News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

myid

fain.
Mai fain ar fi sa ne invitati si pe noi, macar online ( vancouver, Mihai, poate eu si altii din Ascoro), adica noi suntem deschisi.
Eu unul nu am stiut de intalnire...

Mersi

frunzaverde

@myid : Intalnirea asta a fost un test preliminar, intr-un format mai mic. Si, desigur, online, ca nu se poate face "in persoana" usor, dat fiind ca inca sunt restrictii de covid.

Nu putem pune linkuri pe forum (din motive clare : nu vrem sa ne trezim cu spammeri, exista mii de boti care colecteaza linkuri de Meet sau Zoom), dar trimiteti contacte (ori la mine, ori la @alinuttt) si va invitam cand s-o mai organiza ceva.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on August 02, 2021, 02:04:38 PM
Anunt de participare: [CN1032787] Lucrari de crestere a capacitatii de circulatie pe distanta Bucuresti Nord-PM Pajura-Mogosoaia (expertiza si DALI)

A fost anulată. Nu a depus nimeni ofertă.

ionut.damian

Puteam sa pun pariu ca asta se va intampla. Pentru ca deja piata este saturata (sunt prea multe contracte de SF si proiectare in desfasurare si nu mai are nimeni interes sa ia inca un contract de valoare atat de mica)

tom_sawyer

Oare CFR-ul nu poate face intern chestiile cerute prin licitația asta? Chiar e nevoie de externalizare?

cristi5

E nevoie de un SF pt orice investitie. E vorba de 1 km de CF noua (daca rezultatul SF este ca ar ajuta cu ceva). Pe baza SF se aproba indicatorii tehnico-economici, AM..., exproprieri (care in cazul asta chiar ar fi necesare)

Varianta pe 100/900 nu e o investitie noua, se repara doar calea existenta

Varianta macazului la DNCB cred ca e investitie noua... Macazul in sine, centralizarea etc.

frunzaverde

Pot face SF intern, nu cred ca e neaparata nevoie de externalizare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

bogdanstancu

Asa cum s-a putut face pentru dublarea mogosoaia balotesti (SF intern), asa se pute si aici. Doar ca a lipsit unul care sa dea cu pumnul in masa probabil. Plus ca mi se pare ca trebuia un SF care sa analizele toate posibilitatile de upgrade ale liniei si apoi sa propuna o implementare etapizata. Asta ca sa nu se mai faca zeci de SF-uri si sa pierdem zeci de ani.

tom_sawyer

#2409
Quote from: cristi5 on August 11, 2021, 11:50:29 AMfacem intalniri, a fost una buna cu CFR SA pe tema aeroport, si maine facem una cu Calatori (anulari si tractiune).

Poate ar trebui sugerat să mărească prețul biletelor la 5 lei, ar face viața mai simplă pentru toată lumea. Timpi mai reduși la casa de bilete, nașul din tren se poate mișca mai rapid la vânzarea biletului în tren etc.
Acum e 4 lei + 1 leu cu rezervare loc, dar nu cred că ia cineva special cu rezervare loc pentru 25 de minute.

Și la nivel psihologic e important: keep it simple!

Ce ar mai putea face CFR Călători: să utilizeze spațiu de pe verso-ul biletelor pentru promovarea trenului de aeroport. Și afișe în trenurile de Galați/Brăila/Ploiești, orașe fără aeroport.

etravel

Quote from: tom_sawyer on August 11, 2021, 03:59:46 PM
Ce ar mai putea face CFR Călători: să utilizeze spațiu de pe verso-ul biletelor pentru promovarea trenului de aeroport. Și afișe în trenurile de Galați/Brăila/Ploiești, orașe fără aeroport.
Sa faca naibii marketing ca lumea, by the book, nu simple mazgalituri pe spatele biletului, pe care nu le citeste nimeni, sau afise pe nu stiu unde, care se rup imediat de catre vandali.

tom_sawyer

#2411
Să facă, să facă...când s-o aproba bugetul. Reclama pe spatele biletului nu costă nimic în plus decât un pic de deranj al directorului.

Vorbim de soluții simple, care se pot implementa de mâine.

Pentru afiș în vagon folosești un avizier din aluminiu cu folie deasupra:


etravel

#2412
Asa, nu mai facem nimic niciodata pentru ca nu avem buget.
Da' nici cand avem, nu facem.

contador

#2413
Quote from: tom_sawyer on August 11, 2021, 03:59:46 PM
Poate ar trebui sugerat să mărească prețul biletelor la 5 lei, ar face viața mai simplă pentru toată lumea.
Ar putea activa in schimb o reducere pentru cumpararea online. Parca exista una acum cativa ani.

(Pentru acest tren biletele se pot achizitiona online cu minim 10 minute inainte de ora programata a plecarii)


Quote from: tom_sawyer on August 11, 2021, 03:59:46 PM
nașul din tren se poate mișca mai rapid la vânzarea biletului în tren etc.
Luna trecuta, cand am cumparat bilet din trenul CFR-ului, nasul a completat cate un bilet de hartie pentru fiecare persoana din grupul nostru. Mi se pare stupid sa nu poata trece direct numarul de pasageri si pretul total pe aceeasi fituica; si-ar injumatati lejer volumul de munca.

Quote from: tom_sawyer on August 11, 2021, 03:59:46 PM
Și la nivel psihologic e important: keep it simple!
La nivel psihologic, mai important e sa respecte orarul. Degeaba scrii 25 minute dus si 25 minute intors daca ai frecvent intarzieri de 10-20 minute. Induce sentimentul de serviciu pe care nu te poti baza.

Mai bine fac un orar mai realist, chit ca o sa fie vorba de 25 minute spre aeroport si 35 minute spre Gara de Nord, cu un tren la 50 minute.

tom_sawyer

S-a reluat licitația:

Anunt de participare: [CN1033827] Lucrari de crestere a capacitatii de circulatie pe distanta Bucuresti Nord-PM Pajura-Mogosoaia (expertiza si DALI)

Data publicare: 11.08.2021
Depunere oferta - Data limita: 13.09.2021