News:

.

Main Menu

Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

CristiM

Acum am sa postez pozele facute acum o ora tot la acest giratoriu:









































"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

NGC

#1381
Quote from: NGC20 on October 29, 2015, 10:49:50 AM
Quote from: NGC20 on October 29, 2015, 08:33:18 AM
Pe de alta parte, CNADNR vrea sa faca ""Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila", propus a se realiza pe teritoriul judeţelor Tulcea (localităţile Smârdan si Jijila) şi Brăila (mun.Brăila şi comuna Vădeni)", pentru care a si solicitat acordul de mediu.

Trec aici separat detaliile podului si viaductelor.

Quote
   Pe zona  km 4+486,10 - 6+680,30 drumul traversează fluviul Dunărea.
   Primul viaduct de acces este începe la poziţia km 4+486,10 şi are o lungime de 110,00 m lungime. Viaductul este urmat de podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul Proiectului.
   Podul suspendat are o lungime totala de 1.974,30 m cu o deschidere centrala de 1.120,00 m si doua deschideri laterale de 489,65 si 364,65 m. Gabaritul pe verticala va fi de 38 m de la nivelul de inundaţii maxim pentru a îndeplini criteriile de navigaţie pe Dunăre.
   Podul este urmat de un al doilea viaduct de 110 m lungime, care se termină la km 6+680,30.

Studiul de fezabilitate trebuie revizuit in termen de 12 luni de la ordinul de incepere, care a fost dat in 11.05.2015.

Mai adaug cateva detalii.

Quote
Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal parabolic si cabluri verticale de suspendare care leaga tablierul de cablul principal. Sistemul de suspendare are trei deschideri: o deschidere principala majora (1.120 m) continuata de deschideri adiacente mai mici. Deschiderile adiacente au lungimi diferite (489,65 m pe partea stânga si 364,65 m pe partea dreapta). Deschiderile laterale au lungimi diferite.
Pilotii de fixare se afla în exteriorul digului si sub benzi, complet îngropate pentru a  evita niste structuri masive în zona digului.
Deschiderile adiacente au fost propuse complet suspendate în asa fel încât sa fie eliminata orice fel de lucrare în zona râului, exceptând pilonii de sustinere.
[...]
Pilonii de sustinere au o înaltime de 204 m masurati de la talpa superioara a fundatiei si sunt localizati în apropierea malurilor. Pilonul de sustinere de pe partea stânga este în afara zonei de apa, iar cel din dreapta este în zona perimetral umeda, în apropierea malului.
[...]
Statia de taxare nu se proiecteaza în aceasta faza, dar este prevazut a fi amplasata la km 7+350.





Pentru rezolutie mai mare, vedeti aici.

adiarc

up-date al celor 2 viaducte din Sibiu

Piata Cibin...marea majoritate a lucrarilor sunt finalizate...au intrat in linie dreapta pt inaugurare in 2-3 saptamani



este amenajata si zona de sub viaduct , pt pietoni





probabil aleea pe sub viaduct , va fii pavata cu aceste dale





arata bine , dar imi pare putin cam inghesuit raul Cibin







ma bucur sa constat ca nimeni nu statea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc





in partea cealalta ( viaduct de legatura intre M.Kogalniceanu si C.Suri Mici ) , lucrarile sunt 99,99 la suta finalizate...mai sunt de facut doar mici retusuri la rosturile de dilatatie

Toata zona a fost refacuta si are alt aer...mai modern











toate strazile laturalnice au fost refacute





rampa pt pietoni , biciclete , etc





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

asfaltul este f.rugos , are o textura mare pt str.de uzura , dar este f.posibil sa fie din acela special , folosit si la constructia de autostrazi , anti-acvaplanare ( permite scurgerea mult mai rapida a apei si impiedica formarea acelei pelicule )













momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nenea_hartia

^ Foarte bună treabă, pasajele erau extrem de necesare. Cred că oamenii de pe strada Cărămidăriei răsuflă acum ușurați.
Mulțumesc pentru desele reportaje din zonă!

Granata06

@adirac
Nu se numesc viaducte. In pozele tale, este vorba despre un pod si un pasaj.

MNU

Quote from: adiarc on November 17, 2015, 10:42:18 AM
asfaltul este f.rugos , are o textura mare pt str.de uzura , dar este f.posibil sa fie din acela special , folosit si la constructia de autostrazi , anti-acvaplanare ( permite scurgerea mult mai rapida a apei si impiedica formarea acelei pelicule )
...

Aceasta rugozitate in Romania nu persista in timp. Exact la fel aratau aproape toate lucrarile noi pe care am circulat. O sa se umple de praf combinat cu ulei si alte scurgeri de la autovehicule.

stangabriel

#1388
http://www.youtube.com/v/X8CL4IUg7Ng

Reabilitare pod peste canal din Medgidia. Un oras foarte interesant.

adiarc

Multumesc tuturor pt precizări
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RaduG

In sfarsit, dupa multe articole, petitii,  interpelari in parlament si mai ales dupa petrecut si 40 de min la bariera de la Drajna,  se pare ca vom avea pod la Drajna, CNANDR-ul si CFR-ul inteleg ca acolo chiar exista o mare problema de trafic:
http://www.guraialomitei.com/gura-ialomitei/cnadnr-si-cfr-si-au-dat-ok-ul-pentru-un-pasaj-peste-linia-ferata-de-la-drajna/#Articol

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


cutter

Ce rău arată pentru un lucru nou. Defecte ale stratului de uzură, trambuline, denivelări. Oare cum o fi fost făcută recepția?

frunzaverde

#1394
Si proiectarea intregii lucrari e extrem de rea, solutiile alese mi se par de cele mai rusinoase:

- un hobanat care desi e nou construit si cu doua benzi pe sens, nu are separator median si nu are nici macar spatiu pentru instalarea unui asemenea sistem, contrar bunelor practici si contrar normativului pentru sosele cu doua benzi pe sens...

- un sens giratoriu inghesuit, cu o geometrie oribila, cu o raza minuscula, fix inainte de pod (vorbesc de giratoriul nou, dinspre port, nu de cel vechi dinspre A4 acum). In conditiile in care vorbim de un MZA relativ redus cu majoritatea traficului format din camioane grele pe directia port-pod, acolo nu avea ce cauta un giratoriu. O simpla intersectie tip T, cu drumul principal (port-pod) in linie dreapta ar fi fost mult mai sigur si mai usor de navigat; drumul pe care venea @eurocopter in film se putea intepa cu cedeaza trecerea in soseaua principala. Mai ales ca interesul pentru respectivul drum este EXTREM de limitat si local. Chiar nimeni nu si-a dat seama ca directiile de mers utile acolo sunt foarte putine si ca un giratoriu n-are ce cauta? Ca, de exemplu, nimeni, dar absolut nimeni nu va veni dinspre port cu gandul de a intra pe breteaua aia, pentru simplul motiv ca exista iesire direct din port in "soseaua portului"?

- o intrare pe A4 cu un alt sens giratoriu inghesuit, peticit, vai mama lui. Mai ales ca locul ala e in pustietate, s-ar fi putut gasi o solutie mai rezonabila si mai prietenoasa cu camionagiii. Cum MZA-ul estimat nu e mare (1500-3000, 90% camioane) nu era nevoie nici macar de un nod denivelat - doar de o intersectie plana mai rezonabila, cu benzi de incadrare in locul chichinetei aleia de giratoriu. Puteau sa termine autostrada mai devreme cu 200 m si sa construiasca o intersectie decenta (o trompeta "la sol", de exemplu). Daca n-as sti, as spune ca locul ala a fost construit prin 1972 si lasat in abandon de-atunci... Solutii alese prost, fara a se gandi o secunda la profilul utilizatorului, executie asisderea... Toata afacerea arata veche de 40 de ani (inclusiv stratul de uzura dus, peticeala ordinara, parapetul rupt si indoit etc. etc.), desi acum 5 ani acolo era doar campie neatinsa.

Acum sper ca nimeni n-are nesimtirea sa inaugureze ceva oficial. Mie mi s-ar parea jenant pana la extrem sa tai o panglica pentru 960 m de drum nou 1+1, o asfaltare a inca 1 km de drum existent si doua pasaje absolut ordinare peste calea ferata, de nici 200 m fiecare. Ca hobanatul l-au mai inaugurat odata.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!