem de accelerată se poate convoca CTE CNAIR, CTE MT, CIALP MDRAP, aproba HG de indicatori tehnico-economici și în trimestrul I al anului 2022 să se poată lansa licitația de execuție.

🚧𝑑) 𝐵𝑎𝑐𝑎̆𝑢-𝑃𝑎𝑠̦𝑐𝑎𝑛𝑖 (77 𝑘𝑚)🚧
Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic în desfășurare
Într-un final s-a aprobat subcontractantul pentru executarea forajelor adiționale din zona Pildești-Simionești (aferente studiului hidrologic solicitat de INHGA).
Calendarul este următorul :
a) execuția forajelor = 2 zile
b) monitorizarea debitelor măsurate = 10 zile
c) finalizare studiu hidrologic = 15.11.2021
Inca nu s-a executat restul de 15 foraje dintr-un total de 67. 
Termenul contractual de 01.11.2021 pt finalizarea SF+PT+documentație pt licitația de execuție va fi depășit, estimarea pt predarea PT-ului fiind finalul lunii noiembrie 2021.
Prin urmare calendarul actualizat "impinge" clar acest proiect catre începutul lui 2022. Cu toate acestea, pe măsură ce se maturizează proiectul se pot suprapune etapele și convoca CTE CNAIR, CTE MT, CIALP MDRAP in vederea avizarii.
Din trim II al anului 2022 se poate lansa procedura pentru licitatia de Executie a acestui proiect.

🚦𝐈𝐈. 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚/𝐃𝐫𝐮𝐦𝐮𝐥 𝐄𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬 𝐀𝟕/𝐃𝐗 𝐏𝐚𝐬̦𝐜𝐚𝐧𝐢-𝐒𝐮𝐜𝐞𝐚𝐯𝐚-𝐒𝐢𝐫𝐞𝐭 (𝟏𝟎𝟏 𝐤𝐦)🚦
Tip Licitație: Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție
𝑎) 𝑃𝑎𝑠̦𝑐𝑎𝑛𝑖-𝑆𝑢𝑐𝑒𝑎𝑣𝑎
Etapa de campanie geofizică are o mobilizare extrem de scăzută.
Ritmul de forare este sub grafic și săptămâna aceasta.
Deși CNAIR a dar ordinul de mobilizare și ar trebuie să vedem 5 (cinci!) foreze pe amplasament, în teren execută doar 1 (una!) foreză. Cu mobilizarea existentă ritmul de forare este extrem de slab de doar 29 metri liniari pe zi. Pentru a respecta termenii contractuali ar trebui accelerată campania de forare la peste 100 m.l./zi.

𝑏) 𝑆𝑢𝑐𝑒𝑎𝑣𝑎-𝑆𝑖𝑟𝑒𝑡
Pe acest subtronson ritmul de forare este și mai scăzut de doar 10 m.l./zi urmând a relua activitatea o foreză.
Din punctul meu de vedere acest contract va avea termene depășite astfel că data finalizării, preconizată pentru luna 10.2022, nu va fi onorată."

Sursa: FB Covasnianu Adrian

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1036115] "Servicii de Supervizare "Executie lucrări Autostrada Ploiești – Buzău" LOT 1: DUMBRAVA – MIZIL KM 0+000 – KM 21+000".

Valoare estimata: 37.116.075,69 RON fara TVA

Durata contractului: "148 luni incepand de la Data de Incepere a Contractului si cuprinde: 24 de luni supervizarea pentru etapa de executie a lucrarilor si 124 de luni supervizarea pentru perioada de garantie a lucrarilor"

Finantare: Fondul de coeziune

Termen depunere oferte: 09.12.2021

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1036187] "Servicii de Supervizare ,,,Executie lucrări Autostrada Ploiești - Buzău LOT 2: MIZIL - PIETROASELE KM 21+000 – KM 49+350"".

Valoare estimata: 39.672.238,20  RON fara TVA

Durata contractului: "148 luni incepand de la Data de Incepere a Contractului si cuprinde: 24 de luni supervizarea pentru etapa de executie a lucrarilor si 124 de luni supervizarea pentru perioada de garantie a lucrarilor"

Finantare: POIM

Termen depunere oferte: 14.12.2021

GeorgeS

Ca tot s-a aprobat subcontractul la Roman... Are cineva bunavointa sa spuna cu subiect si predicat cum si de ce s-a ajuns aici? Daca tot s-a ajuns, de ce a durat sase luni sau mai mult (partea mai nasoala ca "la putere erau ai nostri"  :-[ :-[ :-[ )? De ce subcontract? Cine plateste?
Multumesc.

rota

"Administrația Națională Apele Române a dat astăzi avizul tehnic pentru documentația tehnică a tronsonului Buzău-Focșani din Autostrada A7.
În perioada imediat următoare, Ministerul Mediului ar urma să emită autorizația de mediu pentru investiție." Sursa

cove_adrian

🚧𝑏) 𝐵𝑢𝑧𝑎̆𝑢-𝐹𝑜𝑐𝑠̦𝑎𝑛𝑖 (82,44 𝑘𝑚)🚧
Stadiu: Studiu de Fezabilitate+Proiect Tehnic în desfășurare
Studiul de Fezabilitate+Studiu geotehnic predate la CNAIR.
S-a obținut acordul A.B.A. Siret și urmează pe 27.10.2021 să se avizeze protocolul in Comitetul Central al ANAR. S-a predat Raportul de Impact asupra Mediului (RIM) + Studiul de Evaluare Adecvată (SEA) către CNAIR. Pe 26.10.2021 se depune la Agenția de Mediu și se continuă procedura. Consider că dacă accelerăm etapele anterior enunțate, în noiembrie se poate obține Acordul de Mediu.

Scurt Update : S-a predat pe 27.10.2021 RIM+SEA la Mediu. Au fost necesare o serie de modificari in documentatii.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

hvm

^
@Cove & @horatiu: din ce stiti voi pe baza a ce s-a intamplat in alte cazuri, cam care ar fi sansele reale sa avem finalizata analiza dosarelor si stabiliti castigatorii pe PloBuz anu asta si cam pe cand ar putea fi inceputa (cel mai probabil nu daca se aliniaza toate astrele) licitatia pentru BuzFoc?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

tom_sawyer

În legătură cu procesul de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractelor Execuție lucrări autostrada Ploiești-Buzău, lot 1 Dumbrava-Mizil (km 0+000 – km 21+000), Lot 2 Mizil-Pietroasele (km 21+000 – km 49+350), Lot 3 Pietroasele – Municipiul Buzău (km 49+350 – km 63+250), precizăm că deschiderea celor 39 de oferte depuse s-a realizat în data de 16.09.2021.

În prezent, procedura se află în termenul legal de 60 de zile lucrătoare, pentru finalizarea procesului de evaluare.

CNAIR