Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

Despre munții de balast de la Hanul lui Țintă, pe care îi observam în vară:
Quote from: aqualung on August 28, 2021, 10:34:29 PM
Am observat pe DN2 aproape de Hanul lui Țintă o parcelă pe care se acumulează munți din ce în ce mai mari de balast. Am impresia că cineva se încălzește pe margine să devină subcontractor pentru oricine ar câștiga vreo licitație de pe A7.

...și pe care i-a remarcat și Lyvyoo deunăzi:
Quote from: Lyvyoo on October 30, 2021, 10:53:18 PM
Cand iesi de pe centura Buzau spre București  si ajungi la giratoriul cu iesiri spre DN1B si DN2 ( Dropped pin
https://maps.app.goo.gl/Raq25F4H9icRtHPX7 ) am vazut doi munti imensi de balast, cat un bloc cu 3 etaje. Aveti idee pentru ce ar fi? Primul gand era A7 dar licitatiile sunt in curs. Construiesc vreun drum important in apropiere?
Din pacate fara poze, n-am avut timp de reacție.

Nu e niciun alt mare proiect de infrastructură pe acolo în desfășurare, deci cred în continuare că sunt pentru A7. E și ăsta un avantaj al lui FIDIC Roșu: odată proiectul livrat și publicat, până când se termină licitația pe execuție, nu numai că e timp de exproprieri și AM, dar are timp piața subcontractorilor să se pregătească știind exact pe ce tip de balast și, în general, ce tip de materiale vor fi cerute.

Lângă parcela respectivă este un semn pe care scrie "Mega Edil", o firmă buzoiană de construcții civile. Aceeași firmă are la un post de radio local un anunț în care spune că angajează "ingineri CFDP și personal tehnic calificat pentru întocmirea de situații de plată".

rota

^ am trecut vineri seara pe acolo, erau 2 bascule cocotate in varf :)

Lyvyoo

Poate merge un email oficial Pro Infrastructura catre Mega Edil Buzau, in care sa confirme ca acel munte de balast este pentru A7...

MCI

"Luni, 8 Noiembrie 2021

Ședință de progres pentru autostrăzile Moldovei la CNAIR.

Nu voi comenta cele discutate în aproximativ o oră, dar voi reda câteva dialoguri, care sunt elocvente pentru situația actuală de pe A7 și A8.

După discuțiile cu privire la situația de pe A7 a intervenit colegul meu Ionel Apostol:

Apostol - " Prin lunile Iunie, Iulie d-na director general Ioniță și ceilalți directori din CNAIR, d-l Secretar de Stat Adrian Covasnianu și ceilalți din Ministerul Transporturilor (referire la Cătălin Drulă) ne promiteau că până la sfârșitul anului, respectiv luna Decembrie 2021 vor fi scoase la licitație toate tronsoanele până la Pașcani.
Ce s-a întâmplat?
Tot se promit termene și în final le încalcăm?!
A plecat cineva (Cătălin Drulă - USR) și nimeni nu a vrut să se mai țină de cuvânt?!....
De ce ne-am împotmolit?! "

Director Tehnic CNAIR, Adrian Udeanu
-" Încerc să vă răspund eu la această întrebare:
Mie NU mi se pare că suntem împotmoliti.
Impotmoliti am fost până ACUM.
ACUM sunt termene clare și încercăm să ne ținem de ele... "

După discuțiile de pe tronsonul Tg.Neamt - Iași - UNGHENI, de pe A8 am intervenit în cadrul discuțiilor:

Urtoi -" Profit de prezenta d-lui director general Hanganu, de la Consitrans și vreau să am o scurtă intervenție.
Conform contract, în 12 luni de la data semnării contractului (Aprilie 2021) și Ordinului de incepere a lucrărilor (Mai 2021) ar trebui predat SF-ul pe tronsonul Tg.Neamt - Letcani - UNGHENI, adică Mai 2022.
Până azi au trecut șase luni!
Cei de la Consitrans cred că vor reuși în următoarele șase luni, câte au mai rămas, să finalizeze SF - ul?

Consitrans - "... Vom reuși până în Aprilie-Mai 2022 să finalizăm SF-ul, dar avem această necunoscută cu COVID-ul...."

Urtoi - " Acordul de Mediu va fi predat pe tronsoane, sau în întregime pentru tot tronsonul Tg.Neamt - Letcani - Ungheni?"

CNAIR, reprezentant mediu - " Acordul de Mediu va fi predat pentru tot tronsonul, estimăm noi până Octombrie 2022, dacă nu intervin alte situații neprevazute... "

Concluziile le trageți dvs...

ÎMPREUNĂ PENTRU A8!

P. S. Monitorizarea asociației noastre - Împreună Pentru A8, a celor din MT, CNAIR și proiectanți va continua!"

Sursa: FB Catalin Urtoi
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4357545827695488&id=100003203405254

mike_us

Nu e cam mare diferența intre ce se declara in vara si faptul ca se termina anul si nu avem nici măcar un lot cu câștigător declarat? Pina la urma nu au trecut decit câteva luni, chiar nu știa Drula atunci ca termenele astea nu se pot respecta?

pbh

#6905
Imi place invocarea "situatiilor neprevazute"... prevazute din start. Vesnica portita, dar de data asta fara Ghita :D
La licitatii ar trebui introdus un nou termen. De ex: 24 luni termen de executie si 48 luni prelungire pentru "situatii neprevazute". Stim cateva firme care ar castiga detasat licitatiile. Stiu sa implementeze si au experienta in situatii de genul asta.

cristi5

#6906
@mike_us si altii. Cum sa ai castigator declarat dupa cateva luni la asa valori mari si la atatia concurenti?

Licitatii recente (pe CF) au durat peste 2 ani cu tot cu contestatii. Nu suntem forum de Wishful Thinking, ar trebui sa fim realisti: daca dureaza un an de la lansare la semnare, sa scoatem sampania... Si daca se semneaza loturile cat de cat in aceeasi perioada, nu unul in 2022 si altele in 2023, inca o sampanie.

E totusi pozitiv ca nu au fost multe clarificari (la o licitatie cu proiectul pe masa), ca si alea pot dura multe luni. Merita un vin spumos.

jalemare

De la CNAIR citire :))

🟪 Autostrada Buzău – Focșani 🟪
În cadrul Studiului de Fezabilitate au fost implementate toate observațiile CNAIR și urmează ca indicatorii tehnico-economici să fie supuși avizării în cadrul Consiliului Tehnico-Economic din cadrul companiei.
Avizul de Gospodărire a Apelor se află în faza finală de obținere, iar procedura de dobândire a Acordului de Mediu este, de asemenea, aproape de final.
Asupra Proiectului Tehnic au fost de asemenea emise observații tehnice, care au fost integrate în cadrul documentației, iar varianta finală a Proiectului tehnic va fi înaintată către CNAIR după avizarea Studiului de Fezabilitate împreună cu documentația necesară demarării procedurii de achiziție publică pentru faza de execuție lucrări.
🟪 Autostrada Focșani – Bacău 🟪
Studiul de Fezabilitate, revizuit conform observațiilor Beneficiarului, a fost transmis de către Prestator, iar în prezent acesta se află în curs de analiză în cadrul departamentelor de specialitate din cadrul companiei, urmând ca până în data de 25.11.2021 să fie finalizată această analiză.
În prezent, Prestatorul elaborează Proiectul Tehnic.
De asemenea, se află în curs de obținere Avizul de Gospodărire a Apelor, iar procedura pentru Acordul de Mediu a intrat deja într-o fază avansată.
🟪 Autostrada Bacău – Pașcani 🟪
În prezent, Prestatorul implementează în cadrul Studiului de Fezabilitate observațiile tehnice emise de CNAIR, urmand sa retransmită varianta revizuită a Studiului de Fezabilitate.
De asemenea, și Proiectul Tehnic este în curs de revizuire ca urmare a observațiilor emise de către CNAIR.
Avizul de Gospodărire a Apelor se afla în faza finală de dobândire, iar procedura de obținere a Acordului de Mediu se apropie de final.
🟪 Autostrada Pașcani – Suceava 🟪
Au fost demarate procedurile de obținere a avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism și, în mod simultan, a fost demarată procedura de procurare a Acordului de Mediu.
Investigațiile geotehnice sunt în derulare, ele fiind demarate din luna septembrie 2021. Până în prezent au fost realizați aproximativ 1.000 ml din totalul de 9.256 ml propusi;
Prestatorul nu reusește să mobilizeze în teren numărul de utilaje asumate în cadrul ofertei depuse, ritmul fiind nesatisfăcător. Au fost instituite mecanismele contractuale, iar în prezent, Prestatorul acumulează penalități de întârziere în cuantum de 0.001 % din valoarea de contract / zi de întârziere.
CNAIR a mobilizat o echipa în teren pentru verificarea activității de realizare a investigațiilor geotehnice.
🟪  Autostrada/Drum Expres Suceava – Siret 🟪 
Au fost demarate procedurile de obținere a avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism și, de asemenea, a fost demarată procedura de obținere a Acordului de Mediu.
Investigațiile geotehnice sunt în derulare, ele fiind demarate din luna august 2021. Până în prezent  au fost realizați aproximativ 900 ml din totalul de 7.133 ml propuși.
Prestatorul nu reuseste să mobilizeze în teren numărul de utilaje asumate în cadrul ofertei depuse, ritmul fiind nesatisfăcător. Au fost aplicate mecanismele contractuale, iar în prezent, Prestatorul acumulează penalitati de întârziere în cuantum de 0.001 % din valoarea de contract / zi de întârziere.
Și în cadrul acestui proiect CNAIR a mobilizat o echipă în teren pentru verificarea activității de realizare a investigațiilor geotehnice.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/proiectele-pentru-regiunea-moldovei-%C8%99i-bucovinei?fbclid=IwAR2JmMpwJJPRm3nlctOHLTPAAv7C_huSs7pTesr6EBkAOX2D4Je-NdJEO6w#/0

hvm

^
Acest comunicat suna promitator. Sunt curios sa vedem cum evolueaza in urmatoarele 2 luni. :)
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

GeorgeS

#6909
Adevarul este ca asta cu toate sectoarele pana la Pascani in licitatie pana la finalul anului a fost gogoasa nu a anului, ci a deceniului. Si, cu parere de rau, e de la Drula... Oricine altcineva ar fi fost tavalit nu gluma pe aici!

Singura realizare este ca avem Pl- Bz in licitatie. In fapt, nu avem gata SF ori PT ori AM ori exproprieri (terminate) ori indicatori intre Buzau si Pascani.

Avem in schimb noua (veche!) limba de lemn: "urmează (...) să fie supuși avizării" / "aproape de final" / "se află în faza finală de obținere" / "varianta finală (...) va fi înaintată" / "se află în curs de analiză" / "urmând ca până în data de (...) să fie finalizată" / "se află în curs de obținere" / "a intrat deja într-o fază avansată" / "este în curs de revizuire" / "se afla în faza finală de dobândire".

Far' de moarte hartia inginerica a lui Rebengiuc!

Altfel, datator de sperante comunicatul...  O:-) O:-) O:-)

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

hvm

^
Orice antreprenor cu mintea la cap se gandeste ca are nevoie sa faca rezerve pe care o sa le vanda oricui va castiga lotul.... Cat se poate de simplu. Fiindca sigur o sa fie nevoie de ele....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Probiu

Ma gandesc ce spune cladirea aia de langa avand in vedere presiunea cu care a fost incarcat terenul invecinat?! Dar DN-ul?

tom_sawyer


Tavi

Frumos mai este pe hârtie! Ce se mai știe oficial de atribuiri? Parcă erau scoase la licitație câteva porțiuni.