News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ashbird

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

NGC

#1366
Quote from: NGC20 on October 29, 2015, 08:33:18 AM
Pe de alta parte, CNADNR vrea sa faca ""Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila", propus a se realiza pe teritoriul judeţelor Tulcea (localităţile Smârdan si Jijila) şi Brăila (mun.Brăila şi comuna Vădeni)", pentru care a si solicitat acordul de mediu.

Trec aici separat detaliile podului si viaductelor.

Quote
   Pe zona  km 4+486,10 - 6+680,30 drumul traversează fluviul Dunărea.
   Primul viaduct de acces este începe la poziţia km 4+486,10 şi are o lungime de 110,00 m lungime. Viaductul este urmat de podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul Proiectului.
   Podul suspendat are o lungime totala de 1.974,30 m cu o deschidere centrala de 1.120,00 m si doua deschideri laterale de 489,65 si 364,65 m. Gabaritul pe verticala va fi de 38 m de la nivelul de inundaţii maxim pentru a îndeplini criteriile de navigaţie pe Dunăre.
   Podul este urmat de un al doilea viaduct de 110 m lungime, care se termină la km 6+680,30.

Studiul de fezabilitate trebuie revizuit in termen de 12 luni de la ordinul de incepere, care a fost dat in 11.05.2015.

NGC

#1367
Un coleg a pus deja acest comunicat in topicul de centuri, dar probabil ca aici ar fi fost mai bine.

Quote
În data de 18.03.2015 a fost iniţiată procedura de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de achiziţie publică care a avut ca obiect "Proiectare si execuţie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti" prin publicarea în SEAP a Anunţului de participare nr. 157926.

În data de 30.10.2015 a fost comunicat ofertanţilor rezultatul procedurii de achiziţie publică, câstigătorul fiind Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L.

Quote from: NGC20 on August 04, 2015, 12:34:53 PM
Ofertele pentru "Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti":

    185.322.034,00 RON fara TVA    Valoare estimata
01.  91,250,245.45 RON fara TVA    PORR CONSTRUCT SRL
02.  91,552,381.90 RON fara TVA    Asocierea SC STRACO GRUP SRL - SC COMNORD SA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL
[...]
11. 176,057,097.26 RON fara TVA    AZVI SA

Vom avea aproape sigur contestatie din partea PORR.

horatiu.cosma

O fi vreo incercare de a salva Straco? Sunt curios ce a gasit CNADNR neconform la Porr.

AFC

Sigur o sa avem contestatii. Diferenta e prea mica si nu-mi imaginez la ce s-a incurcat Porr.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

nirolf

S-a revenit la garantia de 2 ani? La autostrazi parca cereau 4 la un moment dat.


alecu26

titlul e destul de negativ ca si tenta, dar dupa aia explicatia e chiar in titlu.

Considerând ca in timpul executie s-a descoperit ca podul sta sa se prabuseasca, sa ne bucuram ca doar asta a fost costul. Putea foarte foarte usor sa creasca.

In fond, mai ales pe reabilitarile de poduri e normal sa fie asa. Când incepi sa lucrezi...se descopera tot mai multe chestii. Expertizele initiale nu pot acoperi chiar tot.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Si mie mi se pare normal sa coste mai mult ca un pod nou, in conditiile in care se putea prabusi!
Sa nu uitam ca este tot un pod hobanat cu 2 benzi pe sens, la fel ca cel nou.
In plus, reparatiile si expertizele s-au facut sub trafic. Si ce trafic are acel pod! Si ca mza dar si ca tonaj!

Cand repari ceva "din mers" faci o multime de lucrari temporare care incarca factura!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


adiarc

Cand vad "cretinitati" , din acestea cu "in perioada următoare" , imi vine sa dau cu ei de pământ.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dan74

Azi dimineata am vazut de la distanta ca se asfalta pe pasajul de pe centura Oradea de la intersectia cu DN76, o sa incerc in week-end sa ajung pe pasaj sa vad ce lucrari mai sunt de facut.
La pasajele de pe centura Oradea de la intersectia cu strada Ciheiului, respectiv cu strada Nojoridului sunt sus toate grinzile.

horatiu.cosma

Ce se mai aude de sectorul din centura Oradea de la intersectia cu DN 1(E 60) si pana unde incepe centura actuala?

Dan74

#1378
Nimic de 2 luni, cica ar fi o conducta de apa ce trece pe sub pasaj, pe langa calea ferata care trebuie inlocuita si daca s-ar da drumul la circulatie pe pasaj muncitorii nu ar fi in siguranta  O:-) .
Asa o fi, dar unde sunt muncitorii?  :o
Si o stire buna despre centura Oradea, s-au finalizat lucrarile la podul vechi de peste Crisul Repede, mai multe detalii aici:
http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/dupa-3-ani-de-abandon-extinderea-podului-densusianu-a-fost-finalizata-124014.html

CristiM

Vineri seara trecand pe la giratoriul suspendat de pe centura nord a Ploiestiului era o "veselie" de activitate ce n-am vazut de 2 ani de cand este in constructie!
In consecinta am scos telefonul si am avut o tentativa de a face poze, nu prea reusite, eram in trafic si cum se poate vedea cam aglomerat (de fapt asa este in permanneta in acest nod),pe care le postez aici:





















Dupa cum se poate vedea, desi este amurg, sunt o gramda de muncitori la treaba !!!
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga