Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Nu mai citez mesajele anterioare, dar stiti locul, stiti buba.

cn*** cand aveti de gand sa faceti acea intersectie mai sigura?!??!?!?








pasadia

DRDP Brasov a pus pe Fb o filmare cu ridicarea capului tractor laudand maestria operatorilor de la Fejer Ridicari Auto. Pentru ei asta e mai important, nu sa repare greselile evidente de proiectare.

pasadia

#3122
Si in alta ordine de idei: va aduceti aminte de accidentul din dealul Persanilor, pe DN1 in care a fost implicat un autocar cu copii?

Aceasta este curba respectiva, filmata de Street View in 2014. Se poate vedea o mica problema cu rigola, pe partea dreapta, sensul spre Sibiu, nu?

Iata cum arata acum:















Si nu, nu va faceti griji, nu e singura groapa din zona. In curba urmatoare e si mai rau.

pasadia

Si iata cum se prezinta situatia pentru trafic:

- masinile mici se pot strecura, dar cu conditia de a reduce viteza pana spre 15-20km/h pentru a se putea strecura printre groapa si parapetii New Jersey



- autocarele si tirurile sunt nevoite sa reduca viteza si mai mult si sa intre cu rotile din dreapta prin acea denivelare, inclinandu-se destul de considerabil cu aceasta ocazie (sper sa nu intre vreunul cu viteza sau sa fie prea dezechilibrat):


Dominik

#3124
Absolut penibil cu ce nepasare trateaza autoritatile situatia !!!
You're in Steelers Country

adiarc

multumesc pasadia...si o completare,,,in urmatoarea curba,,,tot la fel de stransa,avem banda 1 praf,cu ceva cratere imense,cat toata banda intai si adanci pe masura si...fara marcaj,astfel ca toti ocolesc si se trezesc pe contrasens...de unde vin tare cei de pe banda 2 la urcare sa depaseasca toate vehiculele lente...reteta dezastrului

am mai spus-o..DN1 Sibiu-Brasov este in avansata stare de degradare pe fondul unui trafic in continuua crestere ( tot mai multe masini de Moldova ( si a noastra si (tot) a noastra de peste Prut ),care aleg acest sector datorita A1 Sibiu-Nadlac

are nevoie acum de frezare/reasfaltare a str de uzura pe suprafete mari si pe multe sectoare are probleme pana la a fii afectat inclusiv terasamentul
TOATE...repet TOATE podurile au rosturile praf ( umpluta cu mixtura la rece )...la fel separatoarele de beton si glisierele

INTRETINERE ZERO/SIGURANTA ZERO/INCOMPETENTA SI LIPSA DE RESPONSABILITATE - LA INFINIT
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Cel mai deranjant e faptul ca problema era previzibila si putea fi evitata. Vezi cum arata rigola in august 2014 - daca interveneau atunci costa mult mai putin lucrarea...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


rizzuh

pasadia, completeaza si trimite formularul RFG la IGPR (este un mail in document). Scrie tot ce ai observat pe drum, politia ar trebui sa amendeze CNAIR pentru ca nu asigurat viabilitatea drumului (rar o fac, dar macar se misca administratorii drumurilor sa repare cand  ii "informeaza" politia). Contine si o cerere in baza legii 544 pentru masurile luate, asa ca sunt obligati sa raspunda (cunosc cei de la politie foarte bine acest formular ;) ).

mns

http://www.aradon.ro/doua-masini-avariate-de-un-tanar-beat-care-a-circulat-pe-contrasens-pe-autostrada-timisoara-arad/2023513

Asta deja e a nu stiu cata oara in ultimele 2 luni cand cineva merge pe contrasens pe autostrada in Arad/Timis, dar de data asta s-a lasat si cu accident.Sunt curios daca cineva suna la politie, asta dintre cei care ii vad pe cei care circula pe contrasens, sau daca politia e anuntata chiar face ceva, asta inainte de a ajunge filmulete online si sunt fortati de presiunea publica.

Dominik

Ce animal !!! Ar trebui suspendat permisul macar 5 ani pt asa ceva !!!  >:(
You're in Steelers Country

drrond7

Fără comentarii! Mostra de "Siguranța circulației" începe de la min. 1:00. De remarcat că la ultima depășire se observă pe filmare autovehicule pe contrasens.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=BHLn_6CLhoA
Carpe Diem!

cristi5

#3131
Un sofer, mai ales profesionist, nu ar trebui sa faca ce face soferul de TIR. Facand asemenea acrobatii putea sa omoare de la 10 oameni in sus cu namila lui... Daca celalalt e bizon, nu trebuie sa fim si noi... "Road rage" am mai vazut, dar cu TIRul, mai rar... Plus ca l-a provocat pe bizon, care si-a mai aratat ala odata clasa... In loc sa-l lase sa stea cuminte in coloana.

Daca li se vad mumerele, sper ca politia poate interveni. Pt TIRist ar insemna sa-si piarda painea o vreme...

dr4qul4

la depasirea de la secunda 1, tirul a fost obligat sa franeze brusc. La o asemenea frana, marfa poate avea de suferit.
Daca nu frana, ramaneam fara bizon.
Dar daca tot a franat, trebuia sa-l lase in pace. Daca la bizon e inconstienta, la tirist e tentativa de omor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Legea trebuie modificata astfel incat asemenea inregistrari sa poata fii luate in calcul,nu doar de Politia Rutiera.......totusi ,de fapt lucrurile merg in directia strict opusa.....borfasii de la conducere stiu despre ce e vb
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Faza e ca DN7, Pitesti - Talmaciu, e periculos nu atat de mult datorita nivelului de trafic (mare, dar nu exagerat de mare) si nici datorita mix-ului (si tiruri si masini mici). Ci mai degraba datorita geometriei care permite numeroase zone de depasire scurte. Nu sunt nici putine spre deloc (cum e pe Comarnic - Predeal, de exemplu), nici destul de lungi (cum sunt pe Sibiu - Fagaras). E com binatia cea mai pacatoasa - multe dar scurte.

Aceste zone creaza nervozitate in trafic. Unii abia astepta sa ajunga acolo sa le foloseasca depasind in vreme ce altii scrasnesc printre dinti pentru ca sunt nevoiti sa ii protejeze pe primii. Daca traficul ar fi mai mare (sau ma rog, in perioadele cand traficul chiar e mare), atunci depasirea nu ar mai fi posibila datorita traficului din sens contrar si lumea ar fi mai linistita. Dar vina principala e a administratorului drumului. Mai multe zone cu 3 benzi, 2+1, intercalate, astfel incat sa permita depasirile fara a genera nervozitatea de acum, ar face minuni.