[B] Parcarile din Bucuresti

Started by Ionut, October 17, 2011, 06:17:45 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Amenda era de la politia locala sau cea rutiera? Eu nu am auzit ca localii sa dea si puncte de penalizare.

In plus localii de instiinteaza sa mergi la sectie ca sa poata sa iti dea amenda. Nu te duci nu ai amenda. Asta daca nu te nimeresti cu ei bot in bot.

rota

Am fost la Politia locala si am primit punctele   :(( :((



Da politistul a fost de treaba, mi-a zis ca daca vreau pot sa las permisul nevestei si si-a cerut scuze ca-mi da amenda :))
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

dr4qul4

Pai daca te-ai prezentat si ai recunoscut ca ai fost soferul....au reusit sa identifice soferul ca sa-l amendeze.
Data viitoare nu te mai duce.

Referitor la puncte....sunt curios cum le cunatifica. Le trimit la rutiera? Sau le-au dat la misto :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dumbravaandrei

Quote from: dumbravaandrei on January 11, 2019, 10:31:14 PM
Conform L155/2010 republicata, PL este agent constator, dar daca prin sanctiune trebuie aplicate puncte penalizare... surpriza... aceasta trebuie comunicata PR in termen de 24 de ore. Numai ca legea specifica acolo ca totul se poate realiza pe baza unui protocol incheiat cu PR. Ei bine, acel protocol in toate orasele, cu exceptia B se rezuma doar la chestiuni ce tin de legea 61/1991.

Deci teoretic PL poate constata si poate aplica o sanctiune prevazuta prin L155/2010 (inclusiv la oprire/stationare/acces interzis), dar nu are cum sa o implementeze (sa aplice puncte amenda) fara un protocol incheiat cu fiecare Serviciu Rutier in parte.
Din cate am inteles in B sunt intr-adevar cativa agenti de la Brigada "detasati" la PL pentru a putea implementa acele sanctiuni. Sau erau candva, ca cel putin din motive sindicale stiu sigur ca acum 2-3 ani au fost "rupte" multe protocoale din astea prin tara (multe desfiintate prin hotarare judecatoreasca).

Si nu am zis nici o secunda ca PL nu poate "manipula" date despre tine. Numai ca nu are cum sa o faca in mod direct in bazele de date ale altor structuri din sistemul national de securitate. Si asta nu e din cauza gdpr.

Sa zicem ca ti-a fost lene sa citesti toata converstatia...

dr4qul4

Cel mai interesant este cum trimit ei amenzi de parcare direct catre firma de leasing operational. Fara cerere de identificare sofer, si aplica o sanctiune de 200 lei (nu stiu de unde au scos-o, dar atat a refacturat leasingul)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dumbravaandrei

Pai conform legislatiei, firma de leasing trebuia sa zica cine a fost la volan... asta e din codul rutier. Ca si tie daca iti ia un prieten masina si ia vre-o amenda, in mod normal tu vei primi amenda si poti sa ii zici politiei ca ai instrainat vehiculul altcuiva si va primi ala amenda.

dr4qul4

Stiu ca trebuie sa zica (daca refuza amenda creste de 10 ori), dar in amenda primita de la politia locala li s-a comunicat doar amenda, fara sa li se ceara si date despre sofer. Ceva in genul....orice pt a incasa amenda.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Mai oameni buni,
nu ar fi mai simplu sa respectam legea?!....  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ +1
Același lucru am vrut să întreb și eu, dar m-am abținut.

thinker

#309
@TibiV - cel mai bine e sa respecti legea. Si nu ma refer in continuare la parcari pe trecerea de pietoni, linia de tramvai, etc.

Daca legea e hoata...hmm ce zici?
Stii ca in 1990 s-au nationalizat spatiile suprafetele pe care erau construite blocurile in perioada comunista, ramand proprietarilor ce e sub bloc + 50 cm lateral.
Apoi primariile au pierdut terenurile din jur, revendicate de cele mai multe ori fictiv, le-au vandut, au facut parcuri sau locuri de joaca sau s-au construit blocuri noi. Acum nu mai are lumea unde sa parcheze. Da a crescut si numarul de masini, dar ce am spus inainte tot e valabil.

Daca ai 100 000 de masini in oras si 20 000 de locuri de parcare unde sa parchezi ?  Nu e treaba primariei sa faca locuri de parcare? Daca a nationalizat atatea terenuri in 1990 acum sa nu se planga.

Am cerut schita si actele la blocul unde locuiesc cu ce s-a nationalizat, crezi ca le mai dau? Pai primaria nu are interes sa faca parcari, are interes sa ridice masini si sa incaseze bani, nu cumva e un conflict de  interese si un abuz de pozitie? 

Ce garantie are cineva ca daca isi cumpara apartament cu loc de parcare platit nu o sa i se nationalizeze la un moment dat pe cauza de utilitate publica, sa se faca de exemplu o parcare platita?
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

Parcare de 660 de locuri, ocupată zilnic doar de 19 maşini. Cum s-a ajuns aici | VIDEO

Inaugurat acum două luni, Terminalul Multimodal de la Străuleşti, construit de Metrorex cu peste 320 de milioane de lei din bugetul statului, nu îşi găseşte momentan utilitatea. Potrivit Metrorex, numărul mediu de maşini parcate pe zi este de 19, astfel că mega-construcţia este, în prezent, inutilă. ,,Numărul mediu de maşini parcate zilnic în Park and Ride – ul de la Străuleşti este de 19 maşini. Pe măsură ce numărul maşinilor parcate în loc nepermis, în zonă, se va diminua, gradul de ocupare al parcării va creşte semnificativ, având în vedere faptul că Park and Ride-ul de la Străuleşti reprezintă o soluţie unică în Bucureşti care oferă siguranţă şi confort posesorilor de autoturisme la un preţ extrem de avantajos, faţă de preţul pieţei", se arată într-un răspuns al Metrorex, la solicitarea MEDIAFAX.

Practic, Metrorex dă vina pentru această situaţie pe cei care refuză să parcheze în terminal, şi aleg să lase maşinile pe străduţele de lângă construcţie. În realitate, maşinile lăsate de cei care intră în Bucureşti în zona terminalului nu sunt foarte multe, astfel că nu se poate spune că numărul de maşini parcate în ,,Park and Ride" ar creşte semnificativ, în cazul în care toţi şoferii ar alege această soluţie. De exemplu, luni dimineaţă, în ziua în care a început şcoala, în zona terminalului nu erau parcate mai mult de 15-20 de maşini, iar potrivit personalului care lucrează la terminal, în parcare erau 15 maşini în jurul orei 09.00. Cei care aleg însă să parcheze în afara terminalului, aşa cum spune şi Metrorex, o fac pentru a nu plăti un leu pe oră.

,,La ce salariu am eu, dacă mai plătesc şi parcarea un leu pe oră şi stau 9 ore la muncă, plus vreo două ore pe drum, ajung să plătesc parcarea 11-12 lei pe zi, şi nu îmi permit. În plus, găsesc locuri pe aici pe lângă în fiecare zi, pentru că nu este foarte aglomerat", a declarat, pentru MEDIAFAX, Mihai Băcanu, un tânăr care vine la serviciu în Bucureşti din Tărtăşeşti, judeţul Dâmboviţa. Mihai îşi parchează maşina la Străuleşti, apoi călătoreşte cu metroul până în zona de Sud a oraşului.

,,Nu sunt foarte multe persoane care parchează aici, în zilele cele mai aglomerate sunt maxim 30-40 de maşini pe aici pe trotuare, şi pe mine personal mă deranjează, pentru că nu am pe unde să merg. Acum văd că sunt din ce în ce mai puţini, pentru că parchează şi pe la celelalte staţii, se duc mai înspre oraş, pe la Jiului sau pe la Bazilescu", susţine Cristian, un locuitor de pe o straduţă unde, zilnic, cei care vin spre Bucureşti, îşi parchează maşinile.

Mediafax

rota

Quote from: TibiV on January 14, 2019, 04:22:28 PM
Mai oameni buni,
nu ar fi mai simplu sa respectam legea?!....  O:-)

Chiar vreau sa respect legea, am platit amenda si nu am contestat sau alte combinatii. (chiar puteam, nu avea unde sa-mi vina amenda:)
Dar am facut un mic calcul, daca parchez la Victoriei: 20 de lei pe ora X 8 ore cat stau la birou X 20 de zile = 3200 de lei pe luna. Parca e cam mult :))
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

voicul

Vezi ca aici, unde e cladirea noua e parcare subterana cu 10 ron ora (sau era asta vara).

In pasajul Victoria. langa linia de tramvai. ai pe moka parcarea.  8)

rota

^ era 10 ron pana la 1 ianuarie si in piata Victoriei. Mai interesant e ca din iunie baga taxatoare de parcare si o sa fie tariful 50 (CINCIZECI  DE RON )   :lol: :lol:
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Liviu M

#314
Administratorii astia de parcari nu stiu face abonamente?  ???
Oricum, eu situatie ca-n Bucuresti, mai rar am vazut.
La Grivitei colt cu Titulescu, practic sub pasajul Basarab, sunt doua parcari care stau (aproape) nefolosite.
Una e chiar sub pasaj, pe Titulescu, si parterul e folosit de Primarie pentru utilajele proprii. In cele 10 zile cat am stat prin zona, n-am prea vazut utilajele, da' poate erau pe teren. Etajul in schimb sta gol. Asta in timp ce pe breteaua care leaga Grivitei cu Titulescu din doua benzi una a fost transformata adhoc in parcare. Deci Primaria are prea multi bani.
A doua parcare nefolosita e sub/paralel cu breteaua de coborare de pe pasaj pe Grivitei, spre Gara de Nord. Pana acum vreo doi ani, era o ghereta unde puteai plati si puteai parca masina cat de cat civilizat. Anul trecut am descoperit ca s-a schimat proprietarul si se pare ca noii proprietari nu-s interesati sa castige bani. M-am chinuit sa-i fac sa-mi ia banii pentru cele 10-12 zile cat imi trebuia un loc de parcare, desi aveau doar 3-4 locuri ocupate. Anul asta mi-a fost lene, am parcat pe strada, desi mi-ar fi placut sa stiu ca masina sta intr-o parcare mai sigura.