Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

NGC

Nu am un loc pentru "altele", dar gasim noi o solutie.

NGC

Si apropo, e a treia incercare pentru pasarelele astea din 2017 incoace. Au mai fost 2 licitatii, dar s-au anulat.

JohannDB

Măcar de le-ar face "subtraversări" pentru a nu fi piedici suplimentare pe înălțime, cu toate că "pasarelă" înseamnă "pe deasupra". Bucureștiul nu prea ai pe unde să-l ocolești....

dr4qul4

No comment
Quote
Şoferul în vârstă de 22 de ani care circula cu viteză avea permisul suspendat, potrivit purtătorului de cuvânt al Poliţiei Dâmboviţa, Alexandra Ciurea.

Tânărul avea permisul suspendat pentru alcoolemie, conducere cu permis reţinut şi autoturism neînmatriculat.

Sursa


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dragos76

Dacă nici asta nu se va lăsa cu o condamnare cu executare.... :(

adiarc

acest lucru trebuie extins pe scara larga pe V.Oltului si nu numai

"O echipă a CNAIR a demarat astăzi montarea unui parapet mediat din beton pe Valea Oltului, pe o porțiune din județul Sibiu.

Acțiunea vine la doar câteva zile după ce reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov au început plombarea, la rece, a gropilor apărute peste noapte pe DN 7.

Parapetul este montat în zona Boița-Lazaret, acolo unde drumul a fost modernizat și lărgit de la două la trei benzi de circulație."

sursa:Turnulsfatului.ro
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

HVMihnea

#3111
Acolo avem saptamana si accidentul. Localitatea Petros, judet Hunedoara, DN66. Curba aceea are o sora putin mai la deal... in zona localitatii Merisor, tot DN66. Acolo avem pe laterale, mai nou, parapeti de beton... nu neaparat pentru siguranta. Cei "clasici"(nu stiu denumirea) se spargeau o data, de doua ori pe saptamana, si nu avea rost sa tot schimbe la ei.
De un parapet median nu se poate pune problema? Pe acelasi DN66 au aparut pe serpentilele de pe dealul Hategului in toamna, anul trecut. Avem mult prea multe coliziuni frontale acolo.

Dan74

Vineri dimineata la iesirea din Paniceni spre Cluj Napoca, imediat dupa curba, o camioneta de pe vremea bunicii s-a stricat exact acolo unde este montata bordura "minune". In fata mea 2 TIR-uri ca sa poata depasi s-au urcat pe bordura si rotile din stanga erau pe marginea bordurii dinspre sensul opus. Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca bordura era uda si rotile ar fi alunecat de pe marginea bordurii si TIR-ul ar fi intrat pe contrasens.
In acest mod crestem noi siguranta rutiera.


voicul


Firmele de construcţii fură până şi la vopseaua marcajelor rutiere. Contract de infrastructură cu un SRL care face sandvişuri
E video - nu mai pun textul.

https://stirileprotv.ro/stiri/inspectorul-pro/firmele-de-constructii-fura-pana-si-la-vopseaua-marcajelor-rutiere-contract-de-infrastructura-cu-un-srl-care-face-sandvisuri.html

mns

#3114
@HVMihnea

Am trecut pe acolo fix dupa accident. Scuze ca o zic, dar ca sa faci accident acolo trebuie sa fii tampit. Nu-mi dau seama exact unde sa sa se grabeasca cineva, sau cat de coclit poate sa fie cineva incat sa depaseasca aiurea pe acolo, dar daca si pe asemenea sectoare de drum trebuie parapet median, inseamna ca nu mai avem nici o sansa. In fine, am condus 2 saptamani prin tara si mi-a ajuns, depasiri pe linie continua fara vizibilitate; ploaie vizibilitate redusa si mergi cu 120 pe drum national, depasiri pe benzile de stanga si asa mai departe.

perfidus

Nu stiu daca parapet median trebuie pus si pe liniile drepte - poate sistemul acela cu cabluri - dar un parapet metalic era obligatoriu pe partea dinspre Olt. S-a mai discutat. Infrastructura trebuie sa fie indulgenta cu cei care gresesc si sa le dea o sansa de a se indrepta. In cazul asta, cu un parapet distrus de vreme,  fara nici o intetinere, victimele nu mai au ocazia sa invete din greseala.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

JohannDB

Cred că merge aici...LA SIGURANȚĂ...... Nu de puține ori dai peste "exemple" ca astea.....
    P.S. Omul are o recidivă.... Ieșind din curte a blocat un motociclist și îi cerea motociclistului "să oprească motorul și să-i dea lui (care iese din curte) prioritate....

     

JohannDB

Asta este "recidiva".... Cu ceva vreme-n urmă, numai că acum are autocolantele pe mașină....

             

tom_sawyer

România stă cel mai rău din UE la raportul dintre populație și decesele în accidente rutiere

România stă cel mai rău din UE la capitolul decese din accidente rutiere când se ține cont de raportul dintre numărul de victime și populația totală, arată datele Comisiei Europene. Cel mai bine stau Suedia și Marea Britanie. În România au murit anul trecut 1.951 de oameni în accidente rutiere, iar anul 2008 a fost cel mai rău din ultimii 17, cu 3.000 de morți. În UE au murit pe șosele 25.500 de oameni anul trecut, în timp ce în 2001 erau 54.000 de victime.


 


Powered by API/PUM imgur uploader

În UE, România stă cel mai rău; 98 de morți/milion de locuitori, în timp ce Bulgaria are 96, Croația are 80 și alte patru țări au o medie de peste 60 de decese/milion de locuitori: Polonia, Grecia, Lituania și Letonia. România și Bulgaria au fost singurele țări UE unde raportul indica peste 80, în timp ce în 2010 șapte țări erau în această situație.

Cel mai bine stau Suedia (25) și Marea Britanie (27). Merită menționate și alte patru state: Olanda, Danemarca, Irlanda și Estonia (indicele fiind între 31 și 36).

Ținta UE este ca numărul de decese să se înjumătățească în 2020, față de 2010, dar pare foarte greu de atins fiindcă ar însemna ca la final de deceniu numărul de morți să fie mai mic de 16.000.

Din 2010 și până acum numărul de decese în accidente rutiere a scăzut cu 20% la nivelul UE, cele mai mari progrese fiind în Grecia (-41%) și în Estonia (-39%).

hotnews.ro

Si aici materialul foarte cuprinzator de la Comisia Europeana.

yetiman

Ai uitat sa pui, poate cel mai important grafic din raportul mentionat de tine:

Graph 3: Road fatalities in the EU by type of roads
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu