Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


stangabriel

La ora asta foreza Zublin e la datorie langa parcarea aeroportului. E agitatie mare. Sunt aduse grinzile langa piloni.

Peste Dn1 nici o miscare.

Earthchild

Sambata se lucra in fata parcarii etajate a terminalului de sosiri:






mastereve

Chiar ma gandeam unde as putea urmarii proiectul asta ca nu am gasit pe nicaieri prin forum  :D

tonică

am trecut pe-acolo insa fara poze, era inca noapte! Din pacate, la o prima vedere, sfarsit de an 2020 este utopie, ce sa maizic de inceputul campionatului european  :(( :((



subway

Acest proiect idiot va avea o soarta asemanatoare cu Alaskan Way Seattle, bani irositi aiurea...

GDPR

Eu cred ca Alaskan Way s-a amortizat in cei 60 de ani de existenta.

TibiV

Poate Alaskan Way, dar aceasta noua legatura feroviara de la OTP nu ar trebui sa functioneze mai mult de 15 ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos


subway

Nu, dar asta nu justifica un provizorat penibil...si mai ales costisitor si inutil!
Intr-o discutie cu ministrul Buse acesta a rezumat in felul urmator: e o masura provizorie pana ce venim cu M6 dupa care vom constata ca e ineficienta si neeconomica si vom renunta la ea...halal gandire (desi in principiu omul era bine intentionat)...la care evident ca nu am putut agrea...
In rest intrebati-l pe Drula ca era in coasta lui Ciolos la <tehnocrati>...si mare parte din vina pentru decizia gresita-i apartine...si sustinuta mai apoi de Mosteanu si <Mitraliera>...specialisti unul si unul.
Dar nici ceilalti nu sunt mai breji, in frunte cu Ponta si Cretu:
https://www.g4media.ro/cretu-in-2017-eram-cu-ministrul-transporturilor-in-birou-si-i-am-spus-sa-finantam-studiul-de-fezabilitate-pentru-autostrada-iasi-tg-mures-mi-a-raspuns-trebuie-sa-vorbesc-cu-liviu.html
Cam asta e diferenta intre fapte si vorbe la politicieni...
@Adi
S-a amortizat in ce? In poluare si desfigurare???...o gramada de moloz inutila si aberanta...Alaskan Way a fost o drama si o trauma iar extirparea a costat o caciula de bani...unde nu e cap, vai de picioare.
:(
Acum sa-l vedem pe Bode ce decizii ia ca sa stim daca-l trecem sau nu la <insectar>
Daca e vorba de fotbaliatorii 20-20 Burleanu s-a pronuntat, vrea autobuze de la Firutza ca restul sunt basme de adormit copiii handicapati...ceea ce am zis si noi de mult.
Singura pozitie corecta fata de situatia de fapt e cea a aeroportului, luati-va catrafusele si inchideti bacania ca mai rau incurca in loc sa rezolve ceva...

catalin_i

#717
Trenul spre aeroport o sa aibă întotdeauna clienții lui.
De exemplu, dacă vii sau te duci din sau in provincie nu vrei sa te complici cu metroul.
De ce? In primul rând trebuie sa îți cumperi bilet de metrou, și de ce sa te complici când poți lua bilet de tren de la aeroport pana la destinație?
In al doilea rând: metroul se tot aglomerează pana ajunge la Gara de Nord - deci mai mult stres cu bagajele, cu buzunarele...
Și 3: o data ajunși cu metroul in Gara de Nord începe trambalarea cu bagajele pe scări rulante sau cu liftul (cu stresul adițional ca nu știi dacă liftul merge...). De ce sa te complici și sa te stresezi când te poți muta lejer de la o linie la alta in gara?

architengi

Trenul suspendat este foarte modern si foarte folosit in America de Nord (SUA, Canada).
In metrou nu ai ce sa vezi, iar din trenul suspendat privelistea este superioara celei din un mijloc de locomotie aflat la suprafat pamantului.
Trenul suspendat este forarte mult preferat in zonele rurale sau de periferie unde nu sunt cladiri aglomerate si unde se poate construi un tren suspendat usor (teren accesibil, nu trebuie demolate cladiri pentru picioarele de pasarela, si unde nu este opozitie a celor care se opun, deoarece sunt putini locatari in zonele rurale).
Initiativa de a avea un tren suspendat si in Romania este o premiera de laudat. Este si o deschidere catre alte tehnici moderne si folositoare.
Este un mod de a zbura (deplasa pe pasarela) la inaltime medie in loc de a merge ca orbul (sau cartita) prin fundul pamantului.   

nenea_hartia

@catalin_i și architengi: Nimeni nu contestă trenul spre aeroport, cu toții suntem adepții lui. Contestăm cu toții soluția prostească de traversare aeriană a DN1, pentru că linia nu se va mai putea prelungi pe veci spre viitorul terminal, decât dacă se mută pistele din loc. Soluția în apropierea aeroportului trebuia să fie subterană, cu o gară de dimensiuni reduse tot subterană. Pe termen mediu tunelul ar fi trebuit prelungit apoi pe sub piste până în locul în care se va face noul terminal, iar acolo realizată o gară subterană integrată în clădirea terminalului, astfel încât călătorii să coboare din tren și să urce pe scara rulantă până la plecări sau sosiri (ceva de genul: nivelul -1 tren, nivelul 0 terminal plecări, nivelul +1 terminal sosiri, toate în aceeași clădire). Pe termen lung linia respectivă ar fi trebuit scoasă apoi la suprafață și continuată spre magistralele CFR 300 sau 800 către Ploiești/Brașov și Constanța, astfel încât un ploieștean, brașovean sau constănțean să poată merge la aeroport direct, fără transbordarea prin București, folosind trenuri directe Brașov-București sau Constanța-București, dar care fac un mic ocol pe la Otopeni.