Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

etravel

Quote from: tom_sawyer on September 03, 2021, 02:44:19 PMspre rezervoarele de combustibil ale aeroportului din zona cargo, se construiește un nou cartier rezidențial.
Bine asa. Excelent.

tom_sawyer

#2431
"Traficul săptămânii trecute, anualizat: 600.000-700.000 de călători." (/365 zile /72 trenuri ~= 25 pasageri/tren în medie).

"CFR va începe din 15 sept. un program de reabilitare a liniei spre Aeroport cu închideri de noapte. Întâi vor înlocui elemente, iar apoi, prin închideri mai lungi de noapte cu deviere prin ramificația Buciumeni, vor face un RK." (revizie capitală)

"Linia va fi cu șină sudată continuu, nu va mai avea restricții la căldură."

sursa: ministru în de azi.

tom_sawyer

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că, în perioada 13.09.2021 – 17.09.2021, Sucursala Regională CF București va desfășura, în intervalul orar 10.20 – 12.20, lucrări în regie proprie pentru verificarea și înlocuirea componentelor uzate de la aparatele de cale și lucrări de buraj mecanizat pentru remedierea deficiențelor de nivel, între stațiile București Nord – Pajura – Mogoșoaia.

Menționăm faptul că, în urma discuțiilor purtate cu operatorii de transport feroviar de călători, în intervalul orar de 2h (10.20 – 12.20), necesar desfășurării lucrărilor de infrastructură, nu vor circula, spre și dinspre Aeroport, 4 perechi de trenuri (trenurile 10751/10752 și 10753/10754 – CFR Călători, respectiv trenurile 15023/15022 și 15025/15024 – Transferoviar Călători), traficul feroviar pe relația Gara de Nord – Aeroport (și retur) urmând a se desfășura conform programului normal de circulație, pe această rută, începând cu ora 13.00.

https://clubferoviar.ro/lucrari-pe-bucuresti-nord-pajura-mogosoaia-trenuri-anulate-spre-otopeni/

Sorinus

Nu se mai reparase o data sectiunea asta, cand au ridicat VS la 100km/h? Sau acum este doar mentenanta??

TibiV

Hai sa punem si "originalul"...

http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2021/5951-10-septembrie-2021-lucrari-la-infrastructura-feroviara-pe-relatia-bucuresti-nord-pajura-mogosoaia

Quote
Lucrări la infrastructura feroviară pe relația București Nord - Pajura - Mogoșoaia
Bucureşti, 10 septembrie 2021

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că, în perioada 13.09.2021 - 17.09.2021, Sucursala Regională CF București va desfășura, în intervalul orar 10.20 - 12.20, lucrări în regie proprie pentru verificarea și înlocuirea componentelor uzatede la aparatele de cale și lucrări de buraj mecanizat pentru remedierea deficiențelor de nivel, între stațiile București Nord - Pajura - Mogoșoaia.

Lucrările executate în regie proprie pe intervalul de stații București Nord - Pajura - Mogoșoaia, parte integrantă a magistralei 700 București - Urziceni, reprezintă prima etapă a planului de acțiune al companiei în vederea îmbunătățirii condițiilor de circulație, prin creșterea gradului de confort, atât pe magistrală, cât și pe linia care asigură legătura directă între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă.

Menționăm faptul că, în urma discuțiilor purtate cu operatorii de transport feroviar de călători, în intervalul orar de 2h (10.20 - 12.20), necesar desfășurării lucrărilor de infrastructură, nu vor circula, spre și dinspre Aeroport, 4 perechi de trenuri (trenurile 10751/10752 și 10753/10754 - CFR Călători, respectiv trenurile 15023/15022 și 15025/15024 - Transferoviar Călători), traficul feroviar pe relația Gara de Nord - Aeroport (și retur) urmând a se desfășura conform programului normal de circulație, pe această rută,începând cu ora 13.00.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Nu stiu ce reparatii au facut cand au ridicat vmax la 100km/h (de la 80km/h parca) dar linia e incredibil de "saltareata" - probabil geometria nu mai e in parametrii. Iar macazele din Pajura troncane incredibil. E bine ca se aduce la 120km/h - presupun ca fac un RK ca la carte, cu buraj si inlocuirea elementelor avariate.

Sorinus

Poate fac si o erbicidare in statia Mogosoaia, si o mana de vopsea si o igienizare in HM Pajura, e vechea mea doleanta, arata ca dupa razboi. Nu e ok sa vada oamenii asa ceva, ne facem de ras. Avem statii mai ingrijite pe linii secundare.

etravel

Quote from: tom_sawyer on September 10, 2021, 12:54:49 PM
Menționăm faptul că, în urma discuțiilor purtate cu operatorii de transport feroviar de călători, în intervalul orar de 2h (10.20 – 12.20), necesar desfășurării lucrărilor de infrastructură, nu vor circula, spre și dinspre Aeroport, 4 perechi de trenuri (trenurile 10751/10752 și 10753/10754 – CFR Călători, respectiv trenurile 15023/15022 și 15025/15024 – Transferoviar Călători)
Geniile au inceput sa isi dea seama ca prin taierea lui 780 doar au redus capacitatea, asa ca il repun in functiune cel putin pe durata lucrarilor.

AndreiB

Da, e complet logic. 780 e reintrodus pe perioada in care nu exista trenuri. E un "bus subtitution" care se practica pe scara larga cand sunt lucrari la CF. Cand revine trenul, dispare 780. Nu e nimic revolutionar.

etravel

Nici nu am sustinut ca e ceva revolutionar, cu exceptia situatiei in care incep sa inteleaga ce prostie au facut pe 01 august.

AndreiB

#2440
Nu are nici o legatura cu asta - inlocuiesc doar trenurile care nu circula datorita lucrarilor la linie. Dupa ce revin trenurile, dispare 780. Situatia e cat se poate de neschimbata.

etravel

Asta spuneam si eu, mentin scaderea de capacitate fara sa inteleaga de fapt ce prostie au facut pe 01 august.

tom_sawyer

NOU: CFR Călători implementează un nou sistem care facilitează verificarea/validarea și emiterea legitimațiilor de călătorie de pe ruta București Nord – Aeroport Henri Coandă și retur

14 septembrie 2021

În cadrul acțiunilor desfășurate pentru creșterea gradului de digitalizare, CFR Călători implementează de miercuri, 15 septembrie 2021 – după ora 14:00, un proiect pilot prin care este facilitată verificarea/validarea și emiterea legitimațiilor de călătorie  în tren prin intermediul dispozitivelor mobile.

Personalul de tren va fi dotat cu dispozitive compuse din aparate mobile dotate cu NFC (pentru plata cu card contactless) și capabilități de scanare a codurilor de bare / coduri QR, precum și imprimante termice pentru tipărirea biletelor.

Soluția implementată cuprinde asigurarea transmisiei de date (între dispozitivele mobile si arhitectura centrală a sistemului), soluție MDM (de management și securizare a flotei de dispozitive) și software de emitere și validare a biletelor la bordul trenurilor, ca parte integrantă a sistemului de emitere electronică XSell utilizat în prezent de CFR Călători.

Pentru realizarea de tranzacții  prin utilizarea instrumentelor electronice de plată contactless, s-a încheiat un protocol de colaborare pentru testarea aplicației software, Alpha PhonePOS, pusă la dispoziție de Alpha Bank România, prima aplicație Tap to Phone lansată de o bancă pe piața locală.

Proiectul reprezintă o etapă a digitalizării și automatizării proceselor interne comerciale ale CFR Călători, respectându-se totodată recomandările OMS privind reducerea plăților în numerar în contextul pandemiei COVID 19.

În primă etapă, proiectul pilot cuprinde cele 60 de trenuri de pe ruta București Nord – Aeroport Henri Coandă și retur unde călătorii au la dispoziție posibilitatea achiziționării biletelor de călătorie în tren cu plata acestora cu  orice tip de dispozitiv electronic de plată contactless (Mastercard sau Visa): card, telefon, ceas sau brățară inteligentă. Ulterior în maxim 45 de zile soluția va fi implementată la personalul de tren care deservește vagoanele de dormit și cușetă.

Finalizarea implementării acestei soluții la toate vagoanele de dormit și cușetă va asigura o servire mai rapidă, mai facilă a călătorilor în tren și reducerea timpului limită stabilit, la achiziționarea biletelor online la aceste vagoane, astfel încât călătorul să își poată procura / cumpăra bilete online la vagon cușetă sau dormit până cu cca 15 minute înainte de plecarea trenului din stația de îmbarcare.

cfrcalatori.ro

AndreiB

Cumpara cineva last minute bilete la VD/Cuseta? Eu as fi sugerat ca o ruta cu distanta medie ca Bucuresti-Brasov ar fi fost prioritara pentru bilete "last minute". Oricum, bine venita evolutia.

nenea_hartia

^^ Doamne-ajută! Pentru cei care nu știu, în acest moment un bilet emis (vorba vine ,,emis", mai degrabă ,,tăiat" sau ,,rupt") în tren arată ca mai jos. Acum două săptămâni am folosit și eu pentru prima dată trenul de la aeroport, iar nașul mi-a făcut semn să nu pierd timpul cumpărând bilet de la aparat, pentru că trenul urma să plece imediat (mulțumesc și pe această cale pentru amabilitate!). Odată urcat, omul a venit la mine și a scos din geantă ceva ce semăna foarte bine cu un chitanțier din anii '80, cu câte o filă original și a doua filă indigou, apoi a început să scrie...