Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RobertN

Salutare!

Câteva poze pe fugă din seara asta (direcția spre DN1/aeroport, dinspre Mogoșoaia):














RobertN

#1381
.. și continuarea:











Din păcate nu am reușit să surprind câteva cadre și în cealaltă parte, peste DN1. Data viitoare.

Mulțumesc.


subway

Zidul ala de sprijin din placi imprimate Wiebe are deja burta?

Dragosdimitrescu

Ministrul Bode iar aberaza ca se vor face 15 minute pe cei 19 km de traseu cu tot cu cele 4 statii!!!
Si asta e un fel de Cuc, mincinos, laudaros si dezinformat???

Sorinus


AndreiB

Mi se pare penibil ca asa aproape de finalizare nu avem o prezentare clara cu mersul trenurilor, materialul rulant care va fi folosit, pretul biletelor si masuri speciale (sau nu) care se vor implementa - e.g. integrare tarifara cu Metrorex/STB, plata cu contactless, paza la bord etc.

BGP2597

^ Presupun că mai sunt opriri posibile la Halta Pajura, Halta Parc Mogoșoaia și Gara Mogoșoaia.

rizzuh

Daca va opri in 2 halte si o gara, toate 3 in coclauri, fara posibili calatori, o sa faca trenul 1h30 intre gara si aeroport. Nu o sa mai ia nici dracu trenul cand ajunge cu autobuzul sau taxiul intr-o ora chiar si la ora de varf - in centru, nu la gara, da?

RazvanN

Da, nu este ok ca autoritatile inca nu comunica detalii mai multe despre orare/statii/tarife. Ar trebui sa inceapa sa puna afise/bannere pe DN1, prin oras, care sa anunte oamenii despre noua alternativa, incepand cu data pe care o cred ei realista etc., sa obisnuiasca cat mai multi oameni cu ideea, sa castige adepti s.a.m.d.

De asemenea, daca tot se pare ca se includ statii intermediare, nu putem sa abordam si noi problema precum in alte tari?
Pe sensul de dus trenul doar culege oameni din statii, nu permite coborarea, si invers pe sensul spre Bucuresti, doar coboara oameni din tren in diversele statii.


TibiV

RazvanN,
nu te supara, dar asta ar fi o mega-prostie.

Legatura aia feroviara este facuta strict ca sa lege transportul feroviar (GdN) de cel aviatic (OTP).
De la bun inceput a fost gandita ca o calatorie fara oprire GdN-OTP.

Aparitia statiei "Patinoar", ca un compromis in relatia cu Ion Tiriac, prelungeste durata traseului cu cel putin 3-4 minute (franare-oprire-(semi)aceelerare - ca la ce bun sa mai accelerezi cand intr-un km opresti pentru ca ajungi "la capat de linie"?...)

Orice alta oprire (nu vad cum ai putea implementa "doar urcare / doar coborare") ar transforma faimoasa "legatura directa" intr-un amarat de "personal", cu numerosi calatori cu papornite cu gaini, gaste, rate, si inainte de Craciun cu cate un "Ghita" inghesuit pe culoar, in drum spre intalnirea cu cutitul... Poate si cativa Vasilica behaitori inainte de Pasti...

Intotdeauna am spus ca solutia asta este o mizerie pe termen lung.
Dar daca mai bagam 2-3-4 opriri pe parcurs, devine cea mai scumpa solutie inutila. In bataie de joc...

De fapt nu chiar inutila...
Va fi utila pentru a demonstra ca subway a avut mereu dreptate, si ca solutia corecta este M6...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Haideți să nu cădem dintr-o extremă în alta. Cel mai probabil va opri un tren pe zi la Țiriac ca să îi facă și lui hatârul, că totuși, am speranța că nu suntem un stat mafiot în care x sau y face politica națională în transporturi în funcție de propriile interese comerciale. Până apare T2 am speranțe că se va face o diagonală denivelată la GdN pentru trenurile ce vin de la aeroport plus conexiunea Balotești-T2, astfel încât să putem avea un flux decent pe această conexiune.

survola

Și pe M6 sunt câteva stații intermediare între aeroport și Gară. Diferența este că CFR-ul termină anul acesta, Metrorex-ul... nu se știe nici când începe.

TibiV

Quote from: TibiV on August 04, 2020, 05:35:48 PM
Intotdeauna am spus ca solutia asta este o mizerie pe termen lung.
Dar daca mai bagam 2-3-4 opriri pe parcurs, devine cea mai scumpa solutie inutila. In bataie de joc...

De fapt nu chiar inutila...
Va fi utila pentru a demonstra ca subway a avut mereu dreptate, si ca solutia corecta este M6...

Chiar este nevoie sa colorez/bolduiesc/italicesc/colorez "chestii" ca sa se intealeaga ce vreau sa spun?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

survola, diferenta este ca M6, cand va fi el gata, va avea tren la 10 minute. Pe CFR avem noroc daca se va putea la 30 minute, realist la 40 min - o ora la cat de bine se misca CFR-ul. Ca timp tot cam atat vor face, insa metroul opreste in toate statiile, trenul fara nicio oprire.

Se putea mult mai bine si pe CFR, dar ca "sa fie gata pt. campionatul de fotbal" s-a mers cu solutia rapida si proasta. Si ramanem pe vecie cu o linie cu frecvente mici, care incurca principala gara a orasului cu fiecare tren, linie care nu poate fi prelungita, catre un terminal complet depasit de volumul de pasageri, terminal care se va muta in viitor. Si bomboana de pe coliva, dupa cum se vede, linia nu ar fi fost gata pana la campionat! Noroc cu COVIDu' ca s-a amanat campionatul :D

survola

Eu nu apăr soluția aceasta ca fiind cea mai bună posibil, dar haideți să vorbim despre M6 la Otopeni peste 10 ani. La fel și despre noul terminal.