Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RobertN

#690
Și ultimul set de poze, de pe Drumul Gării Odăi - câteva marcaje:











(Cred că va urma o serie de foto mult mai în detaliu - am avut plăcuta surpriză să mă intersectez, întâmplător, cu un coleg de forum care documenta această lucrare  :)  Super tare această comunitate!  :) Păcat că acest proiect este o tâmpenie..)

Mulțumesc.

Radu Marius Garnita

Am lipsit o perioada, dar revin cu poze noi si vechi cu lucrarile CF din zona Aeroportului Henry Coanda.

O sa fie mai multe postari, sper cat de cat coerente.

Prima parte: lucrarile la dublarea M700 intre statiile Mogosoaia si Balotesti - zona DN1-PO Aeroport. Pozele la rezolutie mai mare la adresa: https://imgur.com/a/XAPzZ5Y. Pozele sunt de astazi.


Harta locatii poze




Poze de pe peronul PO Aeroport, prima spre statia Balotesti, a doua spre DN1-Halta Odaile. S-a defrisat vegetatia de pe rambleu, dar cam atat.




Poze din zona pasajului peste DN1, de pe partea cu PO Aeroport. Prima poza spre statie, a doua spre Halta Odaile.




Desi este mult mai simplu sa mergi acum pe rambleu, am luat-o pe linie si am gasit marcajul de inceput peron. In poza a doua este si o poza spre DN1 cu situarea marcajului. Sunt intre 80 si 100 m pana in DN1. Se observa si toata organizarea de santier si "multitudinea" de utilaje ale constructorului.






Am trecut DN1 si am pozat in continuare lipsa de activitate, au terminat partial de defrisat vegetatia de pe rambleu.

Radu Marius Garnita

Partea a doua: M700 zona Halta Odaile - la inceput poze din iunie, pentru a vedea evolutia pana astazi.

Pozele la rezolutie mai mare se regasesc la adresa: https://imgur.com/a/WYJzyQf.


Harta locatii poze.






Poze din zona in care se va desprinde ramificatia catre aeroport. Prima poza este spre Halta Odaile (nord), a doua spre Statia Mogosoaia (sud), a treia spre aeroport (Est-Nord-Est).




Poze de pe trecerea la nivel cu Drumul Garii Odai. Prima spre Mogosoaia si a doua spre halta si DN1.




Poze de pe peronul Haltei Odaile. Prima spre DN1-PO Aeroport si a doua spre Mogosoaia.

Radu Marius Garnita

Partea a treia - revenim in zilele noastre, prima data cu lucrarile de dublare a M700.

Poze la rezolutie mai mare se regasesc la adresa: https://imgur.com/a/xbrFyi6.


Harta locatii poze.




Poze la 1 km sud de Halta Odaile. Prima spre Mogosoaia (sud) si a doua spre halta (nord).


O luam spre statie si avem prima zona cu pietris pentru terasamentul caii ferate.




Poze din zona Strazii Emil Racovita (asa am gasit-o pe Google Maps), este la 350 m sud de Halta Odaile. Pozele la fel, prima spre sud, a doua spre nord.




Poze de pe trecerea la nivel de pe Drumul Garii Odai. Prima spre Mogosoaia, a doua spre Halta Odaile-DN1. In dreapta pozei a doua este gardul organizarii de santier - baraci si diverse materiale de constructii. Dupa trecerea la nivel tot ce s-a facut a fost sa se taie vegetatia de pe langa gardurile proprietatilor din zona.




Poze de pe peronul Haltei Odaile. Prima spre sud, a doua spre nord. Se observa in a doua poza si a doua organizare de santier (parcarea pentru autocamioanele de transport materiale).

Radu Marius Garnita

Si partea a patra: lucrarile la linia catre Aeroportul Henry Coanda. Fiind mai multe poze, am spart-o in 3 parti cat de cat egale (sa ma incadrez in maxim 10 poze pe postare).

Pozele la rezolutie mai mare le gasiti la adresa: https://imgur.com/a/H2nPQaW.
Partea 4.1.


Harta locatii poze.


Pe aici nu se trece ... vedere M700 spre nord (statia Halta Odaile) - putin mai in fata avem parte de marcaje noi.


Prim marcaj al ramificatiei catre aeroport.


Vedere generala a zonei in care se afla marcajul (circa 700 m sud de statia Halta Odaile).




Zona km 16+600 - adica de aici va incepe linia sa se inalte catre viaduct. Prima poza este catre aeroport, a doua catre statia Mogosoaia.




Poze de pe Drumul Garii Odai. Prima spre Aeroport, a doua spre halta. Linia este inca la sud de drum. Tarusii portocalii din prima poza sunt probabil pentru limitele rambleului.



Radu Marius Garnita

Partea 4.2.






Lucrari in zona strazii Marin Preda. Prima poza este spre M700, a doua este spre aeroport-DN1, a treia este spre sud pe strada. De dinainte de strada incepe viaductul, iar marcajele verzi din poza a doua reprezinta zona in care va fi construit primul pilon al viaductului. In poza a treia se remarca ingroparea de utilitati (nu stiu si nici nu imi dau seama despre ce fluide este vorba), strada va fi largita, asfaltata samd conform proiectului.




Zona in care viaductul va traversa Drumul Garii Odai. Remarc al treilea marcaj verde al axului constructiei.




Doua marcaje peste drum de patinoar. Primul cu axul constructiei si al doilea cu zona pilonul nr. 15 al viaductului.

Radu Marius Garnita

Si ultima parte 4.3.


Alte marcaje


Dimensiunile la sol pentru pilonul nr. 20. Luate la masurat ochiometric (adica am numarat pasii) ar fi 5 m lungime si 6,5 m latime. Cum trotuarul este foarte ingust (1 metru maxim), inseamna ca intra in proprietati (la nord de Drumul Garii Odai) cu vreo 6 metri aici. La DN1 marcajul este la 1,5 - 2 m de bordura drumului, deci si mai in interiorul proprietatilor.


Mai multe marcaje


Foreza din zona statiei terminus.


Piloni ridicati partial (conform proiectului nu asa vor arata la final). Sunt 4 in acest stadiu, iar al cincilea este in curs de armare (in spatele acestora, spre aeroport). Din pacate nu prea am avut cum sa fac poze mai acatarii, din cauza imprejmuirii de santier. La poze prin/peste gard nu ma pricep.

Si am terminat acum cu toata excursia.

Radu Marius Garnita

Doar ca eu le-am pus la "Infrastructura feroviara urbana a Bucurestiului" ...

Si mie mi-a facut placere ca ne-am ciocnit la o poza.

subway

Parca don Cuc zicea ca va fi pila si foreza...deocamdata foreza e doar una. :)

cristi5

@tonica eu mi-amintesc ca proiectul a fost inceput in guvernarea 2016, tot din stresul cu campionatul. Apoi actuala guvernare l-a preluat.


tonică

cristi, din 2016 pana acum a fost o singura guvernare. Cu 3 prim ministri, doar un moft politic, dar acelasi partid cu aceiasi oameni. Nu ca ar conta, oricum lucrurile s-au inceput prost odata ce si astia par a suferi de "frica tunelului", aceeasi fobie precum la autostrazi. Si ce se intampla pe m5 nu face decat sa adanceasca genul acesta de frica  :(

Altfel, multam de poze, robertN, vad c-au adus chiar si grinzi chit ca n-au pe ce le pune inca. Stie cineva mai exact, va fi o singura linie? In proiect si in simulare asa pare...

cristi5

Ca sa fiu mai explicit, ideea acestui proiect este din Guvernul Ciolos, mai precis ministrul Buse.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=504.msg133356

subway

Nu in aceasta <formula>, Buse dorea <pe dedesubt>...

frunzaverde

Proiectul a inceput in 2006-7, primul SF a fost livrat in 2007, cu solutie subterana si cu posibilitatea explicita de a fi extins la T2... Germenii improvizatiei curente au inceput in 2016 cu "planul Costescu", o prostie nerealizabila; si au continuat - transpartinic - stiu oameni de la toate partidele care au sustinut prostia - pana la solutia idioata curenta. CFR s-a impotrivit constant ideii de estacada.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Am trecut pe la aeroport si se misca binisor cu pilonii din fostul scuar de la sosiri. Peste DN1 va fi pot metalic?