[B] Parcarile din Bucuresti

Started by Ionut, October 17, 2011, 06:17:45 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Dr4qul4, mai scrie o dată aplicația, te rog.

dr4qul4

e aplicatia primariei sectorului 3. O gasesti in play store. La sesizari, a doua de sus ai : parcare neregulamentara.  Rezolva rapid doar parcarile pe trecerile de pietoni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Earthchild

Aaa, doar sectorul 3. Mda, mulțumesc.

zuma80

Cateva poze de astazi 10.11.2020 de la Park&Ride Pantelimon.
Se observa o evolutie la rampa dinspre Vergului.



(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pentru A6!

Lyvyoo

De astazi am observat pe Calea Mosilor - intersectia Obor, exact inainte de breteaua de dreapta spre Mihai Bravu ( https://goo.gl/maps/jwBxTtzCMZVSWSdJ6 ), ca a aparut pe trotuar o banda de Politie Locala (pentru a nu se mai parca) si un panou de santier, cum ca incep lucrarile in 2020 si se vor termina in 2021, pentru un nou acces in parcarea Obor. Din pacate fara poza caci conduceam. Vazusem in vara o plansa pe site-ul primariei sectorului 2 dar nu o mai gasesc, ce continea mai multe date despre proiect. Ar fi un lucru extraordinar si s-ar putea putea da startul ridicarilor, cu o legislatie noua la baza (despre care vorbeam si pe topic) pt ca zona este sufocata de masini in orice punct ar putea trece un pieton, din gura intrarii de metrou pana in scuarurile pasajelor subterane - https://goo.gl/maps/tANxhx4acK35d7RL7

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Lyvyoo

Revin cu poze pentru noul acces in parcarea subterana Obor:







Powered by API/PUM imgur uploader

Lyvyoo

Quote from: Lyvyoo on November 03, 2020, 06:16:52 PM
Probabil va fi promulgata legea, nu vad motivele contra, asadar se da din nou liber la ridicari pentru Politia Locala. Prin sintagma "domeniu public" cred ca se poate interpreta si "trotuar" nu doar drum public.
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/proprietarii-vor-fi-obligati-prin-lege-sa-si-repare-casele-sa-ti-intretina-fatadele-si-sa-si-spele-ferestrele-de-la-strada-1395679

"Poliţia locală va putea ridica maşinile parcate sau staţionate neregulamentar
De asemenea, instituţiile şi persoanele fizice şi juridice au obligaţia să nu ocupe domeniul public cu vehicule în afara spaţiilor marcate expres de administratorul domeniului public. În caz contrar, dacă un vehicul staţionează pe domeniul public, în alte locuri decât drumul public, Poliţia locală poate dispune măsura tehnico-administrativă a ridicării vehiculului. Ridicarea vehiculelor constituie serviciu public şi se realizează pe durata a 24 de ore, mai prevede proiectul."
S-a promulgat azi - https://www.news.ro/social/legea-prin-care-politia-locala-poate-dispune-ridicarea-unui-vehicul-parcat-pe-domeniul-public-in-alte-locuri-decat-drumul-public-promulgata-1922405224002020111319627722?source=biziday

Coincidenta sau nu, masinile parcate pe trotuarul de pe Sincai aveau deja de ieri notificarea in geam.

AndreiB

Ridicarea, dar nu si amendarea, nu?

rt25

Quote from: Lyvyoo on November 24, 2020, 11:27:04 PM

Coincidenta sau nu, masinile parcate pe trotuarul de pe Sincai aveau deja de ieri notificarea in geam.

In zona asta chiar e o problema cu locurile de parcare mai puternica parca decat in restul Bucurestiului. Numai blocuri de 10 etaje...
Ironia face ca acolo pe trotuar chiar pare ok, adica ramane loc suficient (prin 3, Negoita in aceeasi situatie a vopsit si a trasat locuri de resedinta).

Totusi, legea e buna, sper doar ca Politia Locala sa nu inceapa sa abuzeze de aceasta prevedere sa faca vreo norma de amenzi sau de ridicari in anumite zone prestabilite....

Lyvyoo

Ce nu imi place la trotuarele acestea late folosite drept parcare este faptul ca se foloseste efectiv trotuarul pentru traficul de parcaj. Exemplu cel mai clar, de la intersectia Mosilor / Dacia si continuand spre COlentina pana aproape de intersectia Fundeni, se ruleaza in continuu pe trotuar pe langa pietoni, ba chiar esti claxonat pe trotuar, caci intrarea in locurile de parcare improvizate sau amenajate pe trotuar nu se face din strada neaparat ci in foarte multe cazuri se intra pe trotuar dintr-un capat de strada si se merge printre pietoni chiar si cateva sute de metri (ex. portiunea Str. Silvia - Dna Ghica). Solutia e de pe vremea lui Ontanu...   Singurul avantaj ar fi ca poti face pista de biciclete caci nu ai parcare in spic din strada.

TibiV

Quote from: AndreiB on November 25, 2020, 01:46:18 AM
Ridicarea, dar nu si amendarea, nu?

AndreiB,
chiar si neamendat, soferul cu masina "saltata" trebuie sa achite "costul operatiunii". Nu stiu cat este acum, dar in urma cu vreo 5-6 ani nu a fost deloc ieftin, cand a trebuit sa platesc "parcarea neatenta" a sotiei...

Iar strict dpdv psihologic, ridicarea masinii este de 1000 de ori mai eficienta decat amenda.
Pe "cocalarul cu ceafa groasa" (si eventual cu lant de legat cainii la gat, dar din aur...) amenda NU il intereseaza. ("Ma p.... pe amenda voastra!")
Dar daca nu-si mai gaseste "iubirea, printesa" motorizata (parcata ca un kkt pe linia de tramvai, pe trecerea de pietoni, pe banda 2 etc...) stresul va fi muuuuuult mai mare.

Pentru astia carora li se ridica masinile m-as multumi sa le dau cel mult 100-200 de lei amenda.
La care sa se adauge 500-600 de lei costul ridicarii, transportului si depozitarii "in siguranta". Si asta este doar "parfum de flori"

AIA vor inebuni nu pentru cati bani au de platit, ci pentru ca vor avea de alergat o jumatate de zi - sa afle ce s-a intamplat, unde a fost dusa masina, sa ajunga acolo, si sa o recupereze...

In special in cazul "cocalarilor" care opresc "unde vrea muschii lor" pentru ca "5 minute, sefu', ce mare lucru?!", ridicarea este singura solutie care i-ar putea tempera.

Amenda in parbriz i-ar putea eventual doar ajuta "in momente de criza" - daca amenda este scrisa pe o hartie fina, care nu zgarie...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Amenda ajuta, cred datorita volumului. Cu doi politisti de la rutiera (deh, legislatie proasta) amendezi un bulevard intreg in timpul in care iti ia sa ridici cinci masini.

Cred ca ambele isi au rolul, insa, dar trebuie gasita solutia legislativa pentru a amenda direct proprietarul, sau detasati politisti la Politia Rutiera pentru serviciu de parcari - dpdv al bugetului se finanteaza de la sine.

carutasul

eu am mai zis, știu că poate fi interpretată "pro domo" dar la un moment dat se transformase într-un biznis. Pe calea Floreasca, unde am pățit-o eu oamenii veneau o dată la trei-patru zile să își ia "obolul" și pentru că era afacere de sector nu ridicau mașinile de pe bulevard, care chiar încurcau traficul, ci pe cele parcate în fața instituțiilor de acolo, unde era cică, "spațiu verde". Deși arăta ca o parcare, iar verde nu era nimic, poate gardul :) Evident că ar fi ajutat dacă ar fi existat un semn de "parcare interzisă", dar în mod strategic, el nu exista.  Practic era un fel de "capcană" . Dacă nu ar fi fost bd Floreasca blocat de mașini parcate pe stradă poate nu m-aș fi ofticat... Deci e cumva periculos să le ridici fără să existe niște reglementări foarte clare; practic regulamentul zice să rămână un metru (parcă) pentru pietoni; de asta și găsiseră pretextul cu "spațiu verde", că altfel n-ar fi fost neregulamentar. Voi cum știți că un spațiu unde nu e iarbă și nu sunt pomi e "spațiu verde"? Nu ar trebui să aibă un indicator?

TibiV

Eu am dat 3 exemple:

- linia de tramvai
- trecerea de pietoni
- banda a doua

Nici unul din astea nu este spatiu verde.
Si oricine opreste (atentie vorbesc de "oprire", nu de "stationare") ar trebui instant sa isi recupreze masina de undeva de la 20-30 km distanta...
La "stationare" sa fie dusa la 200 km, intr-un parking pe o insula din Delta, unde sa ajunga un ferry o data pe saptamana...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)