News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hvm

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

tom_sawyer

#2416
^ Aceeași valoare estimată.

Un motiv să iei trenul:

tom_sawyer

#2417
Aplicația CFR Călători are, începând de miercuri, 18 august 2021, o nouă versiune, care permite cumpărarea rapidă a biletelor de tren spre și dinspre Aeroportul Henri Coandă.



https://clubferoviar.ro/aplicatia-cfr-calatori/

bogdanstancu

Ieri, in trenul de aeroport erau instalate doua terminale fixe (nefunctionale, inca?) ce pareau a fi pentru plata cu cardul. Are cineva alte informatii?

oc7avian

Adică ăstea, în trenurile CFR (preluat de pe forum SSC). Mi se pare clară intenția de a le da drumul curând  :)




Powered by API/PUM imgur uploader

florin74

Aceleasi temrinale sunt puse si in autobuzele din CLuj Napoca. Tot de BCR.

frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

StefanD_

Terminalele acestea albastre sunt in multe orase din Romania in autobuze.


AndreiB

Controlorul zicea ceva de 23 August, dar nu parea sigur pe el daca erau terminale mobile sau alea instalate.

etravel

#2424
În cadrul acțiunilor desfășurate pentru creșterea gradului de digitalizare și extinderea canalelor alternative de emitere a biletelor de tren, CFR Călători în colaborare cu Banca Comercială Română (BCR) implementează de luni, 23 august 2021, un proiect pilot prin care facilitează călătorilor plata biletelor direct în tren.

De pe site-ul CFR Calatori

tom_sawyer

#2425
Ce se mai întâmplă cu noul PO Aeroport de lângă DN1? A trecut ceva timp de când s-au finalizat lucrările.

Reportaj de acum 2 luni al lui @TVlad, când lucrările păreau încheiate:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.msg349957#msg349957

tom_sawyer

Cu o întârziere de aproape un an de zile față de termenul din contract, Regionala București a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA a recepționat, săptămâna trecută, cea mai modernă haltă din România. Prevăzută cu toate dotările demne de secolul 21, ea este deocamdată ,,sigilată", pentru că aici nu oprește niciun tren și nici nu sunt planuri în acest sens pentru viitorul apropiat.

La finele săptămânii trecute, Regionala București a CNCF CFR SA a făcut recepția finală la obiectivul de investiții ,,Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti", au declarat pentru Club Feroviar surse din cadrul regionalei. Informația a fost confirmată și de antreprenorul general al lucrării, firma cu capital austriac Porr Construct.

Cea mai modernă haltă din România are scări rulante și lifturi, dar nu are WC.

În fața clădirii de oțel și sticlă se află și o mini-parcare. Trebuia să fie mai mare, îndeplinind funcția de park&ride pentru navetă, dar în ultimul moment a apărut un misterios proprietar al terenului din fața construcției, așa că proiectul a fost modificat, după cum am menționat mai sus.

Chiar dacă are dotări high-tech, noul Punct de Oprire nu are grup sanitar, pentru că în zonă nu este rețea de apă curentă și nici canalizare. Toate vilele construite în vecinătatea stației feroviare au fose septice. În consecință, la gară vor fi amplasate toalete ecologice din cabine de plastic. Așa s-a întâmplat și la Biroul de Mișcare, construcție modulară de tip container, situat la bifurcația către Aeroportul Henri Coandă din linia 700, în dreptul fostei Halte Odăile.

https://clubferoviar.ro/cea-mai-moderna-halta-din-romania/

AndreiB

#2427
Cata vreme M700 e linie simpla, si chiar si dupa avand in vedere lipsa unei diagonale denivelate, sansa de un serviciu suburban frecvent la PO Aeroport e zero. Efectiv bani risipiti.

Nici macar pentru trenurile de Urziceni/Braila/Galati nu e util, avand in vedere ca poti asigura conexiunea in Mogosoaia (cu editarea mersului de tren), unde oricum opresc trenurile de Aeroport, si scapi si de bataia de cap cu microbuzul.

Sorinus

Macar de ar redenumi-o halta Otopeni Nord sau ceva, ca n-are nicio treaba cu aeroportul. Utilitatea e oricum spre 0.

tom_sawyer

Tot din articolul de mai sus:

"În plus, între noul punct de oprire și stația Balotești, spre rezervoarele de combustibil ale aeroportului din zona cargo, se construiește un nou cartier rezidențial. Acesta va avea trei faze de construcție și va mai aduna câteva mii de oameni."