News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

adiarc

Bla,bla bla.....sa fie bine ca sa nu fie rau....nu ne trebuie basme si bilanturi....ne trebuie fapte proactive...proinfrastructura .....momentan totul e antiinfrastructura
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Europiu

Adi, esti nedrept... Nu prea e treaba Procurorului General sa se ocupe de infrastructura. :)
Eu zic ca, dimpotriva, cu cati sunt mai multi cei care pun presiune pe factorii cu adevarat decizionali si sensibilizeaza populatia, pastrand tema "fierbinte", cu atat mai bine.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

#3077
Adi,
daca procuratura se ingrijoreaza ca o treime dintre "puscariabili" sunt din domeniul rutier si cere infrastructura decenta, nu inteleg de  ce sa ii catalogam ca "bla-bla"...
Da, daca procuratura ar avea in "caietul de sarcini" construirea de autostrazi, am putea sa ii mistocarim...

Dar ei pur si simplu constata o (trista) realitate...
Iar cand o entitate atat de "solida" ca Ministerul  Public spune ca "investiţiile trebuie făcute, nu abandonate", mi se pare ca este "de bine"...

Nu o spune Soros, nu o spune "statul paralel", ci o institutie fundamentala a acestei tari...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild



Quote from: TibiV on March 03, 2018, 07:34:36 PM
Iar cand o entitate atat de "solida" ca Ministerul  Public spune ca "investiţiile trebuie făcute, nu abandonate", mi se pare ca este "de bine"...

Bine, începem să facem schimbări în abordarea subiectului investitiilor, în primul rând schimbam ministrul.

Trimis de pe al meu Lenovo TB-8504X folosind Tapatalk


adiarc

#3079
Indiferent cine vorbeste sa ia masuri CONCRETE....altfel vom mai avea borfasi care inaugureaza autostrazi cu sute de neconformitati si sunt achitati sau infractori care omoara 3-4 oameni in accidente auto fara sa faca o zi de puscarie
Ce sa mai zic de cei cu zeci de dosare penale din infractiuni la Codul Rutier care sunt liberi ,bine mersi
Sa nu credem ca doar cei care legifereaza au toate parghiile

Pana la masuri concrete,pt mine e un bla-bla
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Nenea Lazar daca vrea sa faca ceva sa ia la puricat dosarele care au lait-motiv "pe fondul neadaptarii la conditiile de drum si trafic si sa mai dea sanctiuni penale  si administratorilor drumurilor. Si apoi sa ceara lucruri. Ca sunt suficiente accidente cu morti datorate zonelor cu lipsa de aderenta (dn1 iesire turda spre unirea, dn11),  din cauza amenajarii proaste a intersectiilor, nesemnalizare conforma (sa nu uite cn*** ca au incurcat in judetul Iasi indicatoarele de prioritate intre un dj si dn din care au rezultat 3 morti. N-am auzit sa fi fost tras cnair la raspundere), configuratii de drum sinucigase cu giratii plasate aiurea in camp sau curbe extrem de stranse dupa portiuni drepte, lipsa de marcaje, drumjri cu denivelari atat de mari incat si cu o suspensie super-sport pierzi contactul cu asfaltul....
Ca are suficuente mecanisme si resurse daca chiar vrea sa faca ceva....

danutzu_1069

E, uite ca a fost tras la raspundere, administratorul drumului care nu a reparat un parapete, care a sectionat mana unei tinere intr-un accident!
Parca asa a fost, nu?

ghrt

Dacă ajunge directorul CN* răspunzător că s-au amplasat greşit nişte panouri, fii sigur că nu se mai aşează pe scaunul ăla nici un om cu simţul responsabilităţii la purtător.
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

Sondaj: Starea drumurilor, în topul cauzelor care scad gradul de siguranţă rutieră

În topul cauzelor care influenţează negativ siguranţa rutieră, alături de nerespectarea regulilor de circulaţie şi efectuarea de manevre riscante, se regăseşte starea drumurilor, arată un sondaj efectuat de Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România - UNSAR. În opinia respondenţilor, gradul de siguranţă al infrastructurii rutiere din România este influenţat în cea mai mare măsură de nemodernizarea reţelei existente (79,1%), respectiv de lipsa autostrăzilor (76,8%) şi depăşirea capacităţii de trafic (76%). De asemenea, lipsa elementelor de siguranţă şi protecţie (70,1%) şi deficienţele de semnalizare (63,9%) sunt considerate a fi alte cauze majore ale nivelului redus de siguranţă al drumurilor.

Având în vedere experienţa acumulată în traficul autohton, cei mai multi respondenţi (44%) declară că în traficul de zi cu zi percep un nivel mediu de siguranţă. Totodată, 30% apreciază că nivelul de siguranţă în trafic este redus şi foarte redus, procent superior celor care văd traficul sigur şi foarte sigur (26%).

,,Rezultatele nu sunt deloc surprinzătoare dacă luăm în calcul faptul că potrivit statisticilor, la nivel naţional, zilnic, în medie îşi pierd viaţa câte 5 persoane, 22 sunt rănite grav, 87 sunt rănite uşor şi au loc circa 275 accidente soldate numai cu pagube materiale", notează autorii studiului.

În opinia participanţilor la sondaj, cauzele care influenţează în cea mai mare mare măsură climatul de siguranţă rutieră sunt: efectuarea de manevre riscante (61,7%), nerespectarea regulilor de circulaţie (58,4%) şi starea drumurilor (51,1%).

ZF




Interesant este ca au facut si colegii de la Declic un chestionar, ajutati de noi. :)
https://www.declic.ro/stiri/rezultate-chestionar-infrastructura-rutiera-o-problema








adiarc

In acest context,e de "bun augur",reducerea bugetului alocat pentru intreținere ( drastic...la jumatate ),plus reducerea bugetelor tuturor obiectivelor importante aflate in lucru ( gen A3,lotul Aktor ),sau altele care nu au deloc buget de fapt,decat in închipuirile si tentativele de manipulare ale cnair ( gen pasajul Domnești )

...nu in ultimul rând,cea mai mare crima ,a unor nenorociți ,pt care nu exista cuvinte sa-i pot cataloga,este neinaugurarea unor drumuri de mare viteza,perfect funcționale,infinit mai sigure si mai bine "dotate",decat DN paralel.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

Un film scurt din octombrie 1962 despre o privire interesanta a civilizatiei rutiere din Elvetia, atunci cand pietonii nu aveau prioritate pe trecerile de pietoni, iar depasirile periculoase erau la ordinea zilei.
Dar iata cateva franturi din imaginile de mai jos, din comentariu:
"Cel mai frumos lucru la Basel ar fi drumul spre Zürich, asa se spune, iar cei din Zürich au mereu dreptate, dupa cum se stie...Si aici intram rapid pe aceasta pista Cand priviti aceste imagini(0:22)puteti admira comoditatea elvetiana. Nu, nu aceasta(0:27) nu este un drum comunal, ci este artera principala intre cele doua orase importante si reprezinta continuarea autostrazii din tarile vecine....Am spus artera principala pt. Elvetia? Da, este expresia potrivita ..."
Autorul comenteaza apoi caracterul artistic al conducatorului elvetian cand depaseste, cand sta la bariere la cel mai dens netz de cai ferate din lume(...) al acestei natiuni de automobilisti. Doar "politicienii si unii dintre noi nu doresc autostrazi pentru noi" spune elvetianul si ceea ce este cel mai important este finalul reportajului, un accident (mortal, pe atunci siguranta masinii era inexistenta) si autorul se intreaba "precis ne batem capul cu cine a fost vinovat, soferul din care masina a facut greseala(fatala), dar nu  spune nimeni de fapt cine este vinovatul cu adevarat: cei care nu construiesc autostrazi in Elvetia...."


TibiV

Excelent exemplu !...

Noi ne plangem de "nesimtirea si lipsa de civilizatie la volan" a soferilor din Romania.
Se pare ca astea sunt boli care se vindeca in jumatate de secol, iar tratamentul este construirea unei infrastructuri civilizate... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Ce drumuri si ce trafic avea Elvetia si in 1962 !  :o
You're in Steelers Country

dr4qul4

In timp ce noi ne facem griji ca o sa cada drobul de sare, la altii chiar se intampla:

sursa
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cristi5

Da, prabusit in timpul constructiei, proiect revolutionar... Firma care trebuia sa verifice proiectul nu era certificata, etc.